• Precies zoals de titel het zegt. Laat ik het maar even uitleggen.

    Vorige week zaterdag (terwijl ik bij mijn vriend was) kreeg ik het bericht van mijn ouders dat er een brief was van het Mediacollege. Ik wist meteen al wat het betekende. Ik zei mijn moeder een foto te sturen met de brief er op. Ik kreeg netjes de foto en bij de eerste zin voelde ik me best kut; Ik was niet aangenomen voor de opleiding Audiovisueel. Het zat er wel aan te komen, want mijn gevoel over de intake was niet zo goed, maar alsnog komt het als een klap binnen.

    Zondag ben ik met mijn rechter arm tegen de deurkruk van de wc aangelopen; hier zit nu een flinke blauwe plek.

    Maandagmiddag, een paar uur voor ik terug naar huis zou vertrekken (bij mijn vriend vandaan) viel ik op de trap. Hierbij heb ik mijn rechter knie - deze knie is bij mij altijd een probleem geweest omdat ik een extra ophoping aan kalk heb, stoten, vallen en alles op die knie kan fataal zijn - bezeerd en kon ik helemaal niet meer door mijn knieën en hem alleen recht houden. Ook heb ik hierbij mijn linkerarm pijn gedaan, je ziet het haast niet, maar als ik eraan kom doet het best pijn. Ik heb twee dagen niet goed kunnen zitten en lopen en heb nu nog altijd een soort zeurend gevoel in mijn knie.

    Gister. Mijn ouders staan voor twee weken elke avond met onze kraam bij een voetbalvereniging om te verkopen na de wedstrijden dus ik ben tijdens het eten alleen thuis, waardoor ik zelf moet koken (wat ik super leuk vind!). Nou maakte ik gister (voorverpakte)lasagne en op de verpakking stond dat het ook in de magnetron kon voor 8 - 9 minuten. Er moest magnetronfolie overheen dus dat deed ik ook. Toen hij klaar was haalde ik hem er uit en wilde de folie eraf halen, maar ik wist niet dat er stoom onder vandaan zou komen. Oftewel; de hete stoom kwam door het gat in de folie door en raasde langs mijn vingers (wijsvinger en middelvinger linker hand). Meteen gekoeld en tandpasta erop gedaan. Gelukkig is het bij de middelvinger wel weggetrokken, maar de wijsvinger heeft een rode plek die erg trekt bij beweging. Eerste graad.

    Vandaag: Opnieuw alleen thuis en maakte ik roerbak noedels. Tijdens het koken stond de pan wat verkeerd op het vuur dus wilde ik hem, zonder erbij na te denken, terug duwen met mijn vingers. Nu heb ik dus een kleine, maar tweedegraads verbranding op mijn rechter middelvinger (het vingertopje). Ook meteen gekoeld en nu zit er lekker tandpasta op. . .

    Ik heb mijn ouders maar even een appje gestuurd met de vraag of ze voor mij wat chocolade willen kopen als ze terug komen. Gelukkig willen ze dat voor mij doen want ik heb echt een kut weet achter de rug. Ik hoop dat dit snel over is en dat ik weer kan genieten van de vrolijke dagen. Bedankt voor het lezen trouwens (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah dat is rottig zeg! :/ Gelukkig komt na regen altijd zonneschijn dus je zal binnenkort ook heus wel weer geluksmomentjes hebben (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat klinkt echt kut.. Ik hoop voor je dat het na deze week over is en dat dan al het geluk naar je toe komt. ^^


    ©1998

    Damn, dat is inderdaad veel ongeluk in een week! Hopelijk maakt volgende week het weer goed met wat extra geluk. ;3

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 18:46 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Damn, dat is inderdaad veel ongeluk in een week! Hopelijk maakt volgende week het weer goed met wat extra geluk. ;3


    Queer zijn is gewoon alles

    Awwh :c

    Dat is echt een hoop pech.. Hopelijk krijg je nu een heel aantal weken met veel geluk, zonder pech (:


    26 - 02 - '16

    Geen tandpasta op brandwonden smeren! Nou ja, het kan wel, maar niet al te lang laten zitten want dan gaat het alleen maar meer branden.


    Ahw, echt een pechweek. Sterkte nog, hopelijk vind je nog ergens een beetje geluk in deze week :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Geen tandpasta op brandwonden smeren! Nou ja, het kan wel, maar niet al te lang laten zitten want dan gaat het alleen maar meer branden.


    Ahw, echt een pechweek. Sterkte nog, hopelijk vind je nog ergens een beetje geluk in deze week :3


    Ja, dat klopt, dan trekt de brand eruit ;p



    Thanks iedereen trouwens, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.