Ik heb een idee, maar ik vraag me af of er interesse in is. Nou ja, het idee staat hier onder (:
Tien IJslandse paarden, tien erfgenamen uit verschillende werelddelen.
Samen kunnen zij het IJslands vuur weer laten branden.
Aan de rand van IJsland ligt een kleine ranch (ranch Eldur) al eeuwenlang verscholen tussen de kloven. Niet veel mensen weten van het bestaan af – logisch, want de ranch is enkel te bezichtigen door de erfgenamen van het IJslands vuur. Het is aan tien jeugdigen – allemaal tussen de veertien en vierentwintig jaar oud – om het IJslandse vuur weer te laten branden.
Dit kunnen ze echter niet zomaar: samenwerking, vertrouwen en intelligentie is hierbij van groot belang.
Verdere informatie:
-
6 mei 2015 - 19:40
0
6 mei 2015 - 20:17
0
Wat een gaaf idee! Kunnen de Slamet dan ook bespeeld worden? Ik zou me inschrijven!
[ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 20:17 ]
"I would have followed you, my brother... my captain... my king."
6 mei 2015 - 20:32
0
Cissy schreef:
Wat een gaaf idee! Kunnen de Slamet dan ook bespeeld worden? Ik zou me inschrijven!
Wat mij betreft is dat zeker mogelijk!
Ik had er zelf nog niet echt aan gedacht, maar nu je het zegt, is het wel een leuk idee. De focus zal vooral liggen op de erfgenamen, dat wel.6 mei 2015 - 21:51
0
Ik heb besloten om de RPG gewoon te openen! Het lijkt me een tof idee en ik kan er maar op één manier achter komen of het lukt (: