• nvm

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 22:26 ]


    Gewoon een klein wiel

    Wait... Zijn er mensen die effectief dachten dat Zayn in One Direction zou blijven als zij aan zelf-mutilatie zouden doen? Jeez. Nou ja, ik in ieder geval niet.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 16:38 ]


    Ex astris, sciencia

    Omg ja echt mn ding. Want hij komt natuurlijk echt terug als ik mn mn armen en zo snijd <3 <3 <3
    ZAYN I LOVE YOU

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 16:42 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wauw, waarom heeft elke fandom zo'n gestoorde fans?:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo precies alsof Zayn dat weet dat je dat doet. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als je wilt weten hoeveel mensen van Q hebben mee gedaan aan cut4Zayn, denk ik dat je beter een poll kan aanmaken in plaats van een quiz.


    Physics is awesome

    Ik hoop toch echt dat niemand hier op Q zo gek is om dat te gaan doen voor hem.


    Can't control my second personality

    Waarom heb ik het idee dat als je het echt hebt gedaan, je niet eerlijk zou antwoorden? :'D
    Iedereen ziet dat jij het hebt gedaan en aan deze reacties te zien, voel je -je er niet heel vrij over om echt eerlijk te zijn,


    wat was dit ookalweer

    Ik vind een quiz wat duidelijker, maar voor volgende keer zal ik poll overwegen

    @whatapp
    kunnen andere mensen zien wat jij hebt geantwoord?


    Gewoon een klein wiel

    Wieltje schreef:
    Ik vind een quiz wat duidelijker, maar voor volgende keer zal ik poll overwegen

    @whatapp
    kunnen andere mensen zien wat jij hebt geantwoord?


    Voor dit soort zaken zijn polls juist bedoelt.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    mensen die een hekel hebben aan Emo's omdat ze zich zogenaamd snijden, maar het snijden van je armen voor iemand uit een boybandje is echt zielig

    Ik weet niet of dit stimulerend bedoeld is, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal een beetje dom om voor hem te gaan snijden. Ten eerste zal hij er nooit achter komen en ten tweede laat het hem echt niet terugkomen. Als dit stimulerend is, zou ik daar maar snel mee ophouden. Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg dat ik het vervelend vind dat er door sommigen zo positief wordt gedaan over jezelf snijden enzo.

    Sorry, als je dit helemaal niet stimulerend bedoeld.


    don't believe me, I'm a liar

    Smileypup schreef:
    mensen die een hekel hebben aan Emo's omdat ze zich zogenaamd snijden, maar het snijden van je armen voor iemand uit een boybandje is echt zielig


    Hmm, niet beledigend bedoeld hoor, maar ik denk dat -dat al een beetje de lucht uit is voor mijn gevoel, ik heb tenminste al lang niet meer gehoord ervan.

    En dit is niet alleen naar jou, maar meer naar meerdere mensen. De meisjes/jongens die snijden, snijden vaak daarvoor ook al en zijn ze emotioneel al niet heel erg stabiel. Ik ken mensen die hebben gesneden, om die situatie, niet om hem terug te krijgen


    wat was dit ookalweer

    McCarthy schreef:
    Als je wilt weten hoeveel mensen van Q hebben mee gedaan aan cut4Zayn, denk ik dat je beter een poll kan aanmaken in plaats van een quiz.

    Ik vind het überhaupt al achterlijk dat hier een Quiz over wordt gemaakt. Is dit niet juist aanstootgevend? Alsof deze personen, mochten die er zijn, gaan denken: "Oh gezellig, ik ga een Quiz hierover invullen." Maar niet enkel voor hun, tevens voor de mensen die hier eerder problemen mee hebben gehad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wieltje schreef:
    Ik vind een quiz wat duidelijker, maar voor volgende keer zal ik poll overwegen

    @whatapp
    kunnen andere mensen zien wat jij hebt geantwoord?


    Polls zijn er juist voor als je wil kijken hoeveel mensen er bijvoorbeeld ja of nee op jouw vraag zullen antwoorden en quizzen zijn er om bijvoorbeeld te kijken op welke disney prinses (om maar even wat te noemen) het meest lijkt.

    Daarnaast vind ik het een beetje raar dat de enige twee antwoorden op de vraag, ben je fan van 1D(volgens mij hoort hier een vraagteken achter), Ja, duhh daarom heb ik het gedaan!@! en Nee, gwn helemaal niet, zijn. Aangezien iemand ook fan van 1D kan zijn zonder zichzelf te snijden voor Zayn. O en ik vraag mij af waarom je gwn in plaats van gewoon schrijft.

    Nog een laatste punt, ik denk dat het beter staat als je van #cut4zayn was domme actie, #cut4Zayn was een domme actie maakt.

    Ik zal zelf ook wel fouten in deze tekst hebben gemaakt, alvast mijn excuses daarvoor.


    Physics is awesome

    Undine schreef:
    (...)
    Ik vind het überhaupt al achterlijk dat hier een Quiz over wordt gemaakt. Is dit niet juist aanstootgevend? Alsof deze personen, mochten die er zijn, gaan denken: "Oh gezellig, ik ga een Quiz hierover invullen." Maar niet enkel voor hun, tevens voor de mensen die hier eerder problemen mee hebben gehad.


    Ik kan begrijpen dat jij dat vind. Alleen wilde ik aangeven dat ze in dit geval beter een poll had kunnen aanmaken in plaats van een quiz. Daarmee bedoelde ik dat ze volgende keer beter kan kijken wat er bij haar vraag past, wat betreft een quiz of een poll.

    Het kan inderdaad aanstootgevend zijn.


    Physics is awesome