• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    GandalfTheSexy • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    TOMLlNSON • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Shank • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Velleity • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Dylazing • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    C6H12O6 • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the Night: Stay With Me - Sam Smith

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 24 april.
    - Sylvie met Love Me Like You Do - Ellie Goulding
    - Kim met I Really Like You - Carly Rae Jepsen
    - Kyle met Given Up - Linkin Park
    - Sylvie met Let Go For Tonight - Foxes
    - Kyle met This Is War - 30 Seconds To Mars
    - Kim met Hold Back The River - James Bay
    - Kyle met Warriors - Imagine Dragons
    - Rani met You And I - John Legend
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik maak me zorgen :\

    De dochter van de buurvrouw is vanmorgen onder een vrachtwagen die zand vervoerde terecht gekomen en ligt nu in het ziekenhuis. Ze heeft een operatie van 4 uur achter de rug en de eerste 24 uur zijn cruciaal. Damn ik maak me zorgen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Ik maak me zorgen :\

    De dochter van de buurvrouw is vanmorgen onder een vrachtwagen die zand vervoerde terecht gekomen en ligt nu in het ziekenhuis. Ze heeft een operatie van 4 uur achter de rug en de eerste 24 uur zijn cruciaal. Damn ik maak me zorgen D:

    Jemig. Ik begrijp het volkomen dat je je zorgen over haar maakt.
    Hopelijk krijg je zo snel mogelijk goed nieuws te horen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Flashing schreef:
    Ik maak me zorgen :\

    De dochter van de buurvrouw is vanmorgen onder een vrachtwagen die zand vervoerde terecht gekomen en ligt nu in het ziekenhuis. Ze heeft een operatie van 4 uur achter de rug en de eerste 24 uur zijn cruciaal. Damn ik maak me zorgen D:


    Oh nee, da's echt erg! Ö


    16 - 09 - '17

    Ik weet meer:
    Ze is vanaf haar brommer gegrepen door de vrachtwagen, haar jas bleef hangen in het wiel van de vrachtwagen en zo is ze letterlijk met het wiel meegesleurd. Nu heeft ze een van haar bovenbenen volledig open, grote brandplek op haar voorkant, gebroken hand en in beiden heupen pennen omdat die helemaal kapot zijn en een ingedeukte long. Ze houden haar nu kunstmatig in slaap en als ze deze nacht en dag haalt, maken ze haar morgen om 6 uur wakker. Jeetje :\
    Dat ze het al heeft overleefd is een groot wonder. :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Ik weet meer:
    Ze is vanaf haar brommer gegrepen door de vrachtwagen, haar jas bleef hangen in het wiel van de vrachtwagen en zo is ze letterlijk met het wiel meegesleurd. Nu heeft ze een van haar bovenbenen volledig open, grote brandplek op haar voorkant, gebroken hand en in beiden heupen pennen omdat die helemaal kapot zijn en een ingedeukte long. Ze houden haar nu kunstmatig in slaap en als ze deze nacht en dag haalt, maken ze haar morgen om 6 uur wakker. Jeetje :\
    Dat ze het al heeft overleefd is een groot wonder. :\


    Oh wauw, veel sterkte en beterschap voor haar!


    16 - 09 - '17

    Flashing schreef:
    Ik weet meer:
    Ze is vanaf haar brommer gegrepen door de vrachtwagen, haar jas bleef hangen in het wiel van de vrachtwagen en zo is ze letterlijk met het wiel meegesleurd. Nu heeft ze een van haar bovenbenen volledig open, grote brandplek op haar voorkant, gebroken hand en in beiden heupen pennen omdat die helemaal kapot zijn en een ingedeukte long. Ze houden haar nu kunstmatig in slaap en als ze deze nacht en dag haalt, maken ze haar morgen om 6 uur wakker. Jeetje :\
    Dat ze het al heeft overleefd is een groot wonder. :\

    Ik wens je ontzettend veel sterkte toe.
    Nu maar hopen dat ze de volgende morgen wakker gemaakt kan worden. Als ze de volgende dag haalt, kan ze dan als ze ontslagen is uit het ziekenhuis, weer gaan lopen zoals ze altijd kon?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Ik wens je ontzettend veel sterkte toe.
    Nu maar hopen dat ze de volgende morgen wakker gemaakt kan worden. Als ze de volgende dag haalt, kan ze dan als ze ontslagen is uit het ziekenhuis, weer gaan lopen zoals ze altijd kon?


    Daar weet ik niet veel van. Het zou kunnen dat ze niet meer kan lopen, maar het kan ook dat ze er goed uit komt als ze deze nacht en dag overleefd. Sowieso gaat ze wel een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Daar weet ik niet veel van. Het zou kunnen dat ze niet meer kan lopen, maar het kan ook dat ze er goed uit komt als ze deze nacht en dag overleefd. Sowieso gaat ze wel een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven.

    Hopelijk komt ze zo gezond mogelijk het ziekenhuis weer uit, als ze uiteindelijk ontslagen is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik weet niet of jullie blij of boos gaan zijn dat ik hier nog even kom piepen, maar helleu. c:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Hallo


    16 - 09 - '17

    Hello there.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hee. Ik heb weekend *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jongens, ik heb een 9.4 voor Engels. Ik zit hier bijna te janken zo blij ben ik. Nu schiet mijn punt opeens omhoog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil ook weekend, maar school had besloten om gisteren en vandaag vrij te geven en voor morgen "lessen" in te roosteren.
    Het leuke van morgen is wel dat ik een eigen T-shirt ga bedrukken met dit ontwerp. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Ik wil ook weekend, maar school had besloten om gisteren en vandaag vrij te geven en voor morgen "lessen" in te roosteren.
    Het leuke van morgen is wel dat ik een eigen T-shirt ga bedrukken met dit ontwerp. ^^


    Oh dat is echt crap gewoon en gaaf die tekst!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.