• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Fye || 1.10


    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees




    Melding:
    Ik heb deze rpg al eens gemaakt, maar toen is het een beetje doodgelopen door omstandigheden. Dus start ik dit nu opnieuw.

    Praattopic:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 20:32 ]

    Elpis schreef:
    Ik twijfel over mijn faceclaims... Voor mijn man wil ik Dave Franco of Jack Falahee en voor mijn meid wil ik Jennifer Lawrence of Sky Ferreira, maar ik kan weer is niet kiezen. :/

    Het zijn inderdaad moeilijke keuzes... Toch zou ik voor Dave Franco en Jennifer Lawrence gaan, maar de keuze is aan jou.


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body




    Naam:
          Grayson Hall

    Bijnaam:
          Gray.
    Gray wordt vanaf kleins af aan eigenlijk alleen maar Gray of Hall genoemd. Grayson stelt zich dan ook maar zelden voor als Grayson, aangezien hij toch niet bij zijn hele naam genoemd wordt. Soms is het een hele schok voor vrienden als Grayson hen later verteld dat Gray niet zijn hele naam is, iets wat hem wel aan het lachen maakt soms.
    Leeftijd:
          Grayson is geboren op 16 Augustus, hij is momenteel 23 jaar oud.
    Nationaliteit:
          Hij komt uit Canada, maar is op zijn achttiende naar Amerika verhuist om te gaan studeren in New York.
    Uiterlijk + foto : (FC: Dave Franco)
          Gray heeft bruine ogen, die soms net zwart lijken te zijn, maar op dagen dat hij er doorheen zit kunnen ze ook heel ijzig lijken, alsof er een grijs door het bruin zit. Hij heeft bruine haren, die altijd netjes in model zitten. Verder wordt zijn gezicht getekend door een paar forse wenkbrauwen en een hoekige kaaklijn. Hij is 1.78 en is tevreden met zijn lengte. Hij is groter dan zijn vader ooit geweest is en ongeveer even groot als zijn moeder. Gray heeft een nonchalante kledingstijl en een nonchalante houding. Hij heeft gespierde armen en benen en een licht wasbordje. Je kan wel duidelijk zien dat hij niet elke dag in de sportschool staat.
          Gray heeft weinig sproeten en moedervlekken. Wel heeft hij een litteken op zijn rechter onderbeen van een motorongeluk, iets wat gebeurt is net na het behalen van zijn rijbewijs. Verder heeft hij een huid die snel bij kleurt in de zon, maar nooit echt bruin wordt.
    Innerlijk:
         
    In grote groepen is Gray een heel luidruchtig persoon.Hij praat veel en maakt veel geluiden. Hij is ook erg druk. Dit komt meestal doordat Gray bang is dat hij anders op de achtergrond terecht komt. Zijn vrienden vinden zijn luidruchtige en drukke gedrag altijd erg aanstekelijk en doen maar al te graag mee. Ze vallen dan ook niet te missen als ze met ze alle erop uitgaan. Gray is een erg onserieus type en maakt overal grapjes over. Hij vindt alles wel lachen over het algemeen en er valt vaak geen serieus gesprek met hem te voeren. Echter is hij wel het leider type, mede doordat hij luidruchtig is en opvalt in grote groepen is het voor hem ook makkelijk om iedereens aandacht te krijgen. Gray is een strijdlustige jongen. Hij wil niet perse altijd winnen, maar hij wil het zeker wel geprobeerd hebben, hij is dan ook volhoudend. Het is een zelfverzekerde jongen, die van zichzelf weet hoe hij is.
    Gray is een jongen die liever geen woorden gebruikt, maar actie uitvoert als hij wel serieus is. Woorden kunnen gelogen zijn en omslachtig, acties zijn direct en duidelijk, meestal ook oprecht. Hij is erg praktisch in denkwijze en accepteert het snel als iets anders moet gaan dan gepland. Hij heeft maar weinig moeite met plannen aanpassen en overal is wel een oplossing voor. Hij is vrij slordig, maar niet tot bij de beesten af. Gewoon hier en daar wat laten slingeren, een kleedje op de vloer, een foto die scheef staat. Grayson heeft ook niks met die 'modelhuizen'. waarin het lijkt alsof er nooit iemand leeft. Verder is hij hulpvaardig, vooral als het om vrienden en meiden gaat. Een op een met meiden is hij niet zo druk en luidruchtig als normaal. Dan is hij ineens heel teder en rustig. Zijn vader zij altijd dat je elk meisje moet behandelen als een porseleinen pop, wees voorzichtig en zorg dat je haar nooit breekt of schaad. Hierdoor is Gray ook erg eerlijk en trouw, omdat zijn vader hem dat altijd bijgebracht heeft. Gray is wel wat onhandig als het gaat om echt het liefdes gedeelte van een relatie, een reden dat hij vaker de beste vriend dan het vriendje is. Ondanks dat is Gray soms wel een flirt, vooral in de club kan het hem weinig schelen omdat die meiden toch niet op zoek zijn naar zijn liefde. Gray is vaak erg onduidelijk over zijn gevoelens en hij praat er ook liever niet over. Als het over gevoelens gaat is hij erg terughoudend.
    Hobby's:
          Gray's hobby's bestaan voor het grootste deel uit feesten, koken, films kijken, kaartspelletjes en gewoon met vrienden niks doen. Gray gaat vaak meer dan eens per week uit, iets wat hij voor zijn gevoel nog redelijk goed kan combineren met zijn opleiding tot kok. Deze opleiding volgt hij ook puur omdat het hem geweldig leek om van zijn hobby zijn baan te maken. Hij volgt zijn opleiding dan ook met veel plezier. Doordat Gray niet houdt van zich vervelen en alleen zijn zoekt hij snel het gezelschap van zijn vrienden op. Om de week heeft hij met zijn vrienden een poker of een film avond, iets wat ook vaak genoeg op andere dingen uitloopt.
          Extra's :
          Gray's moeder kwam in het ziekenhuis te liggen twee weken voor het programma begon, iets waar Gray zich erg zorgen over maakte. Toch doet hij wel mee, omdat zijn moeder's grootste wens was om hem zijn perfecte match zien te vinden. Ook hadden zijn broers hem iets aangedaan als hij deze kans niet aanpakte.


    Ik werk het innerlijk nog uit, maar hoop dat het een goed begin is, zal nu aan mijn meisje beginnen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 14:14 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Dankjewel!

    Nog drie meiden en vijf jongens :'). Hmm, gewoon een idee, want als het niet volkomt, kan je dan niet beter 7 meiden en 7 jongens doen ofzo? Dat er drie 'matches' ofzo gewoon hier gespeeld worden? Iets in die richting?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn rollen zijn af. Hopelijk vind je ze goed.
    Ik heb de nationaliteit van Alanah nog wat aangepast trouwens.


    Tell me about it, stud.

    Ainigma schreef:
    Nog drie meiden en vijf jongens :'). Hmm, gewoon een idee, want als het niet volkomt, kan je dan niet beter 7 meiden en 7 jongens doen ofzo? Dat er drie 'matches' ofzo gewoon hier gespeeld worden? Iets in die richting?


    Was ook al aan het denken, om minder dan 10 te doen, maar ga eerst wachten tot alle rollen ingevuld zijn.

    Conaway schreef:
    Mijn rollen zijn af. Hopelijk vind je ze goed.
    Ik heb de nationaliteit van Alanah nog wat aangepast trouwens.


    Okee, super! Bedankt!

    Zou ik een man mogen reserveren? ^^


    Caution first, always.

    Tuurlijk

    Ik denk dat ik ee naam van mijn personage nog ga aanpassen.. Kan dat nog?


    Faith is everything.

    Ja tuurlijk dat kan, laat het me wel weten, aub




    Naam:
          Christine Williams.

    Bijnaam:
          Chrissie, Chris, Cupcake, Loveless
    Er zijn maar weinig mensen die haar toestemming hebben om een bijnaam te gebruiken. Christine heeft niet heel veel met bijnamen en laat mensen haar alleen bijnamen geven als het echt goede vrienden van haar zijn. Cupcake is de naam die zij van haar beste vriend heeft gekregen en komt van haar andere beste vriendin die al eeuwen een crush op haar heeft.
    Leeftijd:
          Christine is geboren op 17 December, zij is momenteel 20 jaar oud.
    Nationaliteit:
          Christine is Amerikaans. Ze komt uit de staat washington, dichtbij Canada.
    Uiterlijk + foto : (FC: Jennifer Lawrence)
          Christine is een wat vollere dame en dat is ze altijd al geweest. Tuurlijk komt haar pondje meer met mooie ronde heupen en een volle boezem, maar slank kan je haar dus ook niet noemen. Dit is toch ook wel een reden dat Christine zich ondanks haar vrouwelijke vormen erg onzeker voelt over haar lichaam en maar zelden jurkjes draagt, of kleding die haar vormen benadrukt. Ze heeft een lengte van 1,68. Hier is ze best blij mee, want dit betekend dat ze over het algemeen nog wel gewoon hakken aankan als ze dat wil, zonder boven iedereen uit te komen. Ze heeft kleine moedervlekjes over haar hele lichaam, iets wat ze zelf ook niet bepaald mooi vindt. Ze heeft een lichte huidskleur en zelfs na dagen in de zon lopen krijgt ze geen bruinetint, maar ook verbrand ze bijna niet, dus ze vindt het wel goed zo.
          Ze heeft een zacht en fijn gezicht. Christine heeft haren die tussen blonde haren, die soms lichtbruin zijn in de winter. Haar haar zit vol slag en valt tot iets over haar schouders. Ze heeft licht blauwe ogen.
    Innerlijk:
          Christine is een rustige jongedame. Ze zegt niet veel, tenzij het echt belangrijk is. Ze denkt wel erg veel na, te veel eigenlijk. Ze komt soms een beetje dromerig en in gedachte verzonken over, maar dat is ze meestal ook wel. Christine weet nooit goed wat ze moest zeggen en tegen de tijd dat ze het perfecte scenario heeft uitgedacht is het gesprek al tien minuten verder, zonder dat ze het doorheeft. Christine is een demisexual en een demiromantic, wat er voor zorgt dat ze zich maar zelden tot iemand aangetrokken voelt op welke manier dan ook. Hierdoor heeft ze van de jongen die al sinds eeuwen een crush op haar heeft de bijnaam Loveless gekregen. Christine geeft zelf ook vaak toe dat ze alles behalve snel verliefd is, maar kan er zelf niet veel aan doen. Ze is erg bescheiden en geeft de credit meestal aan andere. Ze vindt meer voldoening in het helpen zelf dan in de roem die erna komt. Dit is hetzelfde als dat ze totaal niet materialistisch is ingesteld. Ze houdt van dingen met emotionele waarde en dingen met een verhaal erachter. Toch is het ook een meisje dat nooit iets af zal slaan wat mensen voor haar gekocht hebben, tenzij ze hun best niet hebben gedaan. Hierdoor vinden veel mensen haar ingewikkeld, wat ze ook wel is. Veel van haar meningen botsen, net als vele van haar eigen gedachtes. Ze is wel standvastig in wat ze vindt, wat ook maar enige orde en duidelijkheid geeft aan de chaos in haar hoofd. Deze chaos gereflecteerd zich ook op het dagelijks leven. Ze is erg slecht in zich aan tijden houden of aan dingen netjes en georganiseerd houden. Vaak kan alleen zij zelf iets terug vinden of iets als georganiseerd beschouwen, maar dat vindt ze niet al te erg.Christine helpt andere graag en is altijd nieuwsgierig, wat ee ngoede eigenschap zou zijn als ze een geheim kon bewaren. Ze kan het soms wel, maar het kost haar veel moeite en vaak is het dan voor een persoon waar ze ontiegelijk veel om geeft. Christine's slechtste eigenschap is waarschijnlijk dat ze ongelofelijk snel ongeïnteresseerd is en soms duurt het letterlijk maar een seconde voordat iets haar verveeld.
    Hobby's:
          Christine heeft niet te veel echte hobbies, Ze bakt wel is wat en houdt een internet en videoblog bij, ze is dan ook een so called youtuber. Ze doet niet aan dingen zoals zingen, want dat kan ze niet. Wel schrijft ze scripts en maakt ze sketches. Ze tekent strips en leest deze ook graag. Christine gaat niet graag uit, maar hangt wel graag rond met haar vrienden. Ze houdt van schaatsen en doet dit graag, al moet ze soms toch even haar skates uit de kast halen omdat er geen ijsbaan tot haar beschikking is. Ook houdt ze een scrapbook bij, waar ze geregeld foto's voor maakt.
          Extra's :
          Christine heeft een hond, genaamd Loki. Ze is dan ook een echte dierenliefhebber.

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 14:26 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Ik ga zelf ook een meisje en jongen maken, vinden jullie dat ok?

    Tuurlijk ^^, zou een beetje rude zijn om je van je eigen rpg buiten te sluiten, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja maar kan zijn dat mensen er iets op tegen hebben he, aangezien ik de matches weet.