• Hoi Hoi,

    ik was net even naar de Albert Heijn toe om mijn Bol.com bestelling op te halen.
    besloot ook nog even vlug door de winkel te stuiven.
    nou, pakte zo een karretje en vindt hier een ongebruikte statie-geld bonnetje.
    ikdenk, dat is vast een paar euro waard en keek erop :

    MAAR LIEFST 35 EURO !!!

    heb lekker boodschapjes gedaan en voor mezelf (en mijn man natuurlijk) heb iets lekkers gekocht van dat geld, namelijk een heerlijke mokka schnitzel taartje :9~

    om dit topic nuttig te houden, is dit jouw wel is overkomen ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wauw, dat is natuurlijk super voor jou! Wel erg jammer voor de verliezer van het bonnetje. Vijfendertig euro is een aardig bedrag qua statiegeld! Nah, ik kom niet verder dan een vijftig cent vinden in een kluisje bij zwembaden. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Wow, dat is wel heel erg nice! Is mij nog nooit overkomen haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mulleroni schreef:
    Wauw, dat is natuurlijk super voor jou! Wel erg jammer voor de verliezer van het bonnetje. Vijfendertig euro is een aardig bedrag qua statiegeld! Nah, ik kom niet verder dan een vijftig cent vinden in een kluisje bij zwembaden. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Elefant schreef:
    Wow, dat is wel heel erg nice! Is mij nog nooit overkomen haha.


    take me back to the basics and the simple life

    Haha dat voelt vast goed (wel heel vervelend voor degene die het bonnetje verloren is). Ik heb een keer dertig euro op een straathoek gevonden. Ik dacht dat het vijftien was (tien en vijf euro in elkaar gefrommeld), maar het vijfje bleek een briefje van twintig te zijn. De vrienden waarmee ik rond liep waren aardig jaloers.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    Haha dat voelt vast goed (wel heel vervelend voor degene die het bonnetje verloren is). Ik heb een keer dertig euro op een straathoek gevonden. Ik dacht dat het vijftien was (tien en vijf euro in elkaar gefrommeld), maar het vijfje bleek een briefje van twintig te zijn. De vrienden waarmee ik rond liep waren aardig jaloers.


    hihihihi *high 5* !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wow, nice! :DD

    Haha, er was eens een kaar dat we met de klas langs het seceteriaat lopen en iedereen ziet niks tot een vriendin van mij, helemaal vanachter 10 euro ziet liggen. Wij waren er allemaal gewoon overgestapt :'DD


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Niceee! Wel jammer voor degene die hem is vergeten/verloren. Zoiets is mij ook nooit gebeurd, haha (;


    Insanity is all around us.

    Wauw! Dat is nog eens geluk! En helaas nooit zoiets dergelijks meegemaakt haha ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is geluk hebben! Laatst vond ik vijf euro toen ik naar die bus liep. Dat maakte mij ook best blij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    35 euro zijn best wel een paar lege bakken... (hoe kan iemand dat nu vergeten?)
    Het laatste jaar heb ik dat niet meer tegengekome, hoogstens eens tien cent gevonden.
    3 jaar geleden heb ik wel eens 10 euro gevonden en het jaar daarvoor een vijfje of twee...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lucky bastard!
    Ik was in Duitsland en vond daar een 10. Dat werden frietjes. :3


    wat was dit ookalweer

    Wauw — dat is een lekker bedrag. Ik heb weleens vijftig euro gevonden toen ik mijn kamer aan het opruimen was x). Er lag een briefje van twintig euro en een van tien achter/onder mijn bureau (blijkbaar had ik mijn bureau een keertje verschoven en toen op het geld gezet) en twintig euro in een gat van mijn bank :').

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 16:12 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Woo dat is best veel!
    Ik heb zelf toen ik jong was een keer een 200 euro briefje gevonden op straat.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb héél vroeger wel eens een briefje van 50 gevonden. Maar dat had ik dan meteen op de bank gezet.
    Voor de rest vind ik iedere keer ik mijn kamer opruim geld terug. Ik ben best sloppy wat mijn kamer (thuis) betrefd. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury