• The Quizlet Meme machine!

    Gezien de beginpost van Debbaut blijkbaar per ongeluk verwijderd is, staat hij nu in deze post!
    Credits gaan naar Debbaut!

    Hier kun je al jouw Quizlet.nl funny pictures kwijt!

    Wat is de bedoeling?
    Dat jij zo grappig mogelijk bent! Ontwerp zelf jouw funny's!

    Wat is de bedoeling van de foto's? Hebben ze nut?
    Wel degelijk!

    Als je ze hier post kunnen andere mensen ze op hun social media zetten en Quizlet zo nog meer onder de aandacht brengen. Post ook een aantal keer de woorden funny Pictures, want zo weet google de foto's ook beter te vinden.:Y)

    Regels? Yup!
    -Geen afkrakende kritiek
    -Als je jouw foto's hier plaatst mogen ze gebruikt worden op Social Media.




    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 17:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Flashing schreef:
    (...)

    Haha, het maakt het gewoon echt hilarisch omdat er dus ook nog een Turks(of whatever) persoon op staat ;'D


    Hahaha, hij is Engels volgens mij met zijn spraytan. Van Jersey Shore o.i.d als ik me kan herinneren x'D


    wat was dit ookalweer

    JamesPotter schreef:


    Your make-up is terrible

    WolfieBlackfire schreef:



    Hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MrsGately schreef:
    (...)

    Hale was een user die ondanks vele bans, maar bleef terugkomen en bleef trollen/relschoppen en steeds ruzie ging zoeken.


    aah dankje :)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    MrsGately schreef:
    (...)

    Hale was een user die ondanks vele bans, maar bleef terugkomen en bleef trollen/relschoppen en steeds ruzie ging zoeken.


    aah, thanks!


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MrsGately schreef:
    (...)

    Hale was een user die ondanks vele bans, maar bleef terugkomen en bleef trollen/relschoppen en steeds ruzie ging zoeken.


    Niet echt. Hale was gewoon niet zo slim en had veel aandacht nodig, waardoor ze verhalen verzon over dingen die haar helemaal niet overkomen waren, alles was ghetto bij haar en ze postte steeds slechte rapmuziek die niemand leuk vond, maar dat had ze niet door. Uiteindelijk kwam er een leugen aan het licht over haar zwangerschap en toen werd ze geband.


    Your make-up is terrible

    Flashing schreef:



    Meh, ik snap em niet. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Meh, ik snap em niet. x)


    Zoveel RPG's die zich afspelen op onbewoonde eilanden. 8D Ik vind hem geweldig, haha.


    Your make-up is terrible

    Uptown schreef:
    (...)

    Meh, ik snap em niet. x)


    Nou, als je eens rond kijkt zijn er super veel RPG's over onbewoonde eiland en dat mensen daar op stranden :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uptown schreef:
    (...)

    Meh, ik snap em niet. x)


    Google Kinderen voor kinderen op een onbewoond eiland


    take me back to the basics and the simple life

    Ohhh zo. x) Hahaahaha, ja true.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yetti schreef:
    (...)

    Google Kinderen voor kinderen op een onbewoond eiland


    Daar dacht ik echt meteen aan. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk! MT


    Faith is everything.

    Yetti schreef:
    (...)

    Google Kinderen voor kinderen op een onbewoond eiland


    Hahah ja, dat liedje moet je ook gewoon in je hoofd nemen. Had ik ook toen ik het schreef :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.