• Lees de titel


    You are my piece of paradise.

    gianlucaginoble schreef:
    goSupermodel is nu betalen :(
    Ik zat er altijd op voor de kleren en soms voor topics, nu log ik af en toe in om mijn model actief te houden, moest het ooit terug gratis worden.


    Was het erg nodig om dit topic te bumpen? ^^
    Maar anyways, ik snap wel waarom het nu betaald is, en gelijk hebben ze - hadden ze ook wel eerder mogen doen :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    Was het erg nodig om dit topic te bumpen? ^^
    Maar anyways, ik snap wel waarom het nu betaald is, en gelijk hebben ze - hadden ze ook wel eerder mogen doen :')


    Wel dat dacht ik ook als ik het zag.
    Zat er vroeger ook op als kind. Maar nu? Nee echt niet.
    Je doet er mij ook geen plezier meer mee.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Volgens mij kost het nu ook geld hahaha, als ik nog zo oud was, zou ik dat niet kunnen betalen hoor :W


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Volgens mij is het gros van iedereen die nog op GoSupermodel zit een troll. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is best logisch aangezien je nu 10 euro moet betalen om alleen al lid te worden, wtf :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb serieus nog nooit van de site gehoord, maargoed. Ik zat in mijn 'jonge jaren' dan ook op andere sites, te schrijven, of gewoon series te kijken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nebthet schreef:
    Oke, dus?
    En ik geloof dat ik de enigste ben die de site niet kent en er nooit op heeft gezeten.

    Nope, ik meld me :')

    Maargoed, thanks voor de info dat er maar 4 mensen waren. Nu ik dit weet is mijn leven pas compleet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.