• Hello!

    Ik wil mijn username veranderen, maar in het systeem lijkt iets niet te kloppen. Ik wilde namelijk van Gareth naar Merida veranderen en rechtsboven het balkje waar je de nieuwe naam invoert, stond gewoon 'beschikbaar'. Dus ik klik op 'Verzenden'... wat gebeurt er? Er staat in het rood boven 'Deze username is al bezet'. Ik ging dus even zoeken op Users en daar stond inderdaad dat er al iemand was met een (oude) username Merida. Ik probeerde hetzelfde met Judy en hoewel er weer rechtsboven stond dat het zou kunnen, bleek er ook al iemand te zijn met deze username. Volgens mij klopt er dan iets niet in het systeem en wordt het niet juist doorgegeven. Ik had dit enkele weken geleden ook al met een andere username, al weet ik niet meer welke dat was.

    Ciao!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat heb ik ook al eens gehad. Echt balen, want ik wilde die username heel graag en ik had echt maximale blijheid toen 'ie nog vrij leek en maximale teleurstelling toen 'ie toch al bezet was.


    26 - 02 - '16

    Heb ik ook eens gehad toen ik de username Balor wilde nemen. Was beschikbaar, tot ik op 'verzenden' had geklikt, toen was het bezet. Ik ging het daarna controleren en bleek inderdaad dat iemand die naam al had. Echt jammer...


    16 - 09 - '17

    Ik heb alle namen die jullie opgeven zelf geprobeerd en bij mij komt er zowel bij Merida, Judy als Balor wel op dat het bezet is. Vreemde situatie dus. Welke internetbrowser gebruiken jullie?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik gebruik Google Chrome.


    26 - 02 - '16

    Ik check het altijd dubbel door naar mijn profiel te gaan en mijn eigen username te veramderen naar de nieuwe username


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Debbaut schreef:
    Ik heb alle namen die jullie opgeven zelf geprobeerd en bij mij komt er zowel bij Merida, Judy als Balor wel op dat het bezet is. Vreemde situatie dus. Welke internetbrowser gebruiken jullie?


    Chrome.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het ook even getest en bij mij werkt het wel, wel in Chrome.


    I am an idiot, I move.

    Ik had het echt enkel met de username Balor. Voor de rest had ik ook nooit problemen.


    16 - 09 - '17