• ...Voor een vogel die het niet eens wilde. -.-'


    Hooi! (:


    We hoorden vanmiddag gebonk en we konden niet plaatsen waar het nu precies vandaan kwam. En vanavond na het avondeten weer, maar nu meerdere malen. Dus wij heel stil zijn om te kijken waar het vandaan kwam. En het bleek uit de schoorsteen te komen die wij niet meer gebruiken en die al zolang als dat ik me kan herinneren dicht zit. Wat betekend dat er een vogel naar beneden is gevallen.

    'Shiiit', was wat wij dachten. We konden natuurlijk de vogel niet laten zitten, want dan ging ie natuurlijk dood. Want eenmaal een vogel helemaal beneden zit, verticaal vliegen gaat een beetje moeilijk.
    Dus wij moesten de schoorsteen openmaken. En man, wat ging dat moeilijk! Het zat echt muurvast dicht! Maar na een hele lange poos was het dan ons eindelijk gelukt: Er was een open ruimte en de vogel kon er nu uit!
          Oke, fout gedacht. Zo gemakkelijk ging het niet. (cat) We kwamen erachter dat er een heel nest zat! Dat hebben we allemaal weggehaald, in de hoop dat de vogel dan wel zou komen. Weer fout gedacht. Wat bleek? Het zijn 2 kauwen die wél gewoon naar boven de schoorsteen vliegen kunnen en hebben bedacht om onderop in de schoorsteen hun nest te bouwen. Valt me mee dat ze wel gewoon door de schoorsteen komen kunnen. Alleen ze moeten er wel heeeeel veel moeite voor hebben gedaan. Want papa heeft namelijk toen we hier net woonden de schoorsteen van boven ook dicht gemaakt, júíst zodat er geen dieren in zouden kunnen komen. Maar het is deze 2 kauwen gelukt, en ze mogen nu helemaal opnieuw beginnen met hun nest te bouwen. :')


    Hebben jullie ook eens heel veel moeite moeten doen voor een dier waarvan je achteraf merkte dat je al die moeite helemaal niet had hoeven doen? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn eerste gedachte bij het eerste stukje was: Ahw, poor birds. Sweeties.
    Tweede gedachte, tweede stukje: God, hopelijk gaat ze niet schrijven dat ze dood zijn.
    Derde gedachte, ... : Duuuúde, seriously? Sneaky bastards.

    Omg. Well, dan kun je ook meteen zien/lezen dat mijn gedachten superinteressant zijn :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zaten nog geen eieren in het nest? Arme vogeltjes (geen idee wat kauwen voor vogels zijn, oh een soort kraai).

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 0:00 ]

    Takamasa schreef:
    Mijn eerste gedachte bij het eerste stukje was: Ahw, poor birds. Sweeties.
    Tweede gedachte, tweede stukje: God, hopelijk gaat ze niet schrijven dat ze dood zijn.
    Derde gedachte, ... : Duuuúde, seriously? Sneaky bastards.

    Omg. Well, dan kun je ook meteen zien/lezen dat mijn gedachten superinteressant zijn :'D


    Wij hebben dezelfde gedachtengang!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    @Takamasa
    Zo waren onze gedachten ook ongeveer x)

    @Takeru
    Neeeee gelukkig zaten er geen eieren in! _O_
    Maar er zit dus wel al een heel nest. Of naja, zat.. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol :')

    Ik was enkele jaren geleden alleen thuis en plots vloog er een vogel tegen het raam. Ik had meteen een handdoek gepakt om het beestje buiten op te rapen, en ik schoot helemaal in paniek toen ik zag dat zijn bek helemaal rood was. Ik dus in paniek mijn ouders bellen, een kommetje met water geven, vloog dat beest plots gewoon weg, en zag ik dat er op de grond een half platgedrukte bes lag :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Lol :')

    Ik was enkele jaren geleden alleen thuis en plots vloog er een vogel tegen het raam. Ik had meteen een handdoek gepakt om het beestje buiten op te rapen, en ik schoot helemaal in paniek toen ik zag dat zijn bek helemaal rood was. Ik dus in paniek mijn ouders bellen, een kommetje met water geven, vloog dat beest plots gewoon weg, en zag ik dat er op de grond een half platgedrukte bes lag :')


    I laughed to hard at this :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mendez schreef:
    Lol :')

    Ik was enkele jaren geleden alleen thuis en plots vloog er een vogel tegen het raam. Ik had meteen een handdoek gepakt om het beestje buiten op te rapen, en ik schoot helemaal in paniek toen ik zag dat zijn bek helemaal rood was. Ik dus in paniek mijn ouders bellen, een kommetje met water geven, vloog dat beest plots gewoon weg, en zag ik dat er op de grond een half platgedrukte bes lag :')



    Hahahahaha:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mendez schreef:
    Lol :')

    Ik was enkele jaren geleden alleen thuis en plots vloog er een vogel tegen het raam. Ik had meteen een handdoek gepakt om het beestje buiten op te rapen, en ik schoot helemaal in paniek toen ik zag dat zijn bek helemaal rood was. Ik dus in paniek mijn ouders bellen, een kommetje met water geven, vloog dat beest plots gewoon weg, en zag ik dat er op de grond een half platgedrukte bes lag :')



    Hahaha naaahw! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mendez schreef:
    Lol :')

    Ik was enkele jaren geleden alleen thuis en plots vloog er een vogel tegen het raam. Ik had meteen een handdoek gepakt om het beestje buiten op te rapen, en ik schoot helemaal in paniek toen ik zag dat zijn bek helemaal rood was. Ik dus in paniek mijn ouders bellen, een kommetje met water geven, vloog dat beest plots gewoon weg, en zag ik dat er op de grond een half platgedrukte bes lag :')


    Hahaha, dit is echt heel grappig xD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?