• Jullie lezen het al, ik heb vandaag een faalmomentje gehad. Ik ben momenteel heerlijk op vakantie in Greece samen met mijn familie en de familie van mijn beste vriendin en haar vriend. Ik was dus erg vrolijk! Die vrolijkheid werd nog even opgeblazen door het heerlijke weer, prachtige uitzicht en gezellige muziek in onze villa! Vrolijke ik liep -met de muziek meebewegend- het marmeren trapje op, over de marmeren tegels naar mijn handdoek.
    Nu denken jullie vast: hmm.. 'marmeren' is vast key-woord in dit verhaal..
    Klopt! Want ik was namelijk drijfnat door het zwembad en stap dus te vrolijk op die spekgladde tegels en ga vol onderuit! In mijn val ben ik zo over de tegels geslingerd dat ik een draai heb gemaakt van 80 graden en ik voelde me net alsof ik in de bocht van een glijbaan zat. Mijn vrienden gingen helemaal uit hun dak en ik kwam echt niet meer uit mijn woorden van het lachen. Ik heb in lange tijd niet meer zo'n faalmoment meegemaakt :')

    Wel heb ik helaas mijn elleboog flink gekneusd en een bloeding onder mn pinknagel, maar ja.. Ik heb mezelf wel echt bijna een six-pack gelachen xD

    Nog iemand die recent net zo'n faalmomentje heeft meegemaakt? ^^

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 11:23 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je versterkt je punt wel met die typo x)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Awh, nja, gelukkig kan je er zelf nog om lachen ^^


    26 - 02 - '16

    Ieh, au, dat klinkt behoorlijk pijnlijk! Al is het mooi dat je er zelf blijkbaar goed om kon lachen, want dat verzacht het geheel hopelijk toch wat. ^^

    En die typfout in je titel voegt inderdaad wel wat overtuigingskracht toe aan je boodschap, haha. Zelfs als dat per ongeluk was, erg mooi gedaan. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha de typo was me niet eens opgevallen op totdat het werd gezegd. x')
    Anyway, leuk verhaal! Wel jammer dat je jezelf hebt pijn gedaan, maar lachen is leuk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hahaha echt wat voor jou :')
    Gelukkig heeft het niet erger uitgepakt!


    Every villain is a hero in his own mind.

    En ik voel me een hele slechte ex-beta maar ik zie geen typo :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    En ik voel me een hele slechte ex-beta maar ik zie geen typo :')


    Topictitel is inmiddels geloof ik gewijzigd. ^^

    OT: ghehe klinkt als een goeie blunder idd. Gelukkig kon iedereen er wel om lachen inclusief jijzelf. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha ik heb een nieuwe mobiel mensen :') typo's zullen jullie nog wel vaker gaan zien tot ik dit toetsenbord een beetje onder de knie krijgt ghehehe


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dit is zo herkenbaar dat ik het me helemaal kan inbeelden met mezelf als hoofdrol. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah wat rot though. ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Ik moet al lachen bij het idee.

    Ik liet vannacht om 3 uur de sleutel van ons hokje (ik was op kamp) op de grond vallen en met die sleutel doe je ook het licht aan. Dus werd ik om half 5 wakker gemaakt omdat mijn hok genootjes weg gingen en graag licht wouden. Het was niet zo slim


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one