• Supernatural.


    “We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.”
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.


    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    Alate • Caden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa • Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    Alate • Valentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    Takamasa • Dean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    Cashby • Cimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    Stelmaria • Andreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 19:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 april 2015 - 22:04 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Sure. Ik probeer vanavond nog wat te schrijven, maar ik kan niets beloven. Je kan natuurlijk ook altijd al een postje schrijven en hem tegen het lijf lopen als je dat wilt, haha.


    Ik laat de post wel eerst aan jouw over, dan loopt ze hem wel dan tegen het lijf. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    (...)

    Ik laat de post wel eerst aan jouw over, dan loopt ze hem wel dan tegen het lijf. (;


    Is goed. Sorry dat hij er gisteren niet was. Ik kijk vandaag of het lukt, maar ik heb nog een paar dingen om op te reageren. :')


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Is goed. Sorry dat hij er gisteren niet was. Ik kijk vandaag of het lukt, maar ik heb nog een paar dingen om op te reageren. :')


    Geeft niet hoor! :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Rhaella -> Nasir.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alive in here?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes, maar ik moet wachten totdat Nikki en Amber tijd hebben om te posten. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zal binnen een paar dagen posten. ;3


    Your make-up is terrible

    Doe maar rustig aan, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    Yes, maar ik moet wachten totdat Nikki en Amber tijd hebben om te posten. :3


    Ik zal vandaag gaan posten! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Als je mee hebt gelezen in het speeltopic dan weet je dat Aurelia gezien is door iemand terwijl ze net bloed dronk van haar slachtoffer. Nu zijn Aurelia en Daelyn terug op de plek waar zij gezien is en we zitten te bedenken of ze écht gezien is of dat ze het zich maar voorstelde. Dus als iemand —een hunter zou het meest waarschijnlijkst zijn— die rol op zich wil nemen? Als niemand dat wilt doen we wel wat anders. (:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 13:51 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    Als je mee hebt gelezen in het speeltopic dan weet je dat Aurelia gezien is door iemand terwijl ze net bloed dronk van haar slachtoffer. Nu zijn Aurelia en Daelyn terug op de plek waar zij gezien is en we zitten te bedenken of ze écht gezien is of dat ze het zich maar voorstelde. Dus als iemand —een hunter zou het meest waarschijnlijkst zijn— die rol op zich wil nemen? Als niemand dat wilt doen we wel wat anders. (:

    Sorry, ik zou 't graag willen doen, maar op dit moment heeft Dean andere dingen aan zijn hoofd.


    † Love? I want to sleep.

    Ik zal mijn best doen om in het verloop van de week iets met Azraël te posten. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    Ik zal mijn best doen om in het verloop van de week iets met Azraël te posten. (:

    Oke ^^ Ik ben benieuwd. Ghihi.


    † Love? I want to sleep.

    Eh. Het spijt me zo erg, ik heb het nogal moeilijk gehad de laatste tijd en helemaal geen tijd gehad voor Quizlet. Maar vanaf morgen heb ik verlengd weekend, dus dan kan ik er vast en zeker een postje tussen proppen. Sorry. :/


    help

    Wie wacht allemaal op wie? Voor degenen die geen tegenspeler hebben, heb ik nog iemand vrij. ;]


    † Love? I want to sleep.