• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms haat ik mezelf zo erg, lol.


    Your make-up is terrible

    Wanneer ga je inzien dat ik alleen jou wil? En kijk eens een keer op je profiel, please.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 22:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom straalt de pijn door naar m'n oor als ik op m'n tong bijt?! Die deden al genoeg pijn


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wat een fijne dag was het uiteindelijk toch. Doet me goed om me weer eens te vermaken en naar buiten te gaan.

    Ha ha ha
    Oh God dit is wel echt een heel slecht teken, maar kom op, ik kan hem wel een beetje vertrouwen, toch? Ik ben echt heel bang nu, fuck. Als het echt zo is, dan heb ik echt een heel heel heel groot probleem en ugh ik moet al janken bij de gedachte alleen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nee, natuurlijk heb ik er zelf ook een heleboel aan, maar dat maakt het besef dat ik 120 uur heb gestopt in iets dat relatief amper iets meetelt, is toch een beetje zuur.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    McFlurry na 9 uur werk is heaven.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 22:30 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Er wordt ook al een date voor me geregeld. En ik heb geen idee hoe hij er uit ziet. Lol.

    Mijn God


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen, het zijn cartoon characters. Die horen er niet realistisch uit te zien. Ik word zo zat van al die artikelen over 'Disney princesses photoshopped to real sizes".

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 22:48 ]

    Waarom heeft niet elk Engels spreekwoord een Nederlandse vertaling en andersom. Ik kan lastig in een verhaal plotseling een spreekwoord in het Engels neerzetten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik ben zooooooooo zenuwachtig

    Ik hoop zo hard dat het morgen goed komt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, 4 doden dit jaar en dat is nog niet eens het record. Komt dat omdat mijn familie gewoon zo groot is, of wat?


    Your make-up is terrible

    Oké, tegen autodeuren oprijden kan ik niet aanraden. 0/5 sterren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan