• ik zit vandaag nogal met gemengde/opgekropte gevoelens.. Daarom zou ik graag met iemand willen praten die misschien al wat ervaringen heeft met jongens, want ja daar gaat het dus over :')
    Dus iemand die zin heeft om even naar men gezeik te luisteren en misschien wat tips/advies kan geven?





    Als je geen zin in gezeik hebt, of als je denkt dat mijn situatie kinderachtig is antwoord dan aub gewoon niet

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 18:34 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Je kunt altijd bij mij terecht! <3


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb wel wat ervaring met jongens gezien ik getrouwd ben haha. Je mag altijd een pb sturen hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben misschien niet heel goed in advies geven, maar ik kan goed luisteren. Dus je mag mij altijd een pb sturen (:

    Je mag mij ook altijd een berichtje sturen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoi je kan mij altijd een berichtje sturen op mijn gastenboek of in priveberichten stuur maar iets als het je uitkomt
    Ik heb wel ervaring met jongens omdat ik toch al veel heb meegemaakt
    Groetjes Meride


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Je mag altijd een berichtje sturen (: Ik zal mijn best doen om je advies te kunnen geven (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    PVRIS schreef:
    Je kunt altijd bij mij terecht! <3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Steekt hand op

    Naahww... Ik ben niet zo goed met jongens :'D Maar je mag me altijd via fb of zo een bericht sturen om te fangirlen x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik ben misschien niet heel goed in advies geven, maar ik kan goed luisteren. Dus je mag mij altijd een pb sturen (:


    wat was dit ookalweer

    Je mag me altijd een pb sturen en ik zal proberen je goed advies te geven :)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face