• Hallo, ik was aan het dagdromen en voor ik het wist had ik een idee te pakken.

    Ella (naam gaat probably nog veranderen, omdat ik 'm te cliché vind) beleeft de dag van haar leven als haar vriend haar ten huwelijk vraagt. Na haar jawoord, wordt alles gepland. Op het laatste moment, wanneer ze met de laatste voorbereidingen bezig zijn, krijgt haar vriend te horen dat er een reünie van zijn oude band is. Ze zullen nog voor een oude vriend optreden in de club. Ella wil dit niet missen en rondt de laatste voorbereidingen af. Net als ze op het punt staan om weg te gaan voor het optreden, wordt haar toekomstige man zomaar aangevallen door een man die daarna ook direct weer verdwijnt. Daarna vertrekt Ella's toekomstige man naar het optreden. Als Ella echter in haar auto stapt, valt er iemand tegen haar voorruit. Als ze uit de auto stapt, ziet ze dat het de man is die haar toekomstige man aanviel. Ze belt onmiddellijk de 1-1-2 en probeert te man zijn leven te verlengen door hem te reanimeren. Het heeft echter geen zin. Voordat de man wordt afgevoerd ziet ze een vreemde donkere lippenstift in zijn nek zitten. Als ze bij de club komt gaat ze op zoek naar haar partner Ze vindt haar partner en ziet dat een vreemde vrouw haar man een kus geeft. Daarna verdwijnt de vrouw. Als Ella probeert om haar man, die helemaal in de war is, bij zinnen te krijgen, verlaat hij zomaar de club. Ze volgt hem naar hun huis. Ze zoekt naar hem en treft hem bewusteloos aan met diezelfde lippenstift afdruk die ze bij de man vond die zomaar overleed bij haar auto.

    Ze raakt verstrikt in een web van complot en leugens.


    Nu heb ik hier uiteraard een titel voor nodig, ghehe. Ik ga het nog niet direct online zetten, want eerst wil ik een flinke voorraad hoofdstukken om te kijken of dit idee überhaupt van de grond zal komen. Het zal waarschijnlijk een kort verhaal worden van ongeveer 20 hoofdstukjes.


    26 - 02 - '16

    Relentessly Red Blood
    The Killing Lips
    The Witch Kiss

    Slotje op verzoek. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury