• Ik ben heel gevoelig en daarom meestal tegen iedereen vriendelijk. Zelf word ik amper kwaad op andere mensen en heb ik altijd de reflex om in communicatie te gaan als er iets me zit. Ik ben beleefd en attent, maar ook open en eerlijk, en zo heel af en toe, blijk ik daar die manier van willen praten, mensen totaal op de kast te jagen, omdat de waarheid kwetst waarschijnlijk... Hierdoor is gisteren iemand erg kwaad op me gereageerd, en ik heb moeite het van me af te zitten, ik voel me er letterlijk misselijk van. Wat doen jullie om terug tot rust te komen en het van je af te zetten, dat die persoon kwaad is op je? Tips?

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 11:49 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Met die persoon praten en uitleggen dat je het niet verkeerd bedoelde?

    Takeru schreef:
    Met die persoon praten en uitleggen dat je het niet verkeerd bedoelde?


    Ik heb gisterenavond nog een mail gestuurd, om te zeggen dat ik graag het zand erover zou vegen, maar dat hij ook bij mij over de schreef is gegaan, door vertrouwelijke informatie te barsten, en dat is echt iets wat ik zelf niet pik. Het was vrij direct op de bal, maar rustig en zeker niet heethoofdig. Ik wilde dit gewoon aangeven, omdat dat voor mij ook een brug te ver was. Misschien wordt hij nu nog verder de spits opgedreven. Ik heb gezegd dat ik het echt wil goedmaken, ik er het zand weer over veeg, als hij dat ook gewoon doet, maar hij moet nog antwoorden. Ik weet niet of ik hierop wel een positieve, of neutrale reactie ga krijgen. Dat maakt me me slecht voelen, maar ik heb ook mijn grenzen. Hoewel ik er echt niet goed van ben...

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 12:03 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zou het helpen om er met iemand over te praten? Mij geeft het vaak een beter gevoel als ik mijn hart bij iemand kan luchten.
    Ga anders iets doen waarbij je niet zo veel hoeft na te denken. Kijk een film of lees een goed boek. Dit helpt mij vooral als ik een gedachte van me af wil zetten. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rustig blijven vooral.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Rustig blijven vooral.


    En hoe praat je jezelf dan in je hoofd tot rust hierover?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Had je antwoord terug gekregen?


    † Love? I want to sleep.

    Ik zou als iemand boos is, hem of haar eerst een dag of twee met rust laten, ligt aan de persoon. Als ze namelijk net boos zijn zeggen mensen vaak nogal wat botte dingen. En als hij er iets rustiger is, rustig tegen hem erover beginnen. Meer kan ik niet echt bedenken? ;p


    wat was dit ookalweer

    Poisoning schreef:
    Had je antwoord terug gekregen?

    Ik heb zelf nieuwe mail gezonden toen ik tot rust ben gekomen en het is uitgepraat, bedankt toch iedereen!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je hoeft je niet druk te maken daarover. (: Mooi dat het goedkomen is! Altijd terug even tot rust komen, al lijkt me dat het moeilijkste. c:

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 14:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys