• Ergens op een klein eilandje van de Amerikaanse wateren staat een gevangenis. Deze gevangenis wordt bewoond door 20 meest beruchte gevangenen van de wereld. Ieders hebben ze wat uitgespookt en hebben de doodstraf op hun geweten. Moord, verkrachting, overvallen noem maar op. Deze gevangenen hebben uiteindelijk maar 1 doel.
    Ontsnappen, maar niet iedereen haalt het einde van hun leven en de dood komt steeds dichterbij.

    Cellen:
    Ze worden gedeeld met minstens vier personen. Degene die het zwaarst in de categorie staan hebben een eigen cel.

    categorie:
    Bij iedere categorie 5 rollen:

    Heavy: Deze zijn echt degene die alles, maar dan ook alles op stelten zetten. Ze schelden, doen niet wat er gezegd worden en ook krijgen ze zware behandelingen - Zij hebben nog 2 dagen voor de doodstraf.
    zwaar: deze jongens/meisjes zijn zelfs in de gevangenis hun eigen leven. Ze jatten alles wat ze aan voorwerpen kunnen gebruiken om te ontsnappen. - Zij hebben nog vier dagen voor de doodstraf.
    Minderen: deze mensen gaan gewoon mee in het leven, ze hebben iets minder gedaan wat er is gebeurd, maar toch willen ze maar al te graag vrij zijn. - Zij hebben 8 dagen voor de doodstraf.
    Greenies: De mensen die voor het eerst in de gevangenis komen, zij worden door de hogere vaak als mindere gedragen. - Zij hebben een week voor de doodstraf


    Rollen:

    Bewaking: (5)
    -
    -
    -
    -
    Gevangenen (20):
    - Gereserveerd - Sugasu - Greenie
    -Alexandra Ludwig nummer 4 xliefsmerelx - Zwaar
    - Gereserveerd Dionysia - Zwaar
    -gereserveerd Abundance - Heavy
    -Gereserveerd Debbaut - Heavy
    Slot op Heavy en zwaar totdat er minstens 2 rollen bij de andere zijn gereserveerd.

    Invullijstje:

    Naam:
    Achternaam:
    Gevangenis naam en nummer:
    Categorie:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Hier ook het innerlijk)
    rede in de gevangenis: (Niet verplicht voor wacht.)
    Extra:
    Voorwerp dat je meegenomen hebt van thuis: (Geen wapens - Gevangenen) (Wel voor wacht)
    En wat je zelf nog wilt invullen.


    Regels:
    Gewone huisregels
    geen perfecte gevangenen of bewaking
    jongens/ meisjes gelijk
    enjoy


    Het is nog in update, maar in iedere geval hier om in te kunnen vullen. Zelf nog ideeën stel gerust.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 14:27 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik denk er nog over na!


    That is a perfect copy of reality.

    wat een leuk idee! ik doe zeker mee. het is wel me eerste rpg op quizlet dus als ik iets fout doe zeg het gerust!
    Naam: Alexandra
    Achternaam: Ludwig
    Gevangenis naam en nummer: als ik snap wat je bedoelt is het Alex en nummer 4.
    Categorie: zwaar
    Uiterlijk: lang zwart haar, sproetjes, normale lengte, gespierd maar niet dik erdoor, littekens in haar gezicht en blanke huidskleur.
    Geschiedenis: (Hier ook het innerlijk) een normaal leven gehad totdat ze op de middelbare school kwam. ze kreeg foute vrienden en veranderde in iemand die de hele school ontliep, ze stool bedreigde mensen en stak huizen in de brand gewoon omdat het spannend was. haar vrolijke grappige en gezellige persoonlijkheid veranderde in een agressieve gemene en sarcastische persoonlijkheid. haar broer en ouders schaamde zich voor haar en ze is uit huis geplaatst. ze woonde tot haar 16e bij het pleeggezin totdat ze opgepakt werd.
    rede in de gevangenis: (Niet verplicht voor wacht.) toen ze samen met haar vriend een ziekenhuis is de fik wou steken werd ze opgepakt haar vriend is gevlucht. Levenslang staat erop omdat ze in de rechtszaal over alle branden heeft opgebiecht. 13 doden staan op haar naam en ze is trots op.
    Extra: snel agressief als mensen opmerkingen maken over haar vriend die haar sinds die ene nacht nooit meer heeft opgezocht.
    Voorwerp dat je meegenomen hebt van thuis: (Geen wapens - Gevangenen) (Wel voor wacht) foto van haar en haar vriend.

    Mag ik een man (zwaar)?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een vrouw? (Heavy)

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 19:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een heavy man?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zet jullie er morgen allemaal bij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Het lijkt me echt leuk, behalve dat je personage doodgaat na een bepaalde tijd, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het lijkt me echt leuk, behalve dat je personage doodgaat na een bepaalde tijd, haha.


    Ligt eraan of ze ontsnappen.


    Vampire + Servant = Servamp