• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Na het topic van Dauth heb ik besloten de tweede Quizlet Games te organiseren, de credits voor het idee gaan dus ook allemaal naar hem. Alle gebeurtenissen zullen worden gegenereerd en ik zal een aantal keer per dag een nieuwe update plaatsen door middel van een screenshot.
    The Reaping


    -

    Revolutionary schreef:
    Gaat er hier nog een update gepost worden?.. :x
    Ik wil echt niet opdringerig zijn, maar we zitten hier al vijf dagen op een nieuwe update te wachten, en nu Jente (de TM) een nieuwe RPG is gestart ben ik bang dat dit gaat doodvallen terwijl er nog niet eens een winnaar uit is gekomen :x


    You were born original, don't die as a copy.

    Revolutionary schreef:
    Gaat er hier nog een update gepost worden?.. :x
    Ik wil echt niet opdringerig zijn, maar we zitten hier al vijf dagen op een nieuwe update te wachten, en nu Jente (de TM) een nieuwe RPG is gestart ben ik bang dat dit gaat doodvallen terwijl er nog niet eens een winnaar uit is gekomen :x


    In die RPG werd gezet dat ze tijdelijk afwezig is gezien privé dingen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    (...)

    In die RPG werd gezet dat ze tijdelijk afwezig is gezien privé dingen.
    Dat kan ik niet weten aangezien ik niet deelneem in dat RPG en niet elke RPG bijhoudt. Daarbij vind ik het, niet gemeen/beschuldigend/beledigend bedoeld tegenover Jente, niet een al te slimme zet om een RPG te openen terwijl je de volgende dag tijdelijk afwezig bent..
    Maarja, het is goed zo.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Jente is inderdaad voor een onbepaalde tijd afwezig wegens privé redenen, en ze heeft geen tijd gehad dit overal te melden. Wij - daarmee bedoel ik, Jente's vrienden - doen alles wat we kunnen om haar absentie op te vullen, maar hiervoor kunnen we helaas denk ik niets doen aangezien we niet weten hoe het werkt. Als jullie het willen kan ik met dezelfde deelnemers een nieuwe spelen starten in dit topic?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Revolutionary schreef:
    (...) Dat kan ik niet weten aangezien ik niet deelneem in dat RPG en niet elke RPG bijhoudt. Daarbij vind ik het, niet gemeen/beschuldigend/beledigend bedoeld tegenover Jente, niet een al te slimme zet om een RPG te openen terwijl je de volgende dag tijdelijk afwezig bent..
    Maarja, het is goed zo.


    Over welke rpg heb je het dan? Die HP? Want die is al een tijdje open.
    Daarbij komt dat ik het ook niet bedoelde dat jij het moest weten hoor, ik vertelde het enkel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hey iedereen,
    Ik ben inderdaad voor een tijdje afwezig door privé omstandigheden. Ik zal zo snel mogelijk alle screenshots plaatsen zodat jullie wel een winnaar hebben. Het spijt me dat het zo moet eindigen.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    Hey iedereen,
    Ik ben inderdaad voor een tijdje afwezig door privé omstandigheden. Ik zal zo snel mogelijk alle screenshots plaatsen zodat jullie wel een winnaar hebben. Het spijt me dat het zo moet eindigen.
    Sterkte & Succes ;c


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either






    -

    Wacht, ben ik nu dood? :C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Damnit. Waaropm moet ik nou weer flauwvallen. Ugh.
    Misschien een idee om die in de beginpost weer te updaten, dat we de doden en de moordenaars kunnen zien?


    take me back to the basics and the simple life

    WHUT.
    Blijkbaar wil ik dood :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Fyrgebraec schreef:
    Damnit. Waaropm moet ik nou weer flauwvallen. Ugh.
    Misschien een idee om die in de beginpost weer te updaten, dat we de doden en de moordenaars kunnen zien?


    Er is dus iets mis gegaan met het saven waardoor ik het niet meer terug kan halen. Ik had al screenshots van alles gemaakt. Behalve dat dan.


    -

    Guarnere schreef:
    Wacht, ben ik nu dood? :C


    Nee, nog niet haha.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Er is dus iets mis gegaan met het saven waardoor ik het niet meer terug kan halen. Ik had al screenshots van alles gemaakt. Behalve dat dan.


    :c Ga je snel verder? Me likes this ghehehe


    take me back to the basics and the simple life

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Nee, nog niet haha.


    Oh, gelukkig *-*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."