• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.
    The Reaping


    More info here
    Summary:



    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -> Titel op verzoek aangepast. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wauw dat was echt een saai einde, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:


    And so, the Quizlet Games end. With a very boring ending.




    Summary:





    Oh, dit is droog. (cat)
    Nah. D: nu dacht ik dat we nog dagen kat-en-muis zouden spelen xd Congratzz haha :'D Je verdiende het niet om te winnen. :P

    -- Hoe deed je dit Mitchell? :'D Dit is echt heel leuk gedaan. c:

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 19:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dauth schreef:


    And so, the Quizlet Games end. With a very boring ending.




    Summary:





    I suck. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    No way... Ik zat bij de laatst vier, heb NIEMAND vermoord en ben doodgegaan door honger?! WAAAAT


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    No way... Ik zat bij de laatst vier, heb NIEMAND vermoord en ben doodgegaan door honger?! WAAAAT


    Ik vond jou en Uptown echt geweldig.=') De hele tijd vechten en elkaar laten leven, smeken om vermoord te worden en uiteindelijk sterven van de honger.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vond jou en Uptown echt geweldig.=') De hele tijd vechten en elkaar laten leven, smeken om vermoord te worden en uiteindelijk sterven van de honger.='D


    N'aaahww :'D Uiteindelijk nog wel een mooie tweede plaats. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vond jou en Uptown echt geweldig.=') De hele tijd vechten en elkaar laten leven, smeken om vermoord te worden en uiteindelijk sterven van de honger.='D
    Hahaha, ja dat is best wel slecht. Als je elkaar nou meteen had vermoord, was het vast wat interessanter geweest.

    Debbaut schreef:...
    Hoe heb je dit nu gedaan Mitchell?
    Ik heb dit laten genereren door de Hunger Games generator van Brant Steele. Alle plaatjes staan op mijn webserver, zodat ik ze makkelijk kon inladen en daarna heb ik simpelweg screenshots van elk scherm gemaakt, deze in stukken gehakt en door de dag heen geplaatst. Kost wat werk, maar dan heb je ook wat. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb dit laten genereren door de Hunger Games generator van Brant Steele. Alle plaatjes staan op mijn webserver, zodat ik ze makkelijk kon inladen en daarna heb ik simpelweg screenshots van elk scherm gemaakt, deze in stukken gehakt en door de dag heen geplaatst. Kost wat werk, maar dan heb je ook wat. :Y)


    Slim gezien! En nu gaan er binnen de twee weken minstens tien dezelfde concepten verschijnen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Slim gezien! En nu gaan er binnen de twee weken minstens tien dezelfde concepten verschijnen.:Y)
    Ja, waarschijnlijk wel. We shall see how it goes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ja, waarschijnlijk wel. We shall see how it goes.


    Zolang het maar niet te hard uitgemolken wordt vind ik het best.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nou ja ik zou het sowieso vragen als ik ook zoiets zou willen doen.=') Ik bedoel, anders is het gemeen toch?x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou ja ik zou het sowieso vragen als ik ook zoiets zou willen doen.=') Ik bedoel, anders is het gemeen toch?x'D
    Iedereen mag en kan het doen. Ik heb er geen rechten op, dus wie ben ik om te zeggen dat iemand het niet mag doen? ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Iedereen mag en kan het doen. Ik heb er geen rechten op, dus wie ben ik om te zeggen dat iemand het niet mag doen? ;p


    Wil iemant er plzz nog een maken dit is echt leuk!!!


    .......

    Ik wil er wel een maken als Dauth dat goed vindt? De credits gaan natuurlijk wel naar jou ^^


    -