• It's me!!!!!! (hoofdletters on point.)

    Deze avond zou ik gezellig met mensen van de kerk naar de pizzeria gaan. Helemaal leuk. Dus ik ging lekker op tijd weg, ahum (17:30).
    Aan het einde van mijn straat heb je twee keuzes, de kant naar het Meander en de kant naar het Greijdanus, allebei zijn ze dicht bij de stad, maar andere kanten van de stad. Ik koos de verkeerde kant, naar het Meander.
    Vijf minuten later kwam ik er achter dat ik toch echt de verkeerde kant op ging, maar hey, ik ben lekker eigenwijs, dus ik keerde niet om. In plaats daarvan ging ik steeds van plan hoe ik zou rijden veranderen, en dat werd uiteindelijk een hele toeristische route.
    Om tien over zes kwam ik eindelijk in de stad, vijventwintig minuten te laat. En ik moest dat hele verdomde restaurant nog zoeken. Dus ik heb zo'n kwartier door de stad gereden en toen ik de moed had om aan iemand te vragen waar de Plataan toch was, was die vrouw alweer in het café verdwenen. Ik wilde achter haar aangaan maar het café zat vol en ik had er geen zin in dat oude mensen tegen me zeiden dat 'dit geen geschikte plek was voor kleine meisjes zoals ik.'
    Dus ik ging weg en besloot om dan maar naar de McDonalds te gaan. Ik kocht een McChicken menu met milkshake. Toen dat op was, had ik nog zin in een McFlurry dus dat haalde ik. Die vrouw keek naar mijn armen en zei dat ik al een lekker kleurtje had.
    WAT?
    IK?
    NEE. NOPE. NOOIT.

    Ik kan het nog steeds niet geloven, ik ben echt pale as fuck, mijn benen geven licht van bleekheid. Dus dit moment ga ik voor altijd onthouden, I swear to god.

    OH ja, ik ging even fietsen en daarna ging ik tegen de stadsmuur zitten. Ik voelde me heel hipster.

    Toen ging ik naar huis en iedereen was blijkbaar helemaal bezorgd, want ik was toch wel twee uur vermist, blablabla, maar mijn moeder vond toch nog een aantal manieren om mijn humeur te verpesten. YES ! ! ! !


    Om dit topic nog enigszins nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens zulke 'domme' momenten?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh, dat is inderdaad niet zo handig. Had je het nummer van iemand uit de groep die je zou ontmoeten niet? Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat mensen zich zorgen hebben gemaakt als je opeens niet kwam opdagen. :x

    Mijn laatste niet zo handige actie was dat ik in de geïmproviseerde douchecabine in de schuur stond en me afvroeg waarom er geen water was, waarna ik erachter kwam dat ik vergeten was buiten het kraantje open te draaien en me weer aan moest kleden om drie stappen de tuin in te gaan voor die stomme kraan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan