• Aangezien wij geen HBO hebben, maar ik wel heel graag Game of Thrones verder wil kijken, zit ik na te denken over popcorntime. Toch ben ik bang dat deze virus op mijn computer gaat zetten.
    Heeft iemand ervaring met popcorntime?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb heel veel op Popcorntime gekeken en ik kan met volle zekerheid zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van een virus door dat programma. Volgens mij is het heel betrouwbaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb heel veel op Popcorntime gekeken en ik kan met volle zekerheid zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van een virus door dat programma. Volgens mij is het heel betrouwbaar.


    Same here.


    Tell me about it, stud.

    Wiarda schreef:
    Ik heb heel veel op Popcorntime gekeken en ik kan met volle zekerheid zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van een virus door dat programma. Volgens mij is het heel betrouwbaar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wiarda schreef:
    Ik heb heel veel op Popcorntime gekeken en ik kan met volle zekerheid zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van een virus door dat programma. Volgens mij is het heel betrouwbaar.


    I just caught the wave in your eyes

    Zorg er wel voor dat je goede wifi hebt trouwens, anders laadt hij best wel sloom :'). Maar voor de rest is het heel fijn en popcorntime synchroniseert ook heel regelmatig nieuwe afleveringen wat heel fijn is.


    I just caught the wave in your eyes

    Wiarda schreef:
    Ik heb heel veel op Popcorntime gekeken en ik kan met volle zekerheid zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van een virus door dat programma. Volgens mij is het heel betrouwbaar.


    Maar ik dacht dat het niet meer downloadbaar was? :'D

    Mja ik gebruik gewoon internet, maar idk of dat virusloos is naast de reclames die ik alleen op die site zelf krijg.


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    (...)

    Maar ik dacht dat het niet meer downloadbaar was? :'D

    Mja ik gebruik gewoon internet, maar idk of dat virusloos is naast de reclames die ik alleen op die site zelf krijg.

    Er zijn alleen wat nederlandse sites offline gehaald. Als het goed is kan je het via buitenlandse sites (engeland, duitsland) wel downloaden.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 12:23 ]

    Zorg dat je tijdens het downloaden goed kijkt wat er allemaal aangevinkt staat en waarvoor je toestemming geeft. Dan komt het wel goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hebben jullie anders een site die ik niet hoef te downloaden waar ik het op kan kijken?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben echt verliefd geworden op popcorntime! Ik vind het heerlijk werken en heb nooit last van virussen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb het ook en geen enkel virus :)


    Firm believer of all that is magic

    Rewritten schreef:
    Hebben jullie anders een site die ik niet hoef te downloaden waar ik het op kan kijken?


    Megashare of Primewire.ag


    Als je gwn popcorntime download googelt kom je dr wel. Zorg wel dat je die ene download ofzo met beta 10.7 ofzo idk. Ik heb wel een mac tho.

    En idd megashare en tubeplus zijn min backups.


    I just caught the wave in your eyes

    Popcorn Time is hemel. Tot hij moeilijk begon te doen ooit.
    Maar dat is verholpen geloof ik.
    Ik ben nu helemaal into Netflix omdat daar alle series staan die ik nu volg, dus PT heb ik al even niet meer gebruikt.

    Maar als je GoT wilt kijken dan is PT gene probleem, want GoT is de meest bekeken serie op PT en hoe meer een serie gekeken wordt, hoe sneller hij laad enzo op je laptop.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wiarda schreef:
    Ik heb heel veel op Popcorntime gekeken en ik kan met volle zekerheid zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van een virus door dat programma. Volgens mij is het heel betrouwbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.