• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:21 ]

    Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat het komt omdat je in een vorig leven een wolf of ander dier geweest bent. Anders zouden zoveel mensen zich anders voelen zoals ze in hun vorige leven waren en dat is ook niet zo... Transgenders zijn ook niet zo omdat ze in een ander leven een ander geslacht waren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat het komt omdat je in een vorig leven een wolf of ander dier geweest bent. Anders zouden zoveel mensen zich anders voelen zoals ze in hun vorige leven waren en dat is ook niet zo... Transgenders zijn ook niet zo omdat ze in een ander leven een ander geslacht waren.


    Dat mag je denken, maar dat veranderd mijn gedachten niet.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 20:20 ]

    Smileypup schreef:
    (...)

    Het is heel moeilijk uit te leggen. Je voelt een blijdschap bij hondachtigen, en ja, ik gedraag me meer als een wolf dan een mens. Veel kan ik er niet aan doen haha. Veel mensen noemen dit onzin, maar mij maakt het niets uit wat mensen van me denken. Ik voel me meer thuis met hondachtigen. Het is hetzelfde als een transgender zich een ander geslacht voelt, maar dan hebben therians dat met dieren haha.


    En bedoel je dan echt op handen en voeten lopen en blaffen/huilen/wat wolven ook doen?
    Sorry voor de vragen, maar ik ken dit niet en ben van nature nogal nieuwsgierig.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    En bedoel je dan echt op handen en voeten lopen en blaffen/huilen/wat wolven ook doen?
    Sorry voor de vragen, maar ik ken dit niet en ben van nature nogal nieuwsgierig.X)


    De neiging heb ik wel heel vaak, het liefst zou ik gewoon in het bos leven. Maar in een mensen lichaam kan dat niet, dus zou ik mensen dingen moeten doen.

    Ik hoop dat je weet dat Therians niet geloven dat ze in hun vorige leven een dier waren, maar nu een dier zijn, gevangen in een mensen lichaam, of in elk geval dierlijk. Just saying. Verder geloof ik er wel in^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    Ik hoop dat je weet dat Therians niet geloven dat ze in hun vorige leven een dier waren, maar nu een dier zijn, gevangen in een mensen lichaam, of in elk geval dierlijk. Just saying. Verder geloof ik er wel in^^.


    Dat weet ik. Ik ben ook een wolf in een mensen lichaam. Maar de meeste Therians geloven dat dat komt uit het vorige leven.

    Wat doen therians eigenlijk verder? Hebben ze nog speciale rituelen ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Wat doen therians eigenlijk verder? Hebben ze nog speciale rituelen ofzo?


    Therians zoeken meestal een Roedel van andere therians, en doen meestal hun 'Vrienden'' dingetjes. Maar veel therians mediteren wel regelmatig in het bos.

    Nice, een theriantopic ^_^
    Ik ben Blaze. Hoi iedereen.


    "Heavy metal broke my heart" ~ Fall Out Boy

    schrikwolf schreef:
    Nice, een theriantopic ^_^
    Ik ben Blaze. Hoi iedereen.


    Sup, ik ben Wolfie Blackfire haha

    Hoe spreek je therian eigenlijk uit?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Smileypup schreef:
    (...)

    Sup, ik ben Wolfie Blackfire haha


    Leuke naam :33


    "Heavy metal broke my heart" ~ Fall Out Boy

    Killua schreef:
    Hoe spreek je therian eigenlijk uit?


    volgens mij tiri-jan

    Smileypup schreef:
    (...)

    volgens mij tiri-jan


    Oki, thanks! Ik vroeg 't me al een hele tijd af, haha.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    Oki, thanks! Ik vroeg 't me al een hele tijd af, haha.


    No Problem