• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:21 ]

    Hoii!

    _Lucario_ schreef:
    Hoii!


    Hey c:

    TherianThrope is toch juist dat je een spiturele verbinding hebt met een bepaald dier soort?
    En dat ze een deel delen van zichzelf. (dus dat je een menselijk ziel hebt en die deelt met de dieren ziel waar je een verbinding mee voelt ofzo)en dus niet wat je in je vorige leven was?

    Monstrous schreef:
    TherianThrope is toch juist dat je een spiturele verbinding hebt met een bepaald dier soort?
    En dat ze een deel delen van zichzelf. (dus dat je een menselijk ziel hebt en die deelt met de dieren ziel waar je een verbinding mee voelt ofzo)en dus niet wat je in je vorige leven was?


    Ja, maar meeste therians geloven dat ze in hun vorige leven een dier waren, en die ziel is meegegaan toen ze werden herboren. De ziel van het dier zit vast in het mensen lichaam.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 22:08 ]

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Ja, maar meeste therians geloven dat ze in hun vorige leven een dier waren, en die ziel is meegegaan toen ze werden herboren. De ziel van het dier zit vast in het mensen lichaam.


    Aah oké weer wat geleerd xd

    En ik maar denken dat alleen de boeddhisme in wedergeboorte geloofde.

    Ik geloof zeker wel dat je je in het 'verkeerde jasje' voelt zitten, of dit nu transgender is of dierrelated (therian zoals jullie het noemen) maar ik heb m'n vraagtekens bij het feit wanneer je nu zeker ben dat je in het 'verkeerde jasje' zit of dat je zou willen dat het zo was... want ik zie steeds meer mensen (en dan echt vooral jongeren in de puberteit) die zich 'speciaal' willen voelen. En dan heb ik het echt niet enkel over 'therian' zijn. Het valt me op dat er steeds meer mensen zijn die iets 'zoeken' om maar anders te kunnen zijn of mee te kunnen doen aan een hype...

    Dit is dus zeker geen haat reactie, eerder m'n uiting van nuchter zijn... want zelf vind ik het woord 'therian' al vreselijk zweverig klinken waardoor ik me afvraag hoe serieus het te moeten nemen als iemand zich zo noemt... maar dat kan dus ook echt geheel aan mij liggen. Zoals ik al zei, ik geloof zeker wel dat het mogelijk is het gevoel te hebben in een 'verkeerd jasje' te zitten zoals ik dat dan altijd maar noem, mens of dier, maar zoals je het topic hier opent, lijkt het me eerder een hype... no offense als je het echt zo aanvoelt, het komt alleen zo wat op me over.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik geloof zeker wel dat je je in het 'verkeerde jasje' voelt zitten, of dit nu transgender is of dierrelated (therian zoals jullie het noemen) maar ik heb m'n vraagtekens bij het feit wanneer je nu zeker ben dat je in het 'verkeerde jasje' zit of dat je zou willen dat het zo was... want ik zie steeds meer mensen (en dan echt vooral jongeren in de puberteit) die zich 'speciaal' willen voelen. En dan heb ik het echt niet enkel over 'therian' zijn. Het valt me op dat er steeds meer mensen zijn die iets 'zoeken' om maar anders te kunnen zijn of mee te kunnen doen aan een hype...

    Dit is dus zeker geen haat reactie, eerder m'n uiting van nuchter zijn... want zelf vind ik het woord 'therian' al vreselijk zweverig klinken waardoor ik me afvraag hoe serieus het te moeten nemen als iemand zich zo noemt... maar dat kan dus ook echt geheel aan mij liggen. Zoals ik al zei, ik geloof zeker wel dat het mogelijk is het gevoel te hebben in een 'verkeerd jasje' te zitten zoals ik dat dan altijd maar noem, mens of dier, maar zoals je het topic hier opent, lijkt het me eerder een hype... no offense als je het echt zo aanvoelt, het komt alleen zo wat op me over.


    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zelf ben een serieuze therian, maar er zijn zo ontzettend veel tieners die zich speciaal willen noemen, en denken ''He, dat wil ik ook zijn!''
    Ik heb dit topic vooral geopend voor therians die met elkaar kunnen praten, en mensen die vragen hebben over therians.

    Yeey, ik heb vandaag een awesome t shirt met een wolf erop gekocht yayde! (:

    Witpoot schreef:
    Yeey, ik heb vandaag een awesome t shirt met een wolf erop gekocht yayde! (:


    Foto graag c:

    Ik wil geen haat uiten - om dingen even duidelijk te maken. Ik geloof best dat Therianthrope bestaat, maar om eerlijk te zijn sta ik er héél sceptisch tegenover. De laatste tijd, zowel binnen als buiten Quizlet, merk ik dat er meer en meer mensen zijn die iets anders willen zijn - of dat nou met therian te maken heeft of niet. JDit is heel erg enerverend voor mensen die het écht zijn en die op den duur zelf niet meer geloofd worden. Ik kan ook niet geloven dat iedereen die zegt dat hij of zij iets is, het daadwerkelijk is. Ik bedoel maar: Ik ben ook nog een kat geweest, omdat ik het fijn vond een kat te zijn. Ben ik dan echt een kat? Neen, ik ben Leah en ik ben een mens. Natuurlijk heeft iedereen trekjes van dieren - de mens heeft trekjes van dieren, want de mens ís een dier. Zijn we daarom die dieren waar we op lijken? Nee.
    Uiteraard zijn er mensen die dit echt zijn - dat zal ik niet in twijfel trekken, maar doordat er zoveel mensen zijn die nu opeens paranormaal/therian/weet ik veel wat zijn, heb ik het gevoel dat het niet bij iedereen even serieus is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga even kijken hoe ik dat op Q krijg... :)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 16:26 ]

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Foto graag c:


    Hier zie je ook gelijk de rest wat ik heb... C:
    Heb het shirt nu ook aan (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 19:57 ]

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 14:53 ]

    LaughingJack schreef:
    Ik krijg binnen kort een nieuwe staart!

    Het is eigenlijk Poolvos, maar beter vos dan niks x)




    Mag ik vragen wat je met zo'n staart doet? Heeft het nog een betekenis?
    En draag je hem ook naar school etc?

    Dit is nieuwsgierigheid, niet omdat ik rude wil zijn.


    wat was dit ookalweer

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 14:53 ]