• Stop! Ho,

    Dit is anders dan die andere: Privéberichten naar meerdere mensen sturen (die is afgewezen tegen spam)

    Want ik dacht dus aan groepen voor privé berichten voor als je bijvoorbeeld een wedstrijd doet dat je dan naar 10 mensen het zelfde moet gaan mailen is er nu:

    Mail-Groepen, je kan iemand uitnodigen voor een groep en als zij het accepteren kan je naar de hele groep 1 mail sturen

    Wat vind je er van?

    65.3% (32 stemmen)
     
    Voor!

    34.7% (17 stemmen)
     
    Tegen!


    .......

    Is dat niet vreselijk moeilijk in te stellen?

    Al ben ik wel voor, ook handig voor RPG's of zo.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GandalfTheSexy schreef:
    Als je privéberichten naar meerdere mensen stuurt, dan stuur je al hetzelfde bericht naar meerdere mensen. Dus jouw suggestie is toch eigenlijk hetzelfde als diegene die is geweigerd? Of heb ik nu zo'n mega blond moment? :')

    Assassin schreef:
    Ik denk dat het een goed idee is, als zo'n groep een beetje one-way wordt. Alleen de maker van de groep kan een bericht naar iedereen sturen, maar als de leden op het bericht reageren, gaat het alleen naar de maker en niet naar de rest van de groep.


    Ja dat had ik ook zo in mijn hoofd


    .......

    GandalfTheSexy schreef:
    Als je privéberichten naar meerdere mensen stuurt, dan stuur je al hetzelfde bericht naar meerdere mensen. Dus jouw suggestie is toch eigenlijk hetzelfde als diegene die is geweigerd? Of heb ik nu zo'n mega blond moment? :')


    Nee het idee is eigenlijk dat je dus word uitgenodigd, dus dat is heel anders


    .......

    Square schreef:
    Hm, ik weet niet precies wat ik vind, eigenlijk. Ik ben niet per se tegen - ik ben het op zich met Jip/Wiarda eens en ik vind het juist een heel slimme manier om het probleem van spam bij groeps-pb's te voorkomen - maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg nodig vind, eigenlijk. Mededelingen die voor alle deelnemers bij een wedstrijd bedoeld zijn, kunnen ook in het topic worden geplaatst.

    En het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe dit in de praktijk gerealiseerd zou worden, maar ik vraag me af of dit niet nog meer tot vaste groepjes op Q zou leiden. Dan zit je er echt bij of niet. Dat is niet zoals op het forum, waar iedereen je topic binnen kan wandelen, zelfs in praattopics zoals die in het off-topic forum of al de fantopics. Aangezien mensen de laatste tijd al steeds klagen dat het forum niet meer zo gezellig is "als vroeger" denk ik niet dat het een positieve bijdrage zou hebben als je mensen de optie geeft om privé te praten in groepen.
    Maar goed, het ligt er dus echt aan hoe zo'n systeem precies in elkaar zou zitten of dat überhaupt een probleem zou kunnen zijn. Als in de groep maar één persoon naar anderen kan pb'en en niet iedereen naar elkaar, is het al opgelost.


    Dat het minder gezellig is weet ik niet, ik had het zelf alleen bedoelt voor wedstrijden en dat soort dingen, net zo als je (als je het accepteert) altijd de nieuwsbrief in je inbox krijgt


    .......

    Histoire schreef:
    Ik vind het persoonlijk een beetje overbodig, de gemiddelde user maakt daar echt geen gebruik van, een anders kun je ook nog altijd van GB - berichten gebruik maken, daarbij hoef je geen 5 minuten te wachten en meestal is de boodschap zo privé niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Histoire schreef:
    Ik vind het persoonlijk een beetje overbodig, de gemiddelde user maakt daar echt geen gebruik van, een anders kun je ook nog altijd van GB - berichten gebruik maken, daarbij hoef je geen 5 minuten te wachten en meestal is de boodschap zo privé niet.


    † Love? I want to sleep.

    Wordt er eigenlijk ooit nog iets gedaan met deze suggestie?


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Wordt er eigenlijk ooit nog iets gedaan met deze suggestie?


    De mods beslissen niet over elke suggestie, omdat bij sommige dingetjes de hulp van Rutger ingeroepen moet worden in verband met het programmeren. Wij houden de suggesties wel bij, maar het uiteindelijke oordeel ligt bij Rutger. En omdat hij het af en toe veel te druk heeft om een hele lijst met suggesties af te werken, kan het soms even duren voordat hij over de suggesties kan beslissen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    (...)

    De mods beslissen niet over elke suggestie, omdat bij sommige dingetjes de hulp van Rutger ingeroepen moet worden in verband met het programmeren. Wij houden de suggesties wel bij, maar het uiteindelijke oordeel ligt bij Rutger. En omdat hij het af en toe veel te druk heeft om een hele lijst met suggesties af te werken, kan het soms even duren voordat hij over de suggesties kan beslissen. (:


    Okey, dankje ik voelde me al een beetje overgeslagen maar nu snap ik dat dat niet zo is. Leg de stelling maar gerust ergens aan de kant hoor. Fijn dat jullie het melden! :)


    .......

    GandalfTheSexy schreef:
    Als je privéberichten naar meerdere mensen stuurt, dan stuur je al hetzelfde bericht naar meerdere mensen. Dus jouw suggestie is toch eigenlijk hetzelfde als diegene die is geweigerd? Of heb ik nu zo'n mega blond moment? :')

    Diegene moet het eerst accepteren zei ze

    Beter laat dan nooit:
    Deze suggestie is nu officieel afgewezen. Om de voglende redenen: te ingewikkeld/moeilijk, je hebt alsnog kans op spam/reclame en daarbij zijn we ook geen Facebook. Dus deze suggestie is bij deze afgewezen en komt niet op de suggestielijst voor Rutger.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury