• Ik ben misschien van plan een kortverhaal te schrijven over een tweeling.
    Nu is het zo dat ik zelf ook wel een tweeling ben, maar toch zou ik graag eens van andere mensen horen wat zij leuk/minder leuk vinden aan een tweeling zijn.
    Dus ben jij een tweeling en heb je gewoon iets leuk daarover te vertellen of andere dingen die je denkt dat nuttig kunnen zijn voor mijn verhaal, dan mag je het altijd hieronder zetten.
    Dus geen schrik, ik bijt niet (:
    Zet hieronder gewoon iets neer over je leven als tweeling.
    (moesten er mensen zijn die een tweeling kennen kan dit ook handig zijn. Dus wil jij ook graag iets kwijt over het handige aan een tweeling kennen of juist niet dan mag je het hier ook altijd wegzetten)
    En wie weet komt er wel een deel van jou verhaaltje,... voor in mijn verhaal (wel herschreven met mijn eigen woorden natuurlijk. Ik maak nog steeds mijn eigen verhaal maar wil me baseren op een grond van waarheid)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ken een tweeling hier op Q. ^^ Aniek (Memoria) en Marlijn (Mallory). (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    In mijn klas zit een twee eiige tweeling. Een jongen en een meisje. Volgens hen is het niet echt speciaal, te vergelijken met gewoon zus en broer. Ze hebben niet echt een hechtere band, maar dat ligt misschien aan het feit dat ze niet een eiig zijn.
    Gaat het een twee of een eiige tweeling worden? Of is dat niet essentieel in je verhaal?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    In mijn klas zit een twee eiige tweeling. Een jongen en een meisje. Volgens hen is het niet echt speciaal, te vergelijken met gewoon zus en broer. Ze hebben niet echt een hechtere band, maar dat ligt misschien aan het feit dat ze niet een eiig zijn.
    Gaat het een twee of een eiige tweeling worden? Of is dat niet essentieel in je verhaal?

    Dat maakt niet echt uit maar wel goed dat je het er bij zet. Enorm hard bedankt (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Orvieto schreef:
    Ik ken een tweeling hier op Q. ^^ Aniek (Memoria) en Marlijn (Mallory). (;


    Ik zal ze binnenkort even een berichtje sturen, bedankt ;)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Ik zal ze binnenkort even een berichtje sturen, bedankt ;)


    Ze zijn niet zo vaak meer online, maar ik denk dat ze je met plezier willen helpen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Ze zijn niet zo vaak meer online, maar ik denk dat ze je met plezier willen helpen. (:


    Maakt niet uit, het is ook niet dringend (:
    het is gewoon een idee in werking haha.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ken een tweeling. Het is dat de een lang haar heeft en de ander kort, anders hield ik ze niet uit elkaar :$

    Ik ken drie tweelingen, we waren een vriendengroep van vier (met later nog andere) maar van de vier waren er drie tweelingen. Behalve ik dus. Twee met twee zussen en de ander was broer en zus. De een waren amper uit elkaar te halen en de andere twee hadden verschillende kleur haar. Klinkt heel ingewikkeld. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja, ik ken ook een tweeling :')


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben zelf een tweeling. Ik ben samen met mijn zus een één eiige tweeling. Op zich zijn we niet veel anders dan twee zussen. We hebben niet echt een hechtere band dan normale zussen. Vroeger was dat wel zo, maar dat werd minder toen we ouder werden. Nadeel (of voordeel) is dat we heel erg op elkaar lijken, dus worden we vaak als één persoon gezien of mensen kennen het verschil niet tussen ons. Ondanks dat we heel erg verschillend zijn in kledingstijl (Ik draag meer gothic kleding en zij meer schattige pastel kleding met pastel kleuren).
    Als je meer wilt weten mag je het vragen ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ken er ook drie.
    op de basisschool waren het een jongen en ee meisje. Ze hadden vaak ruzie maar als de een werd gekwetst werd er gelijk opgenomen. Wel zaten ze in een alarte klas van elkaar.

    De andere tweeling is een eiig die ken ik van scouting. De een had lang en de ander kort haar. Echt bevriend was ik niet. Maar ze waren niet sociaal aan elkaar was genoeg, ze versterkte elkaar en vulde elkaar aan.

    De andere tweeling ook eeneiig zijn eng. Ze maken zelf altijd grapjes net als van dan ben ik jarig kom je op mn feestje. Ze voelen elkaar heel sterk aan. toen iemand moest huilen voelde de ander zich rot. En een wwerd geopereerd en zij voelde toen heel veel pijn en moe. Ze praten ook soms tegelijk en lachen precies hetzelfde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omdat ik geen flauw idee heb hoe ik dit netjes kan brengen, zeg ik het maar in één keer.
    Ik heb een hekel aan zulke topics, of althans dingen waar tweelingen in centraal staan. Kan iemand me even uitleggen wat er bijzonder aan is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Omdat ik geen flauw idee heb hoe ik dit netjes kan brengen, zeg ik het maar in één keer.
    Ik heb een hekel aan zulke topics, of althans dingen waar tweelingen in centraal staan. Kan iemand me even uitleggen wat er bijzonder aan is?


    Ik denk niet dat het zo zeer bijzonder is, maar eerder interessant omdat tweelingbroers en/of zussen vaak nét iets anders met elkaar omgaan dan gewone broers en zussen. Maar dat is mijn visie erop; ik weet niet waarom de topicmaakster over tweelingen wil schrijven. (:

    Edit: OT; Ik wilde zelf ook al naar Aniek en haar zus verwijzen, want ik ken verder geen tweelingen op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 14:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ken ook een eeneiige tweeling. Zij voelden elkaar ook sterk aan. Zelf zo dat toen ze vroeger klein waren, en ze beide een loopfietsje hadden, de 1 een loopauto en de ander een fiets, dat ze tegelijk stopten, afstapten, en van plaats verwisselden. Zonder dat overlegd te hebben.
    Ook heb ik gehoord van een andere eeneiige tweeling, dat de 1 buikpijn kreeg als de ander moest bevallen.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt?


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Nasir schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het zo zeer bijzonder is, maar eerder interessant omdat tweelingbroers en/of zussen vaak nét iets anders met elkaar omgaan dan gewone broers en zussen. Maar dat is mijn visie erop; ik weet niet waarom de topicmaakster over tweelingen wil schrijven. (:

    Edit: OT; Ik wilde zelf ook al naar Aniek en haar zus verwijzen, want ik ken verder geen tweelingen op Quizlet.

    Dat lijkt maar zo. Tweelingen gaan op dezelfde manier met elkaar om als broers en zussen doen, maar personen denken er graag meer van omdat ze wellicht op elkaar lijken ofwel "erachter komen" dat ze tweeling zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.