• Nu ik mijn voorbereiding klaar heb en het grootste deel van het verhaal geschreven heb, wil ik graag een cover voor mijn verhaal 'Inermis'.

    Samenvatting:


    Elizabeth valt op haar vijftiende voor de knappe Thomas, die de meiden voor het oprapen heeft. Elizabeth is heel haar leven al verslaafd aan aandacht en gaat ver om deze aandacht te krijgen. Haar hele leven is hierdoor gebaseerd op leugens. Als zij een hechtere band wil met Thomas smeed zij haar grootste plannen en bedenkt zij haar grootste leugens tot nu toe.
    Ze speelt met mensen hun gevoelens, doet alsof ze fysieke en mentale problemen heeft en maakt steeds meer ruzie met haar ouders. Ze sluit zich langzaam af van de buitenwereld en laat zichzelf wegzakken in een wereld die lang niet zo mooi is. Ondanks dit is ze alles behalve depressief, maar wat moet ze anders om Thomas zijn aandacht te trekken?


    Nou heb ik wel een paar wensen voor mijn cover^^.
    Sfeer: Mysterieus, duister, maar wel een beetje dromerig als het kan.
    Verticaal als het kan.
    Lettertype en tekst: Ik wil er graag in het groot met een sierlijk lettertype "Inermis" op.
    Er iets kleiner onder, met een letterype zoals deze of deze wil ik graag "Allemaal voor jou alleen."
    Foto's:
    1. Deze, deze of deze. Of als je zelf een betere foto heb mag dat eventueel ook.
    2.Deze of deze, again, heb je zelf een betere soortgelijke foto is het ook goed.
    3. Deze of deze
    En als je zelf nog een toevoeging weet mag je het altijd proberen.

    Ik zou zo ontzettend dankbaar zijn, aangezien ik zelf echt geen covers kan maken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil wel iets proberen, straks of morgen (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Ik wil wel iets proberen, straks of morgen (:



    Aah, alvast bedankt dat je het in ieder geval wil proberen :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik kan zelf helaas geen covers maken, maar ik ben benieuwd wat anderen voor je kunnen maken(:

    En anders kun je natuurlijk altijd een verzoekje plaatsen in de covertopics, die hier aanwezig zijn(;


    Inspiration can hit you any time

    Dit heb ik er van kunnen maken. Lettertype kan ik aanpassen als je wil



    P.S. kan je iets laten weten als je met het verhaal begint, klikt echt leuk (:


    We are only a moment.

    Ik wil ook wel wat proberen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oleada schreef:
    Dit heb ik er van kunnen maken. Lettertype kan ik aanpassen als je wil



    P.S. kan je iets laten weten als je met het verhaal begint, klikt echt leuk (:


    Ik vind hem echt mooi^^.

    @xBooBear, Als je nog wat wil proberen mag dat natuurlijk altijd :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heb ik hem af, doet tinypic het niet -_-


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gelukt!



    En een tweede, waar ik toen ik hem maakte best tevreden over was, maar waar ik nu ik hem opnieuw zie ontzettend veel foutjes in zie. Maar goed, ik wilde hem toch even plaatsen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb ook even wat geprobeerd.


    16 - 09 - '17

    I gonna try...


    obsessive rage


    Mijn bijdrage voor jou zoektocht naar een cover ^^


    obsessive rage