• Hallo lieve mensen,
    sinds vandaag heb ik problemen met de weergave van Quizlet, zoals de titel al zegt. Ik heb vanochtend BlockSite gedownload om mijn Q verslaving af te leren, maar sindsdien geeft hij de hele site heel raar weer (zie foto's hieronder). Ik heb de site al uit BlockSite verwijderd zodat die niet meer in het systeem zit, maar nog steeds blijft hij op een rare manier de site weergeven. Ook heb ik al eens in en uit gelogd, maar dat werkt dus ook niet. Hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen?

    Foto's:


    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:16 ]

    Heb je Blocksite nou al verwijderd?


    Your make-up is terrible

    Ik zou inderdaad gewoon die hele Blocksite eraf gooien en Cold Turkey gebruiken. Die geeft bij mij nooit problemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb BlockSite niet helemaal verwijderd, maar Q wel uit zijn geschiedenis gehaald en dat ding 'offline' gezet, dus dat zou het probleem niet meer mogen zijn...

    Edit: je kan blocksite blijkbaar alleen verwijderen als je er voor betaald, wtf?

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 12:15 ]

    LakeTown schreef:
    Ik heb BlockSite niet helemaal verwijderd, maar Q wel uit zijn geschiedenis gehaald en dat ding 'offline' gezet, dus dat zou het probleem niet meer mogen zijn...


    De problemen zij toch pas begonnen toen je BlockSite installeerde? Ik neem dan aan dat het daardoor komt. :p
    Ik zou hem gewoon helemaal van je computer afhalen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    Ik heb BlockSite niet helemaal verwijderd, maar Q wel uit zijn geschiedenis gehaald en dat ding 'offline' gezet, dus dat zou het probleem niet meer mogen zijn...

    Edit: je kan blocksite blijkbaar alleen verwijderen als je er voor betaald, wtf?


    Klinkt niet echt als een oké programma. Maar via programma's en onderdelen zou je hoe dan ook alles moeten kunnen verwijderen. Heb je het daar al geprobeerd?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, wacht, ik heb het geloof ik er af kunnen halen via extensies. In ieder geval doet Quizlet het weer, yay! Bedankt voor de hulp!

    Eh nope, en hij spaced hem weer, ik kan ook mijn reactie niet bewerken, dus vandaar deze extra post. Goed, nog meer ideeën van jullie geniale mensen?

    LakeTown schreef:
    Eh nope, en hij spaced hem weer, ik kan ook mijn reactie niet bewerken, dus vandaar deze extra post. Goed, nog meer ideeën van jullie geniale mensen?


    ehmm.. zoek door je bestanden of het programma echt helemaal weg is. Het klinkt inderdaad als een heel raar programma. En anders je browser opnieuw installeren


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik denk dat de browser opnieuw installeren de beste optie is, aangezien hij echt nergens in mijn bestanden staat..! Ugh, daar gaan al mijn bladwijzers en stuff O.o

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 12:27 ]

    Ik wilde inderdaad net voorstellen om je browser er helemaal vanaf te gooien. Ik weet niet welke je gebruikt? Maar misschien dat het dan wel werkt.


    † Love? I want to sleep.

    Met Chrome kan je al je bladwijzers opslaan, maar heb je al eens gekeken bij je configuratie scherm en dan bij software, of programma's?


    Your make-up is terrible

    @ Assasin,

    Ja, daar heb ik al gekeken, en daar staat hij niet meer. De bladwijzers zijn idd opgeslagen, gelukkig :3 Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost en blijft de weergave het zelfde...

    Blackthorn schreef:
    Dit is de reactie van quizlet omdat je van je verslaving wilt afkomen.

    :'D


    Werkt het ook niet als je de laptop een keer opnieuw opstart?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nope, dat heb ik ook al geprobeerd

    Staat SiteBlock misschien tussen je extensies van chrome?
    Anders zou ik als ik jou was overstappen naar Mozilla Firefox of iets in die richting..


    Life is a beautiful struggle