• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 13 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×
    × Julia × Anencephalous × ? ×
    × Qing × Uptown × 15 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 20:26 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Headey schreef:
    (...)

    Dat is ook weer waar, ja. En bedankt, trouwens. c: Ik had altijd het gevoel dat iedereen me een rotbèta vond. :3


    Naaaaah, echt niet ^^

    @Xanthe: ik ook, maar ik ben te lui om het te melden :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Esca schreef:
    Ik ben me trouwens al heel dit topic aan het ergeren aan de schrijffout die ik in de titel heb gemaakt, maar ik ben gewoon te tam om het te laten aanpassen door een mod :'D


    Haha, lol, het was me nog niet eens opgevallen. Maar you can clean op the topic, if you want to. ^^ En ja, het is inderdaad vreemd om te zien, dat soort mensen, maar het is wel een feit dat veel mensen wel AN kunnen schrijven maar het gewoon niet doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    (...)

    Haha, lol, het was me nog niet eens opgevallen. Maar you can clean op the topic, if you want to. ^^ En ja, het is inderdaad vreemd om te zien, dat soort mensen, maar het is wel een feit dat veel mensen wel AN kunnen schrijven maar het gewoon niet doen.

    Haha ik zou dat moeten doen ja :'D (ik ben de enige die de beginpost heeft en als ik het topic heb ben ik altijd dus degene die hem weer VOLLEDIG moet updaten :'D)
    Ja maar je kan ook eens gaan kijken hoe groot de schade is in stories en dergelijke :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Guilty pleasure:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 16:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hahahahaha x) ik zag de film in ingesproken versie. Te erg.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die film wil ik echt eens zien, alleen al door het feit dat Richard Madden en Helena Bonham-Carter meedoen. ^^ En Cate Blanchett toch ook, of zag ik dat verkeerd?
    Btw, guys, ik ben zó blij met mijn nieuwe topje! Het is het enige topje dat ik heb dat past om mijn jeansbroeken, lol. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet 'm nog zien ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Headey schreef:
    Die film wil ik echt eens zien, alleen al door het feit dat Richard Madden en Helena Bonham-Carter meedoen. ^^ En Cate Blanchett toch ook, of zag ik dat verkeerd?
    Btw, guys, ik ben zó blij met mijn nieuwe topje! Het is het enige topje dat ik heb dat past om mijn jeansbroeken, lol. ^^


    Nice :3
    Ik heb vorige week in de Primark een Harry Potter shirt gekocht :333


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PULL&BEAR


    I just caught the wave in your eyes

    Sommige mensen kunnen zo erg zagen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    Sommige mensen kunnen zo erg zagen.


    ;x.


    I just caught the wave in your eyes

    Blaaaaaargh, ik weet gewoon geen blijf met mezelf vandaag :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Nice :3
    Ik heb vorige week in de Primark een Harry Potter shirt gekocht :333


    Dankjeweeeel! En da's echt awesome! Ik wil zo'n shirt al zo lang. ^^ Heb er wel een pull van, maar die is kapot aan het gaan omdat we 'm in de was hebben gestoken en nu komt de print los. :c Heb er wel één van Nirvana gevonden in de HMV, so me is happy, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pull&bear = love. c: Me likey. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Headey schreef:
    (...)

    Dankjeweeeel! En da's echt awesome! Ik wil zo'n shirt al zo lang. ^^ Heb er wel een pull van, maar die is kapot aan het gaan omdat we 'm in de was hebben gestoken en nu komt de print los. :c Heb er wel één van Nirvana gevonden in de HMV, so me is happy, hehe.


    Aawh, dat is zo jammer :c
    Ik was er heel toevallig voorbij gelopen, eigenlijk. Anders had ik 'm gemist :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.