• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Fye || 1.10


    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees




    Melding:
    Ik heb deze rpg al eens gemaakt, maar toen is het een beetje doodgelopen door omstandigheden. Dus start ik dit nu opnieuw.

    Praattopic:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 20:32 ]

    Okee, dankjewel!

    Kan mijn vrouwelijke rol dan wel weg? Ik speel er altijd maar een tegelijk hahaha. Anders ga ik er eentje verwaarlozen.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Ohn sorry was dat vergeten

    Oh, hier heb ik ook ooit eerder aan meegedaan. :3 Even denken of ik een jongen of een meisje wil.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Denk maar op je gemak :)

    Doe maar een jongen en een meisje, als dat mag.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    JJ is af!
    Alanah maak ik morgen af en dan zal ik ook de lijstjes sturen.


    Tell me about it, stud.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 20:04 ]


    I just caught the wave in your eyes


    "I need a person who's in it with me, and believes in that.



    Naam: Charlotte Alexandra Shepherd

    Bijnaam • optioneel: Charlie, ze stelt zich wel voor als Charlotte, maar vermeld er dan ook gelijk bij dat ze liever Charliegenoeg word.

    Leeftijd • minimaal 18, max 26: 20, bijna 21

    Nationaliteit: Half Spaans, half Amerikaans. Haar moeder is geboren in Sabadell, haar vader is geboren in New York, waar ze ook nog steeds woont.

    Uiterlijk + foto : Met haar 1,65 is Charlie niet super groot, maar ze is blij met haar lengte. Ze is blij met haar bruine ogen en haar lange donkere lokken. Als je moet zeggen op wie van haar ouders ze het meeste lijkt, valt daar bijna niet uit te kiezen want ze heeft uiterlijke kenmerken van hen beide. Ze besteed aandacht aan haar verschijning, maar ook weer niet té overdreven. Ze is niet een zogeheten poederdoos. Ze is wel vaak in de sportschool te vinden, wat ook te zien is aan haar figuur.

    Innerlijk: Charlie is een doorzetter, als ze een doel voor ogen heeft zal ze niet snel rusten voor ze dit doel bereikt heeft. Ook heeft ze haar mondje bij zich, dit heeft te maken met haar high school periode, waarin ze veel is gepest. De reden waarom heeft ze nooit geweten, maar misschien omdat ze vooral bij jongens in de klas zat en zij was toch op school wel echt een meisjes-meisje. Ze was ook letterlijk de kleinste van de klas, en dit heeft ook nooit echt geholpen. Je kan ook wel stellen dat dit alles haar sterker gemaakt heeft, ze kan zichzelf goed verdedigen als dit nodig is. Natuurlijk heeft ze ook het temperament van haar moeder, wat soms nogal eens van pas kan komen in haar verder leven, als ze is afgestudeerd waar ze na dit avontuur mee begint.
    Hobby's: Charlie is dol op sporten, en ze is dan ook vaak in de sportschool te vinden waar ze verschillende dingen doet. Ook vind ze het prettig om gewoon een stuk te wandelen, als het kan op het strand. Ze wil ook graag nog iets met de fotografie doen, iets wat moeilijk zal gaan aangezien ze aan de studie chirurgie zal gaan beginnen.

    • Extra's : -

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 15:16 ]


    Faith is everything.


    Naam: Mackenzie Pyralis Lewis
    Pyralis betekend Vurig, van vuur.
    Bijnaam • optioneel: Mackenzie wordt vaker Mackie genoemd dan Mackenzie.
    Leeftijd: Mackenzie is ter wereld gebracht op 18 December 1991
    Nationaliteit: De moeder van MacKenzie komt van het Griekse eiland Kreta. Waar ze samen met haar ouders een hotel runde. Mackenzie's vader is een Amerikaan uit Californië , Los Angeles De twee leerde elkaar kennen op Kreta. Ze kregen een relatie en de moeder van MacKenzie besloot al snel naar Californië te verhuizen.


    Uiterlijk + foto(Lindsay Perry) : Het eerste wat er aan MacKenzie op valt zijn haar lange, licht bruine haren die tot net iets boven haar billen rijken. Van naturen zit er slag in haar haren, maar voor speciale gelegenheden zal ze het stijlen. Mackie is ongeveer 170cm. Haar ogen zijn klein, smal en hebben de kleur licht blauw met een heel klein groen achtig randje om haar pupil heen. Haar ogen versiert ze vaak met wat mascara en haar lippen met een lichte kleur lipstick. Ze heeft een fijn neusje die versiert is onder de sproetjes. Niet alleen haar neus zit onder de sproetjes maar ook de rest van haar lichaam. Ze heeft een getinte huids kleur en dit goed te zien wanneer ze haar favorieten tanktops draagt. Mackenzie's haar favo kleding stuk is een vestje. Ze heeft ze in allerlei verschillende kleuren en modellen. Haar kledingstijl is een mix van casual en hipster.
    MacKenzie heeft een slavenarmband in het zilver die ze een paar jaar geleden van haar drie jaar oudere zus heeft gekregen. Deze armband betekend erg veel voor haar omdat de twee een hele hechten band hebben. Veder draagt MacKenzie oorbellen vaak zijn dit knopjes. Alleen boven in haar rechter oor heeft ze drie zilveren ringetjes. Mackie heeft op haar linker arm een tattoo met de tekst: "living for today". Dit is ook wel een beetje haar levensmotto.
    Innerlijk: Mackie is een stoere sociale chick met een klein hartje. MacKenzie is een echte durfal en deinst niet snel achteruit. Ze houdt van uitdagingen en spannende situaties, deze zal ze dan ook zeker niet snel uit de weg gaan. MacKenzie kan vrij brutaal en pittig uit de hoek komen, maar ze is verre van onbeschoft. Als je niet oplet zou ze nogeens over je heen kunnen walsen.


    Ze houdt erg veel van praten en het liefste komt ze meer te weten over een ander. Humor vind ze ook erg belangrijk, het maakt haar vrolijk en ze houdt van lachen. Ze heeft een hekel aan altijd maar serieus en normaal doen. MacKenzie is ook een groot voorstander van gezelligheid en feesten. Meestal is ze wel te vinden op leuke en gezellige party's met leuke mensen. Maar ze is erg moeilijk te krijgen. Ze zal zich niet snel overgeven en het liefste speelt ze hard to get.
    Mackie heeft ook een rustige en lieve kant. Je verwacht het niet snel van haar maar ze kan heel zorgzaam en behulpzaam worden op moment dat ze weet dat je het nodig hebt. Als iemand haar nodig heeft zal ze er voor je zijn en laten zien dat ze een goede vriendin is.
    Het vervelende aan MacKenzie is dat ze niet snel mensen vertrouwd en vaak koppig kan zijn. Deze twee eigenschappen van haar kunnen erg vervelend worden .
    MacKenzie is een vrij intelligenten vrouw, maar ze maakt liever haar handen vuil dan dat ze leert. Een boekje op zijn tijd om te lezen vind ze niet erg, maar ze moet niet fulltime gaan leren, want dan is haar concentratie snel weg. Toch kan ze uren lang lezen over kunst puur omdat ze dit interessant vind.
    Waar Mackie nou echt een hekel aan heeft zijn luie mensen, mensen met een dosis eigendunk en aan mensen die maar blijven zeuren.
    Kort samengevat is MacKenzie een stoere meid die houdt van gezelligheid en feestjes.
    Hobby's: MacKenzie heeft een paar klassieke hobby's dat zijn: schilderen, sporten en reizen. Schilderen is een hobby die haar vooral rustig maakt, maar ook erg interesseert. Het aller liefste schildert ze landschappen of gebouwen. Qua sporten doet ze het liefste surfen, BMX rijden, kickboksen en tennis. Reizen is misschien haar grootste hobby en dit doet ze het liefste met haar favoriete voertuig de motor. Ze heeft al heel wat van de wereld gezien, maar ze wel nog veel meer zien. Maar het aller liefste reist ze naar Griekenland
    • Extra: MacKenzie werkt en woont zo wel in Amerika als Griekenland. In Los Angeles is ze opgegroeid ze woont door ook in een appartementje midden in het centrum. Waar ze werkt in het Hammer Museum. Ze leidt daar mensen met plezier rond. Dit werk doet ze nog maar drie jaartjes. In de vakanties woont ze in Griekenland op het eiland Kreta. Waar haar familie een hotel in bezit heeft. Ze staat daar achter de bar buiten dicht bij het strand of in het hotel. Ook doet ze vaak met de animatie mee en bedenkt ze nieuwe activiteiten.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 0:17 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Ik twijfel over mijn faceclaims... Voor mijn man wil ik Dave Franco of Jack Falahee en voor mijn meid wil ik Jennifer Lawrence of Sky Ferreira, maar ik kan weer is niet kiezen. :/


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    Ik twijfel over mijn faceclaims... Voor mijn man wil ik Dave Franco of Jack Falahee en voor mijn meid wil ik Jennifer Lawrence of Sky Ferreira, maar ik kan weer is niet kiezen. :/


    OEH. Jack Falahee :3


    Faith is everything.

    Moeilijke keuzes... Emh, dame Franco stem ik toch voor, ghehe, maar de meiden zou ik ook niet weten hèhè ._.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Verwijder mijn reservatie maar. Ik heb hier niet genoeg tijd voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rose is af denk ik.
    Is ze goed zo?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind