• Ik ben nu echt even radeloos, en zoek eigenlijk meer een plek om mijn verhaal kwijt te kunnen dat echt advies te krijgen.

    Sinds Anderhalf jaar vind ik al een Jongen leuk, ik noem hem even K naast dat waren we ook goede vrienden
    In september ben ik erachter gekomen dat hij mij ook leuk vond, en op die manier is het balletje gaan rollen. Helaas is het nooit uitgedraaid op een relatie, maar bleven we om elkaar heen draaien. Maar in Oktober heeft hij mij al laten weten dat hij niet zeker weet of hij mij wel echt leuk vind, hij moest uit zoeken wat hij voor mij voelde.
    dit begreep ik en ik heb hem los gelaten, toch bleven wij ook veel via de whatsapp praten. Wat mij eigenlijk ook wel weer wat hoop gaf, omdat hij op een bepaald manier tegen mij praatte.
    Tot eind maart, hij kwam op school en binnen een no-time wist iedereen dat hij een vriendin had.
    Mijn hart was letterlijk gebroken. Want hij moest toch uitzoeken "Wat hij voor mij voelde." nou blijkbaar verstond hij een vriendin zoeken onder uitzoeken.
    maar goed, sinds die tijd, sinds hij een vriendin heeft ben ik lucht voor hem. Op school praat hij alleen met een vriendin van mij terwijl ik ernaast sta, mij negeert hij. Laats liep ik door het bos en hij liep achter mij. Ik liep zo langzaam dat hij mij wel in moest halen maar dat gebeurde niet hij ging zelf ook langzamer lopen, op het station kwam ik hem uiteindelijk tegen en hij liep bijna tegen mij op. "Hij deed alsof hij mij niet zag." Hij negeerde mijn hey ook.
    ik weet niet wat die jongen mankeert, ik laat hem met rust, ik durf hem niet eens meer aan te kijken ik ben tegenwoordig zelfs bang om tegen hem te praten omdat ik bang ben dat ik weer eens geen antwoord krijg.

    En nu, net nu het niet erger kan heeft hij mij geblokkeerd op de whatsapp. Waar geen reden voor was want al sinds maart hebben we niet meer gepraat!
    Ik snap niet wat hij heeft, ik bedoel mijn hart is gebroken ik laat hem met rust ik stalk hem niet of zo en toch blokkeert hij mij.
    ik weet ook wel dat het maar een whatsapp is etc. Maar ik snap hem niet meer.

    nu weet ik dat het enige wat ik nog kan doen is hem via Facebook een berichtje te sturen. Vragen wat er nu aan de hand is. Aan de andere kant ben ik nu helemaal bang dat hij mij nooit meer wilt speken. Terwijl wij volgend jaar allebei niveau 4 gaan doen!
    ik weet niet hoe hij dat op wilt gaan lossen. maar ach, dat zoek hij dan zelf maar uit.
    Maar het ergste is nog, dat ondanks alles mijn gevoelens voor hem nog altijd vreselijk sterk zijn. Wanneer ik hem zie dan lijkt er een net vol vlinders los te zijn gelaten in mijn buik, maar die vervolgens vanwege zijn negeer modus allemaal angels krijgen.
    we hadden echt een hele goede band voordat ik erachter kwam dat hij gevoelens had voor mij en andersom
    Maar het is gewoon helemaal stuk nu, en ik wil gewoon die band terug f*ck die gevoelens ik wil K terug op welke manier dan ook.

    nogmaals ik vraag niet zo zeer om advies omdat ik weet wat ik moet doen. maar ik moest het echt ff kwijt.
    1 juli hebben wij gala, en ondanks dat ik weet dat het niet gaat gebeuren hoop ik dat hij dan naar mij toe komt.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 21:03 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Owww, dat gevoel is pijnlijk. :(

    Bro.. ik zou niet meer achter die jongeman aan gaan lopen vissen. Iemand die je zo behandeld heeft verdient je tijd en energie niet. En al helemaal je liefde niet.
    Ik zou al het contact verbreken en met neus omhoog, borst naar voren hem voorbij lopen. Hou de eer aan jezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry dat ik het zo bot en hard zeg, maar je verdient beter. Ik kan begrijpen dat je hem terug wil, maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat je beter af bent zonder hem. Je vroeg niet om advies, ik weet het. Maar als hij moet uitzoeken wat hij voor je voelt, dan ineens op school komt en hij een vriendin heeft en jou daarna compleet negeert, dan is het gewoon een klootzak. Zo te lezen hadden een mooie vriendschap en het is een verlies voor hem dat hij dat zomaar weg gooit door jou te negeren.

    Het is naar en pijnlijk voor jou dus vandaar voor jou een knuffel.



    Physics is awesome

    Dit komt me, helaas, zo veel te bekend voor. Ik had diezelfde situatie, ben nu ook overal geblokt - lange tijd heb ik getwijfeld of ik hem dan een smsje zou sturen, want dat moet ie wel ontvangen, maar laat het. Echt.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik denk dat het inderdaad het beste is om het gewoon los te laten. Je verdient zo'n jongen niet en je schiet hier niks mee op. Komt ie alsnog later weer met hangende pootjes bij je terug dan kan je op dat moment beslissen wat je met hem doet. Je kwelt jezelf zo alleen maar want het is verschrikkelijk om elke keer te zien dat hij geen contact met je wil. Jongens zijn gewoon soms niet te begrijpen en ja dat is heel frustrerend maar er valt niet veel aan te doen.

    Dus laat het los en geniet van je leven want hij is je energie en tijd écht niet waard


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik heb heel vaak in het lucht-je-hart dingen gezien die je schreef over een jongen. Als dit dezelfde is: let it go. Dat is echt het aller beste voor je, want hier zal je niet gelukkig van worden.

    Voor nu:


    26 - 02 - '16

    Oei! Dat is behoorlijk pijnlijk (huil) :S


    he is a sk8er boy she sad see ya lat

    Yeoubi schreef:
    Ik heb heel vaak in het lucht-je-hart dingen gezien die je schreef over een jongen. Als dit dezelfde is: let it go. Dat is echt het aller beste voor je, want hier zal je niet gelukkig van worden.

    Voor nu:


    Ja klopt ja, maar het feit dat hij me om geen enkele reden heeft geblokkeerd was toch even de druppel.

    Ik denk inderdaad dat ik hem echt moet laten gaan nu, ik verwacht geen eens meer een berichtje aankomende dinsdag voor mijn verjaardag.
    Helaas zit ik nu nog drie jaar met hem in een klas, dus hopelijk groeien we weer als gewoon vrienden naar elkaar toe.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Believe me het is nog harder als je met de jongen seks hebt en denkt dat het goed zit, hij tegen jou zegt dat hij dan toch geen gevoelens heeft wegens bindingsangst ivm zijn ex en twee weken later een andere vriendin heeft, en je dan verwijdert enzo van fb en al die shit.

    Het gevoel is pijnlijk, maar je kan beter proberen het los te laten.
    Misschien zijn er wel andere jongens op school,bij je hobby's.
    Maar kijk eerst effe op straat, want wie weet zie Harry Styles op eens voorbij lopen ;)


    tiptoe through the tulips...

    Tokugawa schreef: ik zou niet meer achter die jongeman aan gaan lopen vissen. Iemand die je zo behandeld heeft verdient je tijd en energie niet. En al helemaal je liefde niet.
    Ik zou al het contact verbreken en met neus omhoog, borst naar voren hem voorbij lopen. Hou de eer aan jezelf.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.