• WIE IN DE GROEPSAPP WIL, MOET EVEN EEN PB NAAR GIGIL STUREN MET JE NUMMER.

    TOESTEMMING
    (en ik heb trouwens ook de toestemming gekregen dit met een ander account van me te openen, hier)

    Beste Tywin,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd. Veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Velleity
    Wedstrijdmoderator


    Dag iedereen! Ik zoek dertig actieve deelnemers voor mijn WvW wedstrijd met thema Game of Thrones! Je hoeft de boeken niet gelezen te hebben en je hoeft de serie ook niet gezien te hebben, ik wilde gewoon een draai geven aan het normale spel. ^^ Ik hoop dat jullie even enthousiast aan de wedstrijd zullen meedoen als ik ‘m zal leiden!


    STORY


    ROLLEN
    5 - The Citywatch: The Citywatch zijn de weerwolven in het originele spel. Deze deelnemers overleggen elke nacht van het spel welke deelnemer ze willen doden en sturen dit dan door naar de spelleider.
    1 - The Lion: The Lion is het hoofd van the Citywatch. Deze hakt de knop door over wie er dood gaat en stuurt dit dan ook door naar de spelleider.
    1 - The King: The King is de burgemeester in het originele spel. Als tijdens council overdag gelijk gestemd wordt, telt de stem van the King voor twee.
    1 - The Spider: The Spider weet alles over iedereen. Hij of zij weet wat je eergisteren gegeten hebt en welk kleur je dekbedovertrek heeft. Deze persoon kan elke nacht de rol van iemand opvragen.
    2 - Whores: De hoeren zijn de hoeren van in het echte spel. Deze slapen elke nacht bij iemand anders. De naam van de persoon wordt doorgegeven aan de spelleider. Indien een whore vermoord wordt door de wolven, sterft deze niet. Als de opgegeven persoon sterft door de wolven, sterft de hoer ook.
    1 - The Witch: De heks heeft drie geneesmiddelen. Ze kan iemand doen sterven naast de persoon die ook dood gaat, ze kan iemand zijn geheugen doen verliezen (deze krijgt dan een nieuwe rol) én ze kan iemand redden. LET OP: Only death can pay for life, dus als de heks dit geneesmiddel gebruikt, moet iemand anders sterven.
    1 - The Father: The Father heeft altijd het recht te beslissen wie zijn kind huwt. Deze persoon kan twee mensen aan elkaar koppelen. Als de ene sterft, sterft de andere ook.
    18 - Councillors: Dit zijn de gewone burgers. Zij komen elke dag tezamen op een burgerraad en stemmen daar op wie ze denken die bij The Citywatch zit.


    REGELS
    - De huisregels van Quizlet gelden ten allen tijde.
    - Naamsveranderingen, afwezigheden etc. worden doorgegeven.
    - Je brengt op tijd je stem uit overdag, ’s nachts stuur je op tijd alles door. Ik kijk niet op de minuut, maar als ik je informatie nog niet heb de eerstvolgende keer dat ik online ben na de deadline, telt je informatie niet meer. Dit kan één minuut erna zijn, dit kan negen uur erna zijn omdat ik ’s avonds iets te doen heb. Het is kwestie van geluk hebben, dus stuur alles best gewoon op tijd door.
    - Dingen die je moet doorsturen, stuur je naar ALLE organisatoren door. Dit maakt het voor ons gemakkelijker alles te regelen.


    VRAGEN
    - Mag ik mijn rol doorgeven?
    Ja, maar dit doe je op eigen risico. Niemand dan jij is schuldig aan de gevolgen van deze acties.

    - Mag ik samenwerken met anderen, zelfs al ben ik geen lid van the Citywatch?
    Ik heb hier geen controle over, dus ja. Ik raad je wel aan hier subtiel mee te zijn, want het kan in je nadeel werken.

    - Hoe lang duurt een dag en een nacht?
    Normaal gezien beiden drie dagen. Dit kan echter soms uitlopen, maar als we van beide kanten ons best doen met alles op tijd te zijn, moet dit lukken. (:

    - Moet ik stemmen? En hoe?
    Ja, je moet stemmen, via een reactie in de story! Indien je niet stemt, ontvang je een herinnering. Bij een tweede herinnering, wordt je uit de wedstrijd gezet. Dit om oponthoud en onnodig werk te vermijden. Ik ga ervan uit dat dit niet nodig is.

    - Dood? Wat betekent dat?
    Dood is dood. Je mag nog posten in het topic, maar je complottheorieën houd je stil en je mag ook niet meer stemmen – dat is nu eenmaal wat doden doen (of ja, niet doen).

    - Wat doe ik als ik een vraag heb?
    Stellen is altijd de beste optie! ^^ Ik bijt heus niet.


    EXTRA
    - Neem liefst een abo op de story, zo blijf je volgen.


    DEELNEMERS
    Deelnemers
    02. – Elan
    04. – Alazia
    05. – Kit
    08. – Ziegler
    10. – FaeIain
    11. – Aire
    12. – Asil98
    13. – Morgiana
    19. – Kern
    21. – Dawnguard
    22. – Scribe
    24. – Sublatti
    26. – StiIinski
    27. – Meride


    ORGANISATOREN
          JURYLEDEN
    1. – Headey (Leah)
    2. – Khronos


    SPEL
    Nacht één
    Dag één
    Nacht twee
    Dag twee
    Nacht drie
    Dag drie
    Nacht vier
    Dag vier
    Nacht vijf
    Dag vijf
    Nacht zes
    Dag zes
    Nacht zeven
    Dag zeven
    Nacht acht
    Dag acht
    Nacht negen
    Dag negen
    Nacht tien
    [url=http://www.quizlet.nl/chapters/1349254/dag-tien/Nacht tien[/url]

    Ik weet trouwens niet of ik met rood mag typen, maar ik doe het lekker toch want dit is een belangrijke mededeling. Ik heb, om het de wolven gemakkelijker te maken te communiceren, een account aangemaakt met daarop een inactieve story. Eenmaal ik de rollen verdeeld heb, zal ik alle wolven toegang geven tot dit account. Op dit account staat een inactieve story waarin jullie kunnen overleggen. JE ACTIVEERT DEZE STORY NIET! ZO IS HEEL HET SPEL VERPEST! Ik doe dit om het jullie makkelijker te maken, maar ik vertrouw erop dat jullie deze story niet inactiveren, oké? (:

    UPDATE: Ik ga, eenmaal de rollen verdeeld zijn, de weerwolven co-auteur maken van het verhaal op het account. Zo moeten jullie niet heel de tijd van account verwisselen. (: Met dank aan de lieve Qing/Uptown. ^^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 21:20 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omg, count me in.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil wel meehelpen als organisator? Ik heb alleen geen ervaring met een We wedstrijd 'leiden', dus ik weet niet of dat een probleem Is. Anders zou ik graag gewoon meedoen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 21:14 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nice! Ik doe mee :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I'm in as well


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wil graag meedoen


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    I'm in! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mechanic schreef:
    Omg, count me in.


    Ik hou van Game of Thrones :3.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 21:27 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Aangezien mijn eindwerk er bijna opzit, heb ik binnenkort weer redelijk wat tijd!
    Ik doe dus mee als dat kan. :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jaaa ik doe mee!

    Ik wil graag meedoen, maar ik weet nog niet zo goed hoe dit in zijn werking gaat. Maar ik neem aan dat ik dat wel ga begrijpen. So count me in! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb echt geen verstand van Game of Thrones, maar ik doe lekker toch mee. Woeh! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Ik doe mee. Echt wel.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil graag meedoen want het klinkt gaaf, maar hoe groot zullen opdrachten en zo zijn? - Even voor een tijdsinschatting -


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm so in.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik doe mee!