• naja zo zijn er héél veel maar lees deze reacties de laatste van HelloKittys_Cupcake (ik) was gemeen want ik viel uit.
    http://nl.netlog.com/HelloKittys_Cupcake/photo/photoid=45445046

    Mag ik daar iets tegen zeggevan jouw [á] Like; zei gaat té ver x)

    http://nl.netlog.com/itstimetofall/photo/photoid=45247868#photos
    Ik was dus een beetje pist en schreef 1 ding en nu heb ik een hele bende van mijn school tegen mij. En PlopMelk jah ^^

    Ik snap hem niet x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Mijn hemel. Dat is toch te gek voor woorden? Ik wil je niet opstoken maar zulke types vind ik zo laf. Dat komt mede door mijn eigen ervaringen. Ik zou ze efficient en krachtig (doch subtiel) aanpakken.
    Jij zei eerst: 'er zijn mensen die je alleen beoordelen op het uiterlijk... etc' en ze wist niks zinnigers te verzinnen dan: 'je denkt dat je alles bent.' Ze is gewoon gigantisch uitgeluld en als een bagger tegenargument zegt ze dat. Ik zou daarop zeggen: 'Misschien denk ik dat ook wel. Maar aan mij de taak om dat te beoordelen en eventueel te verbeteren. Dat is niks waar noch jij, noch anderen wat mee te maken hebben. Ik vind het overigens best sneu dat je je tijd verdoet met andere mensen af te kraken terwijl jij veilig achter je pc-schermpje zit stoer te wezen. Behoorlijk kinderachtig.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Wa is uu naam weer x]

    Jij bent dus "itstimetofall"?


    What you see, is what you get.

    Maar goed, laat ik me hier maar buiten houden. Dit soort dingen liggen bij mij alleen behoorlijk gevoelig, ik ben echt PRO respect online dus vandaar dat ik even nijdig werd :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee zij is HelloKittys_Cupcake

    Jij bent dus "itstimetofall"?

    Nee, ze is die andere persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    oww sorry
    verkeerd gelezen


    What you see, is what you get.

    Slotje. Dit is iets tussen jou en die persoon.


    I recycle my thoughts.