• Eind vorig jaar werd ik dus TokioHotel fan. (blijf rustig zitten.. het gaat niet alleen daar over;-) Enne, Sommige vrienden lieten mij dus gewoon vallen! Ze keken me raar aan, of negeerden me. het was echt niet normaal. Toen kwam ik dus wel achter wie mijn echte vrienden zijn. Die me gewoon accepteerden en TH respecteren. Ik bedoel kom op, ik ben alleen fan van ze.. ze deden alsof ik meteen Bill himself was ofzow. Zelf mijn ex-vriendje deed er heel lullig over. Ik raakte best wel onzeker, wat ik nu eigenlijk nog steeds ben. Ik moest iedere dag weer opmerkingen maken om ze te dissen. toen kwam ik dit jaar in een andere klas.. en wat denk je? Het maakt hun geen zak uit. Ze vinden me aardig omdat ik, ik ben. En niet omdat ik geen of wel tokio hotel fan ben.. Dat zijn m'n echte vrienden. Ik ben blij dat er op deze wereld mensen rondlopen die gewoon normaal zijn. Zoals jij, ik en Tokio Hotel.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Idd! jij hebt je egte vriende gevonden.
    Mijn lief was ook zo, kei veel commentaar hebben op Tokio Hotel, en dan op een dag maakt hij het uit :O en nu blijkt da dieje gozer jaloers was op Bill, komaan he? dieje dacht toch ni da ik Bill ooit ging Ontmoeten? en trouwens als hij erbij was was ik nooit extreem! gelukkig heb ik nu wel een vriendje die accepteerd dat ik Fan ben!


    Your Butt is Mine!

    Je hebt gelijk bij mij ook zo que klas :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xP da hebjk ook horo ik heb geweldige huppelvriendinnen die monsoon beschouwen als een soort volkslied o_o


    We can only learn to love by loving.

    xP da hebjk ook horo ik heb geweldige huppelvriendinnen die monsoon beschouwen als een soort volkslied o_o



    HahahXd Volkslied


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Vanaf het begin af aan toen ik Th fan werd maakten mijn vriendinnen het geen zak uit. Als ik zeg dat ik weer naar een concert ga van hen is het altijd; Gaaf! Of in die term in ieder geval. Eerst was het ook; Ah, leuk! Mag ik mee? xD. Maar toen ik zei dat ze er misschien een gebroken arm aan overhielden wilden ze toch niet meer :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)


    HahahXd Volkslied

    serieus xP gaan se dat singen terwijl se th nix vinde ens. en toen keek ik se heel raar aan hun so ''wat? jij bent tog fan hebbe we voor jouw geleerd '' xP


    We can only learn to love by loving.

    In mij klas trekke ze monsoon in het belagelijke :O als ge daar mee bezig zijt hedde toch egt niks in uwe leve intressant te doen!


    Your Butt is Mine!

    dat is mooi gezegt kind! Maar ik ken het wel wat je daar zegt. ik bedoel dat ze me een beetje pesten ermee en roepen ze achter me rus om: 'ben je nog steeds TH fan' dan denk ik bij mezelf zovan, ik ben ik en ik ben TH fan, duss. maar ook mijn gewoone vriendinnen plagen me er soms wel mee. in de zinnen om bang te zijn dat ik in een emo/scene verander:S ik heb het er nog steeds wel moeilijk mee eigenlijk. ik word er ook wel behoorlijk onzeker over, maar ik was ook al wel heel onzeker mja veranderen daar in wil dus echt niet! mja veel suc6 nog!

    Xx


    Love is the world. And that's make my smile.

    Die mensen waren dan simpelweg geen vrienden. Het is toch te belachelijk voor woorden om iemand minder te mogen omdat ze van een bepaalde band houden? Mijn vrienden boeien het niks hoe ik eruit zie. Ik ben in de loop der tijd ook veranderd maar tegelijkertijd ook altijd mezelf gebleven en dat hadden mijn vrienden goed in de gaten. Het is betreurenswaardig dat het bij jou niet het geval was.
    Sam heeft gesproken.


    No growth of the heart is ever a waste

    tja, vorig jaar waren er 3 THfans in mijn klas, en niemand kon het iets schelen.

    Dit jaar,....

    Ben ik de enige fan van de klas en ze maken er VEEEEEEL opmerkingen over. De meesten zijn voor mij dan gewoon (heilige) klasgenoten, sommige zijn (heilige) klasgenoten en maatjes, maar.....
    OP de speelplaats zitten we met 5 prettig gestoorde TH-fans, ze kijken ons raar aan als we hyper staan te springen bij een foto van Tom og Bill, maar wij kijken hen dan weer raar aan als ze weer over animee bezig zijn. En dat zijn mijn heilige vrienden
    met andere woorden...
    Het doet er niet toe van wat je hou, vrienden heb je omdat je prettig gestoordheid deeldxD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Je vorige klas was echt stom!
    wie laat er nu iemand vallen omdat hij th fan is?
    Ik bne blij voor je dat je nu in een andere klas zit =)

    xX


    For once I want to be the car crash.