• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Faustus en Hadriana Glycias. || Ouders. || 1.6

    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Gereserveerd. || Slavin. || Sereine

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
         
         
         
    Amber.
         
         

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:57 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb al een fc voor mijn personage, maar ik heb moeite met een naam voor haar kiezen. Eloisa (Italiaans, betekent zon), Eirene (Grieks, betekent vrede), Caprice(Italiaans, betekent versierd-niet te voorspellen) of Canace(Grieks, betekent kind van de wind).

    Welke vinden jullie het mooist?


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    Ik heb al een fc voor mijn personage, maar ik heb moeite met een naam voor haar kiezen. Eloisa (Italiaans, betekent zon), Eirene (Grieks, betekent vrede), Caprice(Italiaans, betekent versierd-niet te voorspellen) of Canace(Grieks, betekent kind van de wind).

    Welke vinden jullie het mooist?


    Eloisa vind ik echt een elegante naam. ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Eloisa vind ik echt een elegante naam. ö


    Het is ook een elegante naam, maar hij leek mij zo nieuw en van deze tijd. Ik denk wel dat de naam bij haar past.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 17:44 ]


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    Ik heb al een fc voor mijn personage, maar ik heb moeite met een naam voor haar kiezen. Eloisa (Italiaans, betekent zon), Eirene (Grieks, betekent vrede), Caprice(Italiaans, betekent versierd-niet te voorspellen) of Canace(Grieks, betekent kind van de wind).

    Welke vinden jullie het mooist?

    Hangt van haar afkomst af :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, niemand die een idee heeft voor een (toekomstige) relatie met Cord? Ik hielp wel iedereen met ideeën met mijn personages en ik hoor nu niets? Meh. Niemand die echt zijn vijand wil zijn, of een poging wil wagen? Of een slavin die voor hem valt? Want ik ben echt een beetje op qua ideeën... :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Oké, niemand die een idee heeft voor een (toekomstige) relatie met Cord? Ik hielp wel iedereen met ideeën met mijn personages en ik hoor nu niets? Meh. Niemand die echt zijn vijand wil zijn, of een poging wil wagen? Of een slavin die voor hem valt? Want ik ben echt een beetje op qua ideeën... :c


    Misschien kunnen we iets tussen hem en Varinia verzinnen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wrestler schreef:
    Oké, niemand die een idee heeft voor een (toekomstige) relatie met Cord? Ik hielp wel iedereen met ideeën met mijn personages en ik hoor nu niets? Meh. Niemand die echt zijn vijand wil zijn, of een poging wil wagen? Of een slavin die voor hem valt? Want ik ben echt een beetje op qua ideeën... :c


    Eloisa kan op hem vallen?


    Physics is awesome

    Wrestler schreef:
    Oké, niemand die een idee heeft voor een (toekomstige) relatie met Cord? Ik hielp wel iedereen met ideeën met mijn personages en ik hoor nu niets? Meh. Niemand die echt zijn vijand wil zijn, of een poging wil wagen? Of een slavin die voor hem valt? Want ik ben echt een beetje op qua ideeën... :c


    Brother and sister relationship between him and Nerissa? If you'd like? (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Esca schreef:
    (...)
    Hangt van haar afkomst af :'D


    Haar moeder woont al bijna haar hele leven in Italië, zij is als klein kind samen met haar moeder naar Italië gebracht. Haar vader is Grieks, maar woont nu ook al een hele tijd in Italië. Haar moeder is haar eigen cultuur niet meer gewend, nadat ze als slavin werd verkocht en ergens anders terecht kwam dan haar moeder.


    Physics is awesome

    Wrestler schreef:
    Oké, niemand die een idee heeft voor een (toekomstige) relatie met Cord? Ik hielp wel iedereen met ideeën met mijn personages en ik hoor nu niets? Meh. Niemand die echt zijn vijand wil zijn, of een poging wil wagen? Of een slavin die voor hem valt? Want ik ben echt een beetje op qua ideeën... :c


    Misschien dat Nymeria een zwak voor hem heeft? Zij heeft op dit moment alleen nog vrienschappelijke relaties. :Y)

    Todor is af, trouwens. Ik zal na het eten het relatielijstje van hen beiden posten.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wrestler schreef:
    C H A R I S .
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
          Is opgelucht dat ze de lijfslaaf van haar is geworden, gezien ze niet de moeilijkste persoon is en haar dankbaar kan uiten. Is misschien wat terughoudender dan van haar verwacht wordt.
    × Livia Vesni Glycias. »
          Ziet vanbinnen wat goeds in haar, zal haar dus niet ontwijken of iets dergelijks. Misschien dat Livia dat merkt en uiteindelijk in gaat zien dat Chasis te vertrouwen is, gezien ze hier alweer vanaf haar veertiende is?
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
         
    × Alistair Deborus Glycias. »
          Heeft hem altijd gezien als het kleine kindje, dat jonger dan haar was, en heeft daarom een zwak voor hem. Heeft hem altijd wel gemogen, hoe vreemd dat ook klinkt.
    × Castor Remus Glycias. »
          Heeft nooit echt een hekel aan hem gehad, maar heeft hem ook nooit helemaal bij kunnen houden. Heeft het minste contact met hem.
    × Horatius Bonito Glycias. »
          Was vroeger vrienden met hem, maar is wat "angstiger" en terughoudender sinds hij terug is en enorm veranderd is, vooral in breedheid. Begint weer wat meer met hem te praten.

    Slaven.
    × Nymeria. »
          Heeft eens in een vreemde bui het bed met deze jongedame gedeeld, is daarom soms wat onzeker en terughoudend in haar buurt. Beschouwd haar vreemd genoeg toch wel als een vriendin.
    × Varinia »
          Vanaf het moment dat deze dame in het huis komt is er overduidelijk aan haar te merken dat ze veel heeft meegemaakt, maar toch voelt Charis zich verbonden met haar. Ze wil haar graag helpen met uitleg en haar vriendin zijn.
    × Nerissa. »
          Deze twee dames zouden best eens goede vrienden kunnen zijn, vooral omdat ze beiden de waarde van vriendelijkheid en respect in kunnen zien. Ziet veel van haarzelf terug in Nerissa.
    × Kalani. »
          Begrijpt haar situatie beter dan ze zou kunnen denken, leeft daarom enorm mee met het jonge meisje. Zag het eigenlijk niet aankomen, omdat ze sinds haar geen jongere slaaf meer in huis hadden genomen.
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
         
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
         
    × Dionysius. »
          Is niet zo’n fan van zulke grote mannen en nukkige gezichten, dus zal altijd vanaf een afstand vriendelijk naar hem knikken wanneer nodig, of zelfs tegen hem praten, maar niet vrijwillig.
    × Saul. »
          Kan hem als een van de weinige personen in dit huis echt vertrouwen, en doet dat ook. Chasis is iemand die erg bezorgd is, en Saul is een van haar grootste zorgen, vooral tijdens gevechten.
    × Egan. »
          Wordt door deze jongeman gechanteerd over een van haar grootste geheimen die ze verborgen had willen houden, het feit dat ze geen maagd meer is als lijfslijf zijnde - en krijgt een nog grotere hekel aan hem omdat hij een opstand wil veroorzaken.
    × Mitxel. »
          Deinst weg voor zijn grootte, maar wordt naar hem toegetrokken door zijn sprekende ogen. Heeft interesse, maar geen idee wat ze eigenlijk kan.
    × Todor. »
          Aangezien hij hier al als een van de langste is moet Charis hem wel kennen, maar kan zijn drijfveer nog helemaal niet begrijpen. Ik ben er alleen nog niet uit of zij een positieve of negatieve relatie hebben?
    × Cord. »
          Charis zou hem iets te charmant vinden dan goed is voor hem, en zou daarom geen fan van hem zijn. Wanneer het nodig zou zijn zou ze wel gewoon met hem kunnen praten, aangezien zij niet iemand is die verschillen zoekt in rassen.


    D I O N Y S I U S .
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
          Weet als een van de weinige van het schandaal dat haar moeder draagt, deelt ook zo nu en dan het bed met haar. Begint echter na een lange tijd wat voor haar te voelen en weet niet wat hij ermee moet doen.
    × Livia Vesni Glycias. »
          »Zou liegen als hij zou zeggen dat hij haar geen aantrekkelijke vrouw vond, en dat hij zo nu en dan gezien zou worden, kijkend naar haar. Is geen fan van haar karakter.
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
         
    × Alistair Deborus Glycias. »
          Ziet hem niet echt als een bedreiging, maar kan niet echt plaatsen wat hij precies van de jongste zoon vind. Zou hem waarschijnlijk mogen als ze elkaar beter kenden.
    × Castor Remus Glycias. »
          Is waakzaam voor wispelturige mensen, en kinderen van zijn Dominus, dus houdt liever afstand van hem. Is verder niet iemand die erop gefocust zal blijven.
    × Horatius Bonito Glycias. »
          Vind hem een beetje overkomen als de perfecte zoon, let daarom vooral op wat hij doet in zijn bijzijn, omdat hij hem ervan verdenkt alles tegen zijn vader te zeggen.

    Slaven.
    × Charis. »
          Vind haar veel te vrolijk, en heeft haar nooit zien breken – of ervan gehoord – dus vertrouwd haar niet. Positiviteit is gezond, maar er is een limiet, en die ziet hij niet bij de jongedame.
    × Nymeria. »
          Deze jongedame zou hij wel kunnen zien zitten, als zijn ogen niet richting een andere dame zouden gaan. Hij zou het echter niet erg vinden als zij elkaar op hun verovergingslijstje zouden kunnen zetten.
    × Varinia. »
          Waarschijnlijk zou ook deze dame wel wat lustige blikken zijn kant op krijgen, maar hij zal niemand aanraken zonder enige reden. Gezien haar karakter zou er wel een mogelijkheid zijn waar deze twee vrienden weten te worden.
    × Nerissa. »
          Heeft zo'n beetje het idee dat de mannen haar kunnen misbruiken omdat ze zo lieflijk lijkt, maar weet zelf ook verdomd goed dat diepe wateren stille gronden hebben en dat niks minder waar kan zijn.
    × Kalani. »
          Raar, maar waar. Dionysius zal zich als een soort van vaderfiguur over het jonge meisje ontfermen. Dit ontstaat niet zomaar, maar omdat één van de mannen eens liep te praten over "maagden" en dergelijke. Die gladiator? Nergens meer te vinden.
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
         
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
         
    × Saul. »
          Geloof het of niet, hij mag Saul en vertrouwd hem zijn verhalen toe, en zelfs het feit dat hij hem dingen mag leren, aangezien dat is wat Dionysius ook bij hem had gedaan.
    × Egan. »
          Vind het maar een mager popje en is daarom tevreden dat ze hem geen gladiator gemaakt hebben. Heeft verder niet echt met hem gesproken om er een mening over te kunnen hebben. Moet dit later wel.
    × Mitxel. »
          Ziet hem als een van zijn trouwe broeders, traint ook graag met hem, maar zodra puntje bij paaltje komt zal hij duidelijk laten blijken dat hij zichzelf als de beste van de twee ziet.
    × Todor. »
          Waarschijnlijk zal hij hem als een rivaal zien, en zal hen relatie niet al te goed zijn - gezien Dionysius en Mitxel zo'n beetje de nieuwe kampioenen zijn, maar er zal toch wel respect te vinden zijn, want hij heeft het niet voor niets zo lang overleefd.
    × Cord. »
          Dionysius is niet zo'n fan van nieuwkomers, en vooral niet van luidruchtige Germanen. Geen idee waar dat precies vandaan is gekomen, maar hij heeft er een slechte herinneringen aan. Zou best eens een ruzie met hem aan kunnen gaan.


    C O R D .
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
          Vindt haar, zoals alle vrouwen uit de Glycias familie erg aantrekkelijk, zal dan ook waarschijnlijk wel eens een verkeerde opmerking maken richting haar, en het feit dat ze overduidelijk rebels in zal hem enkel meer aanspreken.
    × Livia Vesni Glycias. »
          Zal waarschijnlijk verbaasd zijn over haar witte haren, wil haar daarom zeker op zijn veroveringslijstje hebben staan. Zal zeker eens te ver gaan met zijn woorden of daden en daar hardhandig voor gestraft worden.
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
          Ziet haar nog als de minst aantrekkelijke Glycias zus, wat niet wil zeggen dat hij haar lelijk vind, want dat is zeker niet zo. Ook haar vind hij een schoonheid, en ook haar zou hij wel eens willen laten zien wat hij allemaal kan.
    × Alistair Deborus Glycias. »
          Aangezien Cord uit is op hun zussen zal hij de broers eerder ontwijken dan uit zichzelf opzoeken. Wanneer hij er echter niet langs af kan komen zal hij wel toe moeten geven en respectvol zijn.
    × Castor Remus Glycias. »
          Als het op Cord zou aankomen zou hij hem nog het meest mogen van de familie, al is dit misschien omdat hij homoseksueel is, en aangezien Cord zelf biseksueel is merkt hij dat maar al te goed op. Zijn interesse is opgewekt.
    × Horatius Bonito Glycias. »
          Vertrouwd hem het minst omdat hij veel te breed is en daardoor een buitenbeentje lijkt in de familie. Zou eigenlijk uit manipulatie hem aan zijn kant willen hebben, enkel om te weten hoe of wat er boven gaande is.

    Slaven.
    × Charis. »
          Kan wel genieten van haar schoonheid, maar merkt op dat zij best geliefd is in deze omgeving, zoekt haar daarom maar niet op, aangezien hij niet gehaat wil worden, tenminste niet om één vrouw.
    × Nymeria. »
          Vergist zich erin, had namelijk verwacht dat de jongedame wat ouder was dan ze was, gezien ze genoeg ervaring blijkt te hebben. Misschien dat hij haar het bed in probeert te praten in de toekomst? Hoe zij hierop reageert is geheel aan haar.
    × Varinia. »
          Deze jongeman is het type dat erg opgewonden kan worden van de kleinste dingen in het leven, en hetgeen dat hem opwind bij Varinia is het feit dat de jongedame zo ongelofelijk vaak op haar lip bijt. Hij maakt haar daarom graag ongemakkelijk.
    × Nerissa. »
          Cord hoort haar eens lachen en heeft zo het idee dat hij haar om hem heen wil hebben, en niet zoals hij andere vrouwen ziet, maar eerder als een vriendin / zusje, en dat is gelijk iets waar Cord onbekend mee is, dat kan hij dus goed verpesten.
    × Kalani. »
          Vindt het kind veel te rebels voor haar eigen doen, zou haar waarschijnlijk wel eens op haar grote mond wijzen op de verkeerde manier, terwijl het zo eigenlijk helemaal niet bedoeld is.
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
          Cord is zich bewust van het feit dat deze jongedame een oogje op hem heeft, en gebruikt dat dan ook een beetje, vooral gezien hij zijn opties graag openhoudt.
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
         
    × Dionysius. »
          Vind de grote kerel maar een vreemde, zal het daarom niet nodig vinden om met hem te praten. Kan zelf ook dominant overkomen, en wil in het begin nog geen problemen creëren, al ziet hij ook wel in dat dat zal gaan gebeuren.
    × Saul. »
          Ziet het magere sprietje met de vreemde lach niet bepaald als bedreiging, kan daarom soms wat arrogant overkomen tegenover hem. Zodra hij iets opmerkt tussen hem en Charis zal hij Saul op de kast willen jagen.
    × Egan. »
          Vind hem wel een klein, schattig snoetje hebben dat hij best wel eens van dichtbij zou willen zien. Zodra hij eenmaal doorheeft dat hij en Castor in het geheim het bed delen is hij helemaal op beiden uitgekeken.
    × Mitxel. »
          Zal zich hoogstwaarschijnlijk ergeren aan het feit dat hij en Dionysius beiden de leiding hebben en de kampioenen zijn, zal daarom vooral zijn haat richting hen richten zodra hij eenmaal zichzelf heeft bewezen.
    × Todor. »
          Ontwijkt hem vooral wegens zijn roekeloosheid, al is het ook meer het feit dat hij opgevangen heeft dat hij hier al zo'n vijftien jaar is, en dus erg geliefd is bij de Dominus. Wil niet bij zijn huisdier in de buurt komen.


    Ik heb iedereen's ideeën er een beetje ingepropt, en snel wat verzonnen waar het nodig was, dus zeg het maar gewoon als je een beter idee hebt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Oké, niemand die een idee heeft voor een (toekomstige) relatie met Cord? Ik hielp wel iedereen met ideeën met mijn personages en ik hoor nu niets? Meh. Niemand die echt zijn vijand wil zijn, of een poging wil wagen? Of een slavin die voor hem valt? Want ik ben echt een beetje op qua ideeën... :c

    Ik zie Egan en Cord nog wel vrienden zijn en Castor ( als Kyle dat wil) zou dan het minder op hem kunnen hebben daardoor als iedereen het daar mee eens is ;3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    McCarthy schreef:
    (...)

    Haar moeder woont al bijna haar hele leven in Italië, zij is als klein kind samen met haar moeder naar Italië gebracht. Haar vader is Grieks, maar woont nu ook al een hele tijd in Italië. Haar moeder is haar eigen cultuur niet meer gewend, nadat ze als slavin werd verkocht en ergens anders terecht kwam dan haar moeder.

    Dan zou ik voor grieks of Latijnse namen gaan ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Ik zie Egan en Cord nog wel vrienden zijn en Castor ( als Kyle dat wil) zou dan het minder op hem kunnen hebben daardoor als iedereen het daar mee eens is ;3


    Dat kan ook inderdaad, waarschijnlijk wel na wat ik voor me zag. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    he, kben door Cord z'n profieltje geraakt XD
    moet ik ook maar geen film tussendoor gaan kijken vermoed ik zo :p

    om even de relaties aan te vullen:

    Tatyana - Cord: op z'n opmerking zal ze zeker en vast wat terug zetten, lijfwacht van haar vader of niet. Aan de andere kant zal ze vast ook wel niet ontkennen dat hij perfect in het rijtje past van het idee dat ze heeft van Gladiatoren en ze misschien wel eens twee keer gaat kijken als ze hem ziet. Ze heeft het enkel niet zo op z'n zelfverzekerde/arrogante houding.

    Mitxel - Cord: Die ergernis is dan zeker wederzijds. Hij vind Cord iemand die nogal vol is van zichzelf en vast denkt dat hij de wereld even op z'n eentje een betere plaats kan maken. Als hij de kans krijgt gaat hij het echt niet laten om de jongeman op z'n plek te zetten en hem te laten zien dat een grote mond niet het enige is waar je over moet beschikken.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"