• Oké, ik ben afgelopen weekend uitgegaan en ben daar een jongen tegen het lijf gelopen. We hebben gepraat, nummers uitgewisseld en het was erg gezellig. Hij had me die avond ook nog een keer opgezocht, maar me niet kunnen vinden. Die avond/ochtend (het was inmiddels 5 uur) hadden we nog kort even geappt. Die volgende dag had ik hem een bericht gestuurd, en we hebben gewoon een gezellig gesprek gehad, elkaar wat beter leren kennen etc, maar verder die dag niks meer gehoord, prima. Die dag daarna had ik op een of andere manier echt de behoefte om met hem te praten, het voelde die avond zo goed en zo fijn en anders dan anders, dat ik besloot hem wat te sturen, hij stuurde wat terug, ik antwoordde, en tot aan nu heb ik niks meer van hem gehoord. Het was een antwoord waar 'ie makkelijk op had kunnen reageren.

    Nu weet ik niet wat ik hiermee aan moet. Die avond met hem voelde voor mij echt zo goed en zo fijn, dat ik graag nog contact wilde en wie weet elkaar nog wel weer een keer zien. Maar het voelt dus totaal niet wederzijds. Nu had 'ie ook verteld dat 'ie best onzeker was, en ik vind het fijn als jongens de eerste stap zetten, maar ik zou ook best de eerste stap willen zetten, mocht hij dat niet durven, maar aangezien ik geen response krijg, weet ik niet wat er mee aan moet. Misschien heeft hij wel helemaal geen zin contact? Ik bedoel, hij had inmiddels toch best wat kunnen sturen? Dus ja, moet ik hem nog een keer wat sturen? En zo ja, wat? Of denken jullie dat hij dat hele contact niet ziet zitten?


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Nou ja, je moet zo denken: Niet geschoten, is altijd mis. You go girl! (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou hem vragen of hij het ziet zitten nog eens af te spreken. Als hij het eerder zit uit te stellen, dan zou ik er geen moeite meer insteken. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Ik zou hem vragen of hij het ziet zitten nog eens af te spreken. Als hij het eerder zit uit te stellen, dan zou ik er geen moeite meer insteken. ^^


    Ik vind afpreken wel weer gelijk stap 2 hahaha, ik heb liever eerst nog wat contact via Whatsapp. Ik zou ook niet weten hoe ik subtiel kan vragen of 'ie dat überhaupt wil.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    nou, het kan zijn dat ie vroeg moet werken voor zijn geld en dan even geen tijd hebt om te antwoorden ;)
    of dat ie veel auto of bus rijdt

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 15:12 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    MasterMindje schreef:
    nou, het kan zijn dat ie vroeg moet werken voor zijn geld en dan even geen tijd hebt om te antwoorden ;)
    of dat ie veel auto of bus rijdt


    ^ Dit zou inderdaad goed kunnen. En sommige jongens geven nu eenmaal niet heel snel antwoord op whatsapp.
    Wacht het nog heel even af, en probeer daarna rustig weer een gesprek aan te knopen. Probeer hem dan gelijk een beetje te pijlen of hij misschien ook wilt afspreken o.i.d. Succez!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Anarian schreef:
    (...)

    Ik vind afpreken wel weer gelijk stap 2 hahaha, ik heb liever eerst nog wat contact via Whatsapp. Ik zou ook niet weten hoe ik subtiel kan vragen of 'ie dat überhaupt wil.

    Dat snap ik. Dat hij je diezelfde avond nog wel probeerde te vinden, lijkt me een teken dat hij het ook leuk vond. Maar dat kan veranderd zijn ondertussen. Ik zou niet weten wat je kan vragen om terug wat meer contact te hebben via WhatsApp. Misschien gewoon vragen of hij nog plannen heeft de komende weken, of voor de vakantie? Dat is best een standaardvraag. :p En als het goed loopt, rustig aan daarop inspelen om af te spreken. ;D


    Ik wil een tuin vol egels

    Rickjuh schreef:
    (...)

    ^ Dit zou inderdaad goed kunnen. En sommige jongens geven nu eenmaal niet heel snel antwoord op whatsapp.
    Wacht het nog heel even af, en probeer daarna rustig weer een gesprek aan te knopen. Probeer hem dan gelijk een beetje te pijlen of hij misschien ook wilt afspreken o.i.d. Succez!


    Hij werkt, dat weet ik, maar zondags had 'ie ook de tijd om te appen tijdens het werken. Plus, of that's just me, het lijkt me dat je 's avonds altijd wel even tijd hebt. Hoe zou ik zoiets subtiel kunnen gaan peilen? Ik voel me nu nogal opdringerig namelijk.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik zou t erop wagen... Misschien had hij net iets anders aan zn hoofd?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Dat snap ik. Dat hij je diezelfde avond nog wel probeerde te vinden, lijkt me een teken dat hij het ook leuk vond. Maar dat kan veranderd zijn ondertussen. Ik zou niet weten wat je kan vragen om terug wat meer contact te hebben via WhatsApp. Misschien gewoon vragen of hij nog plannen heeft de komende weken, of voor de vakantie? Dat is best een standaardvraag. :p En als het goed loopt, rustig aan daarop inspelen om af te spreken. ;D


    Dat van dat opzoeken dacht ik dus ook! Daarom vind ik het ook zo raar dat 'ie niks meer van zich laat horen. Ik zat er al aan te denken of ik zou vragen of hij überhaupt nog wel contact wil, maar wil het dan wel wat anders verwoorden hahah.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Opdringerig voelen kan ik heel goed begrijpen. Wacht het daarom nog héél even af. Want ik neem aan dat jij nu het laatste gezegd/gevraagd hebt in de chat.
    Mocht hij morgen (ofzo) nog niet geantwoord hebben, dan kan je misschien over iets heel anders weer beginnen. Waardoor hij dan weer de vraag ziet die hij nog niet beantwoord had.

    (Heb ik zelf ook wel eens, ik lees dan een bericht met in gedachte dat ik deze later beantwoord. Maar whatsapp heeft het bericht dan natuurlijk al op gelezen gezet, en denk ik er uiteindelijk niet meer aan) En mocht hij hierna nog steeds zo passief blijven, dan heeft hij wellicht misschien gewoon geen interesse of zin om een stap verder te gaan. Let op: Misschien!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Misschien is hij hij wel gewoon aan het werk of ergens anders druk mee bezig. Maak je maar geen zorgen en anders inderdaad zelf de stoute schoenen aantrekken! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mulleroni schreef:
    Nou ja, je moet zo denken: Niet geschoten, is altijd mis. You go girl! (krul)


    En als het uiteindelijk niets wordt zie je hem waarschijnlijk toch nooit meer. His loss, not yours!

    Ik zou hem appen, maar hem wel de tijd gunnen om te antwoorden, inderdaad zijn jongens vaak niet zo goed in gesprekken via Whatsapp, al helemaal als ze onzeker zijn. Aan de andere kant is er ook soms een ondergronds antwoord als jongens niet reageren, waardoor het erg lastig is om hem te peilen via een schermpje. Ik zou tot vanavond wachten en hem een subtiele hint sturen over dat hij je ook kan vertellen als hij niet meer met je wil spreken. Zo weet jij waar je staat en hoeft hij je ook niet zelf af te wijzen, of het pakt goed uit en jullie drinken over een paar weken een drankje en over twintig jaar zijn jullie getrouwd.


    Levensgenieter.

    Ro schreef:
    (...)

    En als het uiteindelijk niets wordt zie je hem waarschijnlijk toch nooit meer. His loss, not yours!

    Ik zou hem appen, maar hem wel de tijd gunnen om te antwoorden, inderdaad zijn jongens vaak niet zo goed in gesprekken via Whatsapp, al helemaal als ze onzeker zijn. Aan de andere kant is er ook soms een ondergronds antwoord als jongens niet reageren, waardoor het erg lastig is om hem te peilen via een schermpje. Ik zou tot vanavond wachten en hem een subtiele hint sturen over dat hij je ook kan vertellen als hij niet meer met je wil spreken. Zo weet jij waar je staat en hoeft hij je ook niet zelf af te wijzen, of het pakt goed uit en jullie drinken over een paar weken een drankje en over twintig jaar zijn jullie getrouwd.


    Over die subtiele hint ben ik het helemaal eens, maar hoe zeg ik het subtiel? Wil hem ook niet gelijk afschrikken.
    En als we over 20 jaar getrouwd zijn, vertel ik hem dan wel dat er een topic voor nodig is geweest, hahah


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Anarian schreef:
    (...)

    Over die subtiele hint ben ik het helemaal eens, maar hoe zeg ik het subtiel? Wil hem ook niet gelijk afschrikken.
    En als we over 20 jaar getrouwd zijn, vertel ik hem dan wel dat er een topic voor nodig is geweest, hahah


    Ik vind het altijd best wel subtiel als je een luchtige vraag stelt. Bijv:
    "Als je niet wil praten kan je het ook zeggen, dan zal ik je niet meer lastig vallen."
    "Dus, ben ik zo on-interessant of zijn de nieuwste Game of Thrones afleveringen veelte leuk om te worden afgeleid (knipoog)?"
    "God, ik weet niet wat langer heeft geduurd, de 80-jarige oorlog of een nieuw berichtje van jou (knipoog)."

    Maak er een grapje van. Als hij het serieus tot zich neemt weet je dat je goed zat met je gevoel en kan je verder gaan, als hij een grapje terug maakt weet je dat hij echt druk was en dat hij gewoonweg geen tijd had om te antwoorden.

    Haha, prachtig. "Hoe is jullie liefde tot stand gekomen?" "Nou, eerst durfde ik niet dus toen vroeg ik advies op een forum en tja, uiteindelijk, na lang wikken en wegen stuurde ik hem een berichtje. En zo, mijn kinderen, heb ik jullie papa ontmoet."

    En ja, I just made a reference to How I Met Your Mother.

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 16:01 ]


    Levensgenieter.

    Sturen!
    Waarschijnlijk heeft hij het druk, jongens zijn gewoonweg ... jongens (:
    En als het niet goed afloopt, dan weet je in ieder geval wat hij van je vindt. Dan zal je ook niet blijven zitten met de gedachten: "wat als ik hem nu wel een berichtje had gestuurd...?" Dat heb ik eens voorgehad omdat ik teveel twijfelde of ik hem wel kon vertrouwen of niet, waardoor ik zo stom was om het er niet op te wagen en dus geen berichtjes meer te sturen.


    We are only a moment.