• Ik vertel het maar gewoon, weet niet of het helpt om er even over te praten.

    Ik ben geboren met een afwijking. Tuberous sclerosis. Hiermee ga ik om het jaar naar het ziekenhuis om te controleren dat het niet verder groeit.
    Deze ziekte is een verdikking van cellen in de hersenen, nieren en zichtbare lichaamsdelen. Ik heb er al mijn hele leven geen last van gehad. Ik ben een van de lucky basterds zo te noemen. Deze ziekte had ook erger kunnen zijn dat ik beperkt zou worden. (Zwaar geestelijk gehandicapt.) Ik heb er enkel die ene verdikking in mijn hersenen op een van mijn luchtwegen en in mijn nieren aan overgehouden, maar ik begin me nu steeds slechter te voelen.
    Ik heb telkens hoofdpijn, misselijk en alles is gewoon niet helder meer. Gelukkig ga ik naar de dokter 26 mei, maar ik en bang voor de uitslag.
    Afgelopen donderdag ben ik ook bijna flauwgevallen. (Een van de dingen die kan gebeuren als het mijn luchtweg verstopt. Ik kan er ook erg misselijk van worden of zelfs gedeeltelijk verlamd van raken.)

    Wat is nu de aanleiding voor deze topic, ik ben bang. Dat het erger uit gaat pakken dat het nu al is. Ik vroeg me af of hier iemand erover wilde praten? Of iemand bekend is om niet zo zenuwachtig te zijn voor de uitslag.
    Willen jullie meer weten, mogen jullie me altijd pb'en.


    Vampire + Servant = Servamp

    Als je wil mag je me altijd een PBtje sturen als je met iemand wil praten, ben zelf iemand die regelmatig in het ziekenhuis komt imv dingen. Maar ik begrijp dat je best nerveus bent voor de situatie en natuurlijk ook bang, want het is je lichaam en de angst is terecht maar onthoud wel dat er ook een grote kans is dat je helemaal gezond bent, probeer een beetje afleiding te zoeken misschien helpt dat, want als je teveel bezig bent met een ding kan je ook stressen.

    Je mag me wel een PBtje sturen, ik praat graag met mensen en ik begrijp ook dat je het allemaal heel moeilijk vind. Ikzelf zou ook bang zijn hoor. Als ik jou was zou ik inderdaad afleiding proberen te zoeken.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 15:21 ]