• Hejhej iedereen!
    Ik was hier laatst over het denken en wil het graag weten. Hoe lang zijn jullie al actief op quizlet? En met als doel het oudste actieve lid vinden!

    Zelf ben ik van de tokio hotel stroom en heb ik mijn 1e profiel 8 jaar geleden aangemaakt. Hoe zit het met jullie? Hoe oud is jullie eerste account en hoe ben je bij Q gekomen?


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    6 jaar. (:
    Maar 5 jaar al echt - actief, actief. Puur toevallig, via de quizen eigenlijk en toen ben ik HP - fanfic beginnen lezen. Waardoor ik ben beginnen schrijven... En daardoor ben ik blijven plakken. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zit hier al zo'n vier jaar, maar lang daarvoor las ik al Tokio Hotel verhaal quizzen hierop.


    Ex astris, sciencia

    Sinds zomer 2010 (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kwam hier ook tijdens de Tokio Hotel hype, en hiervoor had ik een ander account, waar ik mijn wachtwoord van vergat dus maakte ik deze aan, maar dat was maar een maandje voordat ik deze aanmaakte dus nu is dat 6 jaar terug :Y)


    Life is a beautiful struggle

    6 x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit account is geregistreerd op 15 maart 2008, dus inmiddels 7 jaar geleden.
    Daarvoor deelde ik een account met een vriendin.
    Ik ben ook van de Tokio Hotel stroom.


    Tell me about it, stud.

    7 jaar, binnen enkele maanden al 8 jaar (wow, de tijd gaat snel). Ook met de Tokio Hotel hype toen verhalen in quizvorm geschreven werden (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    7 jaar, binnen enkele maanden al 8 jaar (wow, de tijd gaat snel). Ook met de Tokio Hotel hype toen verhalen in quizvorm geschreven werden (:


    Dat weet ik ook nog! De verhalen begonnen net op te komen toen ik quizlet ontdekt had voor mezelf. Ik heb nog zo veel verhalen in een quiz geschreven!


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Debbaut schreef:
    Iets meer dan vier jaar.:Y)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mijn eerste account is uit 2006. Daarvoor zat ik anderhalf jaar zonder account op deze site.
    Mijn zus ontdekte de site Door Tokio hotel en toen gingen wij samen quizzen invullen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik nog maar anderhalf jaartje (of twee)

    Ik zit hier tweeënhalf jaar en kwam hier via de Harry Potter Hyve.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zit hier nu drie jaar (met een ouder account volgens mij nog langer).
    Ik had de site daarvoor wel gezien bij een vriendin, die er vooral op zat voor Tokio Hotel.
    Later maakte ik zelf een account en dat kwam denk ik door Twilight of HP.


    El Diablo.

    Bijna 7 jaar. Kwam hierop tijdens de TH hype :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.