• hoi! Mijn haar wordt snel vettig en soms heb ik echt geen zin om het in de ochtend te wassen. Ik ben op zoek naar een fijne droogshampoo, dus mijn vraag is welke jullie goed vinden.

    Ik gebruik het kruidvat-merk. Maar als je haar echt zo snel vettig wordt, zal droogshampoo niet veel uitmaken. Het zeg dat het helpt voor één dag, maar geef het een paar uur en je haar lijkt vettiger dan voorheen. Plus het ruikt niet lekker.

    Overweeg om het 's avonds te wassen, da's ook voor mij gemakkelijker. Laat je haar ook vettig zijn als je niet naar buiten moet; dat is gezonder en kan ervoor zorgen dat je het op termijn minder moet wassen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Die van andrelon is fijn.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb een paar keer droogshampoo geprobeerd. De eerste paar uur werkt het heel goed, maar mijn haar werd daarna heel vettig (en ik heb niet eens vettig haar)


    Seasons will change, but I shall remain

    324B21 schreef:
    Ik gebruik het kruidvat-merk. Maar als je haar echt zo snel vettig wordt, zal droogshampoo niet veel uitmaken. Het zeg dat het helpt voor één dag, maar geef het een paar uur en je haar lijkt vettiger dan voorheen. Plus het ruikt niet lekker.

    Overweeg om het 's avonds te wassen, da's ook voor mij gemakkelijker. Laat je haar ook vettig zijn als je niet naar buiten moet; dat is gezonder en kan ervoor zorgen dat je het op termijn minder moet wassen.

    Denk dat juist in de ochtend wassen handiger is. Gezien je haar vaak niet droog is als je op bed gaat. Dat maakt het sneller vettig.

    Misschien kan je een andere soort shampoo proberen, dat hielp bij mij ook en nu hoef ik het maar eens in de week te wassen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 17:20 ]

    Serenata schreef:
    Ik heb een paar keer droogshampoo geprobeerd. De eerste paar uur werkt het heel goed, maar mijn haar werd daarna heel vettig (en ik heb niet eens vettig haar)


    Huh, waarom gebruik je het dan als je toch geen vettig haar hebt? Daarvoor is het toch?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Huh, waarom gebruik je het dan als je toch geen vettig haar hebt? Daarvoor is het toch?

    Ik vergeet wel eens mij haar te wassen :'). Mijn haar is niet snel vettig, alleen als ik een aantal dagen het niet gewassen heb. je hebt volgens mij droogshampoo voor meerdere soorten haar


    Seasons will change, but I shall remain

    SPECS schreef:
    Die van andrelon is fijn.(:


    Die heb ik ook lange tijd gebruikt. Is inderdaad een fijne.


    Tell me about it, stud.

    SPECS schreef:
    Die van andrelon is fijn.(:


    Ik spuit hem vaak ook in de avond voor het slapen in ipv in de ochtend. Werkt fijner vind ik zelf.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik gebruik die van de Kruidvat. Ik vind hem ook goed ruiken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gebruik de passende droogshampoo van Ultra Doux, maar ik vind droogshampoo op zich vreselijk spul. Na twee uur is het "uitgewerkt" en ziet je haar er nog tien keer vettiger uit dan van tevoren, dat heb ik met alle droogshampoos die ik al gehad heb. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Awilix schreef:
    (...)
    Denk dat juist in de ochtend wassen handiger is. Gezien je haar vaak niet droog is als je op bed gaat. Dat maakt het sneller vettig.

    Misschien kan je een andere soort shampoo proberen, dat hielp bij mij ook en nu hoef ik het maar eens in de week te wassen.

    Probleem 's ochtends bij mij is dat het nog niet helemaal droog is als ik op mijn fiets moet kruipen, wat al zeker niet gezond is.
    Vroeg genoeg wassen 's avonds :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    Probleem 's ochtends bij mij is dat het nog niet helemaal droog is als ik op mijn fiets moet kruipen, wat al zeker niet gezond is.
    Vroeg genoeg wassen 's avonds :)


    Dat is een fabeltje. (cat) Je kan alleen ziek worden van een virus of bacterie en aangezien je haar daar niet spontaan in veranderd als het nat is en je naar buiten gat, is het niet waar. Natuurlijk is het beter om niet te doen als het vriest (hoe vaak vriest het nou in Nederland overdag?), maar anders is het echt een probleem.


    Your make-up is terrible

    Hoi ik gebruik de droogshampoo van het merk kruidvat ik vind die zalig ruiken en zo blijft men haar in model en is het niet vettig

    Ik zou echt is gaan kijken in de kruidvat
    Miss action maar ik denk niet dat je het daar gaat vinden

    Btw kijk gewoon in alle beauty winkeltjes en als je daar dan een goede droogshampoo vind kan je die gebruiken stuur me dan zeker een berichtje welke je hebt gekocht;) x Meride


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful