• Ik moest dit ergens kwijt en Quizlet leek me toch even een 'Safe Haven' om het te luchten. Ik heb een hele lange tijd gehad dat ik niks vast wilde, 'bindingsangst/trustissues' maar nu ik daar voorbij ben lijkt het wel moeilijker om iemand te vinden dan ervoor. Nu heb ik eindelijk iemand gevonden waar (hoe jong ik ook nog hiervoor ben) echt mijn hele leven mee zou willen delen. Het enige is dat we elkaar echt amper zien, ivm het feit dat deze persoon naja zeg maar over de wereld tourt en sowieso amper in Nederland is. We zien elkaar pas weer in Augustus in Engeland. Zo'n lange afstand is al bij voorbaat gedoemd om te falen. En nu zit ik er mee met dat ik het toch niet wil opgeven, ook al snap ik dat het niet kan. Ik voel er echt heel delusional, plus ik krijg van iedereen te horen dat ik dom ben als ik dit zou zien zitten. Meereizen is uitgesloten aangezien ik wel eerst m'n opleiding wil afmaken.


    We're all mad here.

    Ik ben het eigenlijk niet eens met die algemene wijsheid dat langeafstandsrelaties al van begin af aan gedoemd zijn om te falen. Natuurlijk is het lastig en ik denk dat het sterk van de personen afhangt, maar je kunt het wel laten werken, als je je er allebei voor inzet. Mijn moeder vertelt nog steeds dat ze na de vakantie waarbij ze mijn vader ontmoette thuis op de kaart keek en ervan overtuigd was dat het nooit zou werken op de lange termijn, en toch hebben ze inmiddels twee kinderen en een huis samen. Nou konden zij elkaar meestal in het weekend nog wel zien - hij woonde in Nederland, zij in Duitsland - maar toch, als je bewijs wilt dat langeafstandsrelaties niet onmogelijk zijn, verwijs ik je naar mijn bestaan.
    Maar ik snap dat dit een erg lastige situatie is. Wat je ook besluit, het zal waarschijnlijk niet gemakkelijk zijn, maar ik hoop dat je eruit komt. ^^ Succes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn zwager is onlangs met zijn vriendin getrouwd. Hij is twintig en ze hebben elkaar vier jaar geleden via Youtube leren kennen. Zij woonde in Venezuela en hij in Nederland en ze hebben elkaar alleen in de zomervakanties gezien. Ze zijn nu bezig om haar definitief naar Nederland te laten komen, dus ik vind zeker niet dat langeafstandsrelaties gedoemd zijn om te mislukken.

    Het is verre van ideaal, maar echt niet onmogelijk. Al vergt het natuurlijk wel heel veel geduld. Maar als jullie samen willen blijven en ervoor vechten, ben ik er heilig van overtuigd dat jullie samen wel een oplossing vinden. :]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Ik ben het eigenlijk niet eens met die algemene wijsheid dat langeafstandsrelaties al van begin af aan gedoemd zijn om te falen. Natuurlijk is het lastig en ik denk dat het sterk van de personen afhangt, maar je kunt het wel laten werken, als je je er allebei voor inzet. Mijn moeder vertelt nog steeds dat ze na de vakantie waarbij ze mijn vader ontmoette thuis op de kaart keek en ervan overtuigd was dat het nooit zou werken op de lange termijn, en toch hebben ze inmiddels twee kinderen en een huis samen. Nou konden zij elkaar meestal in het weekend nog wel zien - hij woonde in Nederland, zij in Duitsland - maar toch, als je bewijs wilt dat langeafstandsrelaties niet onmogelijk zijn, verwijs ik je naar mijn bestaan.
    Maar ik snap dat dit een erg lastige situatie is. Wat je ook besluit, het zal waarschijnlijk niet gemakkelijk zijn, maar ik hoop dat je eruit komt. ^^ Succes.


    Peredhel schreef:
    Mijn zwager is onlangs met zijn vriendin getrouwd. Hij is twintig en ze hebben elkaar vier jaar geleden via Youtube leren kennen. Zij woonde in Venezuela en hij in Nederland en ze hebben elkaar alleen in de zomervakanties gezien. Ze zijn nu bezig om haar definitief naar Nederland te laten komen, dus ik vind zeker niet dat langeafstandsrelaties gedoemd zijn om te mislukken.

    Het is verre van ideaal, maar echt niet onmogelijk. Al vergt het natuurlijk wel heel veel geduld. Maar als jullie samen willen blijven en ervoor vechten, ben ik er heilig van overtuigd dat jullie samen wel een oplossing vinden. :]


    Thanks, doet goed om ook succes verhalen te horen hierover. Heel erg bedankt, neemt toch wat insecurities weg. (:


    We're all mad here.

    Fijn om dat te horen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het wel heel leuk voor je en je moet er vertrouwen in hebben dat het kan werken want het is echt niet onmogelijk. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Solitaire schreef:
    Ik vind het wel heel leuk voor je en je moet er vertrouwen in hebben dat het kan werken want het is echt niet onmogelijk. (flower)


    † Love? I want to sleep.

    Mijn neef is super gelukkig met zijn vriendin uit Bolivia die nu helemaal ingeburgerd is en een kennis gaat deze zomer trouwen met haar engelse vriend die atm werkt in Dubai dus ten eerste is het helemaal niet gedoemd te mislukken. Ik zou vooral niet opgeven en elkaar zoveel mogelijk proberen te zien en spreken in de tijd dat je je studie nog moet afronden. Als je van elkaar houdt en samen wil zijn vindt het uiteindelijk zijn weg wel.


    Happy Birthday my Potter!