• ...Wat de topictitel al zegt. Het brandalarm ging af.


    Eerst was ik nog te duf om het echt op te merken. Ik dacht dat mijn wekker kapot was en zat eraan te prutsen. Maar al snel merkte ik dat daar geen probleem zat en ik sprong mijn bed uit en rende mijn slaapkamer uit. Een oorverdovend gepiep kwam me tegemoet, verschrikkelijk! Eén van de brandmelders zit namelijk boven de trap. En je komt gelijk bij de trap uit wanneer je mijn kamer uit komt.

    Dus ik snel de trap af rennen naar beneden, komt mama doodleuk de woonkamer uitzetten.
    'Hoi, jij nog wakker?'. Vraagt ze me. Dus ik vertel dat ik het brandalarm hoorde en me afvroeg wat er was. Het rook namelijk wél alsof er brand in de keuken was!
    'Oh niets hoor. Ik was tosti aan het bakken en de afzuigkap vergeten aan te zetten.' antwoord mama mij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Tegelijkertijd kwam papa net binnen van de hond uitlaten, en hij had niet eens iets gemerkt! :'D

    Like dafuqq just happened? x)
    Wat is de raarste reden dat jullie onlangs je bed uitmoesten? :p

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 1:08 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, bij ons was het brandalarm laatst ook aan het piepen, maar dan iedere minuut één keer, omdat dat batterij bijna leeg was. Natuurlijk ook net na twaalven, toen iedereen op bed lag. Typisch. :'D
    Ik heb het alarm in de keuken trouwens ook al wel een keer af laten gaan, al was dat niet midden in de nacht. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, bij ons was het brandalarm laatst ook aan het piepen, maar dan iedere minuut één keer, omdat dat batterij bijna leeg was. Natuurlijk ook net na twaalven, toen iedereen op bed lag. Typisch. :'D
    Ik heb het alarm in de keuken trouwens ook al wel een keer af laten gaan, al was dat niet midden in de nacht. (krul)


    Ohja, das ook wel herkenbaar. Lege brandalarmbatterij. Hoogst irritant! :')

    Heb je toen echt fikkie gestookt in de keuken, of was je ook de afzuigkap vergeten aan te zetten? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik werd een keer midden in de nacht door mn vader gebeld omdat hij dacht dat hij de voordeur niet goed achter zich dicht had gedaan. Moest ik mn fijne, warme bed uit :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oh ja, dat is fijn. :')
    Ik kan me geen moment herinneren dat ik voor een vreemde reden uit bed moest, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geweldig. Haha, applaus :'D Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.
    Eh, ik moest er wel eens uit omdat ik naar de spoed moest? :'D Er was die dag een tand getrokken en de wonde was terug opengegaan.'s Nachts was het dan hevig gaan bloeden. Iets anders kan ik me niet herinneren.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb wel een keer het brandalarm af laten gaan toen ik loempia's aan 't bakken was, maar die dingen waren toen ook echt helemaal zwart.

    Ik word wel eens mn bed uitgesleurd de vaatwasser te doen, als die die dag nog niet gedaan is (ook al was het die dag de beurt van m'n zusje, 'die moet goed slapen'). Slaap je bijna, of dan slaap je al, moet je er weer uit, zo irritant.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    mijn vader en ik halen standaard de batterij uit omdat hij anders om de haverklap af zou gaan xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha ik zou me doodschrikken

    Ehm een keer was mn broer alleen thuis en had de knip op de deur had gedaan en wij niet binnen konden. Dus wij aanbellen,bellen mer stokken op t raam tikken haha.

    En een keer belde iemand snachts maar aan belletjes snacht ls heb ik een hekel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ohja, das ook wel herkenbaar. Lege brandalarmbatterij. Hoogst irritant! :')

    Heb je toen echt fikkie gestookt in de keuken, of was je ook de afzuigkap vergeten aan te zetten? :p


    Haha, nou ja, ik was kipburgers met een soort paneerlaagje aan het bakken, best wel laat 's avonds, toen we net terug waren van een weekend bij mijn opa en oma, geloof ik. Ze waren wat donker, maar nog lang niet zwart. Onze brandmelder was gewoon wat snel aangebrand. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ooit eens wakker geschoten om vier uur 's nachts omdat ik plots moest overgeven. Dat was niet zo leuk.

    Twee jaar geleden ben ik eens vroeg in de ochtend wakker geworden door een gepiep. Ik dacht toen nog welke idiote vrachtwagenchauffeur rijdt er zo vroeg achteruit onze straat in? Bleek later dat het de brandweer was, want één van de huizen verderop (ik woon in een rijtjeshuis) stond in brand. Er is toen niemand gestorven, maar de bewoner moest wel naar het ziekenhuis en het huis is sindsdien onbewoonbaar.

    Oh, ik ben ook eens moeten opstaan omdat er een duif in de schouw zat en die was nadien binnengevlogen en toen moesten we die vangen. (:


    Mhm?

    Ik liet net de oven voorverwarmen toen het brandalarm hier ook afging. Er zat nog olie of whatever op de bakplaat wat was gaan roken, niks belangrijks, maar goood ik kreeg dat stomme alarm niet uit en het deed serieus pijn aan mijn oren haha. Ik heb eerst vanaf een krukje op alle knopjes gedrukt en heb het ding vervolgens maar gewoon van het plafond afgerukt, wat een ellende.


    i put the fun in funeral

    Haha in Groningen heb ik een huisgenote uit Nepal en zij kookt vaak dingen in een soort stoompan, maar onze brandmelder verward dat vaak met rook geloof ik. Aangezien ze op de meest vreemde tijden kookt, ben ik meerdere malen opgeschrikt door het brandalarm haha, al heb ik dat ding zelf ook wel eens af laten gaan.
    Hier in Aberdeen gaat het brandalarm elke woensdagochtend vier keer af, om het te testen op de campus. Woensdag ben ik vrij, dinsdag is de standaard uitgaansavond en de conclusie is dat ik elke woensdag wakker wordt van dat ding.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn brandalarm gaat wel eens terwijl er niks aan de hand is (midden in de nacht) dan is de batterij leeg

    Mijn broertje mag hem altijd "testen" als hij met zijn vader de trap afgaat en er langs komt. Dan drukt hij op die knop en zit ik weer tegen het plafond. Ik ben als de dood voor vuur, dus dat ding is echt heilig voor mij (cat).

    Ik kom eigenlijk alleen mijn bed uit als ik naar school moet en verder pas wanneer ik dat wil :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Toen we nog een huisje in de Ardennen hadden ging dat brandalarm af omdat we aan het gourmetten waren (cat). Je moet niet vragen hoe sensitief die dingen zijn...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque