• Het jaar 2150:
    een wereld vol verschillen.




    Er is overbevolking;
    Te veel mensen, te weinig eten;
    Regels maken het leven gestructureerder;
    Verschillen maken het leven aangenamer,
    voor enkelen dan toch...

    één bedrijf probeert de wereld te verbeteren, maar met welke gevolgen?

    Clandestine
    Wat verboden is, wat geheim is, wat illegaal is...

    'It's the things in common that make relationships enjoyable, but it's the little differences that make them interesting'


    Willow Faulkner
    Calum Hood
    Nederlands geschreven
    Nederlands gesproken
    5SOS bestaat niet
    @GusWaters
    @Constellation


    Deze story word gestart op 2 juni


    Er staat al een proloog online.
    Tevens wou ik ook nog vermelden dat dit daadwerkelijk een fanfiction is maar niet om 5SOS draait. Als je simpelweg geïnteresseerd bent in het verhaal zelf zou ik je zeker aanraden het te lezen. Calum Hood (5SOS) komt erin voor echter is dat totaal geen probleem wanneer je geen fan bent, aangezien jij het dan evenzeer als elk ander personage kan bekijken.

    Link

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 20:16 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Haha goed dat ik dit zie, ik wou net zelf een topic aanmaken en toen zag ik de naam verschijnen.
    Gelukkig dat ik dat niet heb gedaan.
    (Ik schrijf dus mee aan het verhaal voor de mensen die dat niet wisten en nee daar ben ik niet zo verstrooid als hier (; )


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Haha goed dat ik dit zie, ik wou net zelf een topic aanmaken en toen zag ik de naam verschijnen.
    Gelukkig dat ik dat niet heb gedaan.
    (Ik schrijf dus mee aan het verhaal voor de mensen die dat niet wisten en nee daar ben ik niet zo verstrooid als hier (; )


    Ja, ik stuurde het net in een mail.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Lijkt me wel een leuk verhaal. Ik ga alvast abo nemen en dan zie ik wel verder (:


    Some infinities are bigger than other infinities

    Regendruppel schreef:
    Lijkt me wel een leuk verhaal. Ik ga alvast abo nemen en dan zie ik wel verder (:


    Yush, nog een abo erbij. C:


    Geloof niet alles wat je denkt