• Ik verveel me een beetje en ik weet de laatste tijd ook niet wat ik moet tekenen. Daarom kwam ik op een geniale idee om jullie te tekenen als pokemon trainer en ook je eigen pokemon erbij.

    Kost het geld?
    Het kost helemaal niks, alleen het liefst mijn artiesten naam: SugasuDrawings erbij vermelden of iets anders.

    Wat wil ik weten?

    Naam: (mag eigen, mag ook verzonnen)
    Uiterlijk: hoe zou je eruit willen zien.
    Geslacht:
    pokemon: Drie pokemon, mag ook minder.
    leeftijd:

    Welke materialen gebruikt ik:
    Ik maak vaak dingen op de computer via Paint tool sai. Ook ben ik begonnen met waterverf. Het ligt aan jullie welke van de twee jullie leuk lijken.

    Enkele voorbeelden van wat ik teken




    De inzendingen is nu gesloten.
    Druk, druk, druk. Ik kom niet aan tekenen toe. Ik werk alles zo ie zo af. Dus vanaf nu neem ik ook niks meer aan totdat alles is weggewerkt.
    Mijn ouders houden me zelfs van mijn tekenen af. [/15
    ]

    Wachtlijst voor volgende week:
    -Nightbird - Digitaal
    -Keya - Digitaal
    -Yeoubi - Digitaal
    -dity1944 - Digitaal
    -Canoodle - Digitaal
    -Noledam - Digitaal
    -Yuuichirou - Digitaal
    -GandalfTheSexy
    -Mette_Sprookjes
    -SciFiFan
    -daffie123
    -Apache

    Wachtlijst: (Nog drie)



    -Smileypup
    -Phxntasia
    - Velleity - Waterverf is al af, maar ik zal deze ook digitaal maken, en gezamenlijk showen.

    Mee bezig:
    -FireFoxieABC - digitaal

    Af:
    - DiVaio - Tekening
    -Velleity - Digitaal alleen nog
    - Ultron - digitaal Tekening
    - Peredhel - digitaal - Tekening
    - Taka - digitaal Tekening

    De tekeningen story
    Alle tekeningen komen nog in groter formaat.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 15:25 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    I like it a lot :3

    Ik ga deze even snel invullen:
    Naam: Jo-Anne
    Uiterlijk: Donkerblond/bruin haar met slag wat tot mijn heupen komt, donkerblauwe dip dye, grote licht blauw/groene ogen, meestal redelijk wat make-up, 1,80 meter, meestal stoere zwart-witte kleding (misschien iets van een zwart kort broekje met een witte tanktop en een zwart jack met daaronder zwarte laarsjes. Misschien nog wat in mijn haren) Als jij een ander goed idee hebt mag dat natuurlijk ook)
    Geslacht: Female
    Pokemon: Umbreon, Gengar, Hydreigon

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 7:17 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Omg I love this.. Serieus dit is echt geweldig!

    Naam: Larissa
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Lang donkerbruin tot zwarte haren, met een lichte krul erin. Kleur ogen is lichtbruin/hazel Ik ben 1.62 ongeveer. Ik draag een subtiel laagje make up en ik draag casual kleding.
    Pokémon: Chikorita
    Voorkeur: digitaal


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Naam: Keya
    Uiterlijk: Lang stijl bruin haar. Bruine ogen. kleding iets met blauw als het maar niet te tuttig is.
    Geslacht: vrouw
    pokemon: Drie pokemon, mag ook minder. Dragonair, en Evee.
    leeftijd: 18


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Naam: Erieka
    Uiterlijk: Ik zou wel graag als mezelf er uit willen zien. Ik heb hier een foto waar ik voor een groot deel opsta. Als je nog meer nodig hebt, hoor ik het graag ;3


    Geslacht: Vrouw
    Pokemon: Gastly, Haunter en Gengar
    Leeftijd: 19
    Voorkeur: Digitaal

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:44 ]


    26 - 02 - '16

    Voorkeur gaat uit naar het eerste plaatje zo zou ik de tekening graag willen :)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Oh, mijn voorkeur gaat trouwens ook uit naar de digitale tekening :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    naam: Hannah (liefst zonder naam)
    uiterlijk: kort gekleurd broekje en gekleurd vest, lange bruin (heel erg) krullend haar, groen blauwe ogen, groene schoenen, groene strik in het haar en een groene tas.
    (geobsedeerd door groen!)
    geslacht: Meisje (DUUUUH!)
    pokemon: plusle, reshiram, zekrom <3 (reshiram en zekrom op de achtergroen zou ik cool vinden (: )
    leeftijd: 13
    stijl: digitaal

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 14:49 ]

    Naam: Sanne
    Uiterlijk:
    Mijn uiterlijk is te zien op de foto. Verder ben ik 1,84, dus ik ben vrij lang.
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouw
    Pokemon: Piplup.
    Ik wil ook graag een digitale! (:


    klik! (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 20:59 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: Madel
    Uiterlijk: Blond haar met lichte golfjes/slag (meestal los), grote bruine ogen, niet dik maar ook niet dun, kledingstijl verschilt maar een blauwe hoodie met zwarte broek vind ik wel lekker zitten. Je mag kleding ook afstemmen op de pokemons.
    Geslacht: Meisje
    pokemon: Fairy, evt Eevee en/of Ponyta
    leeftijd: 13
    Stijl: Ben je vrij in!

    Een pb als ie klaar is zou fijn zijn, maar dit topic blijf ik wel volgen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 23:33 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ik ben laat, maar ik ga me toch ook inschrijven. *^*

    Naam: Dirkje
    Uiterlijk: Dat weet je eigenlijk wel, net als m'n naam. XD Maar okay, ik ben klein (157 cm), heb licht golvend/met slag lichtbruin of donkerblond haar, blauwe ogen. Mijn haar mag los of in twee staartjes, wat je zelf wil. :3 Ik wil eigenlijk wel een awesome donkere cape iets ding, als dat goed is. Met shorts en een shirtje eronder en laarzen. maakt zichzelf veel te awesome
    Pokémon: Ninetales! *^* Just Ninetales. :3 Aangezien dat ding al huge is en awesome genoeg enzo. Als je ruimte over hebt tho, wil ik er ook wel een Dragonair en/of Altaria/Swablu bij. ;x Maar alleen Ninetales is ook goed, die is het belangrijkste. XD
    Stijl: Digitaal. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vanaf nu ga ik toch alleen maar digitaal tekenen.
    @velleity wil je dan ook digitaal? Ik had die van jou al klaar maar iedereen kiest digitaal dus ik maak voor jou nog een in die stijl.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Yolanda
    Uiterlijk: Half lang donkerblond haar met een slag erin. 1.70m lang. Blauwe ogen. Normale bouw. Klik hier maar als de link werkt.
    Geslacht: Vrouw
    pokemon: Pikachu! Eevee, Piplup
    leeftijd: 18

    Digitaal, alsjeblieft! :3

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 12:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naam: (mag eigen, mag ook verzonnen) Mette
    Uiterlijk: hoe zou je eruit willen zien. Blond haar, bruine ogen, verder. Normaal
    Geslacht: Meisje (vrouw & kind)
    pokemon: Drie pokemon, mag ook minder. Diglett, Horsea en Growlihte
    leeftijd: 15

    Digitaal of waterverf, waar jij het meeste zin in hebt


    .......

    naam: Lola
    uiterlijk: kort blond haar, en dan echt kort, jongens kort zegmaar, blauw/grijze ogen, zwart t shirt en spijkerbroek
    geslacht: meisje maar lijk een beetje op jongen
    pokemon: pikachu, charmander, en Eevee
    leeftijd: 12

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 17:39 ]


    Just doing what I can

    Naam: Daphne
    Uiterlijk: donkerblond haar met van die erge krullen als pruiken uit de revolutie ( die krullen heb ik uit mezelf) donker blauwe ogen, paars t-shirt en een spijkerbroek.
    Geslacht: meisje
    Pokémon: absol, rapidash
    Leeftijd: viertien,

    Ik vind het een leuk idee. Stuur me maar een pb als die klaar is


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am