• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.





    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)


    RPG Regels

    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf in algemeen nederlands
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn zwaktes.
    - Wees aardig tegen elkaar

    HET BEGIN

    Het is een normale schooldag voor de meisjes. Voor de jongens is het hun eerste schooldag 'undercover'. Het is maandag.


    Rafael - Mia
    Alex - Lynn
    Blake - Maria
    Adam - Jessa
    Benjamin - Eléonore

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 22:27 ]

    [hallo]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mia Elizabeth Mendes:
    Gehaast stommel ik de trap af op zoek naar mijn sleutels. Te laat. Alweer. Over 10 minuten begonnen de lessen al en ik woonde zeker te ver weg om dat te halen. Mijn moeder vragen waar de sleutels waren gebleven, had geen zin, aangezien ze na 5 jaar in hetzelfde huis wonen nog niet wist waar de stofzuiger zich bevond.
    'Mia, Mia,' hoorde ik mijn moeder jammeren. Vlug rende ik de woonkamer in. Daar lag ze, zoals ze er elke dag bij lag. Verwaarloosd en met een fles drank, ook al was het pas half 9.
    'Kanjij de lege flessen meenemen?' Ik zuchtte geïrriteerd, waardoor ze me smekend aankeek. Met tegenzin pakte ik de plastic zak en mijn rugzak.
    'Waar is mijn sleutel?' Het was een vraag waar ik geen antwoord op verwachtte. Mijn moeder haalde met een grote grijns mijn sleutels tevoorschijn. Ik vloekte binnensmonds, greep de sleutel en stapte op mijn rammelende fiets met een tas vol lege flessen en een rugzak. Als iemand me nu aanhield was ik de klos. Zo snel als ik kon reed ik naar school. Ik deed er alles aan om de schade nog te redden. Hierdoor maakte ik de keuze om de flessen in de bosjes te dumpe en mijn fiets achteloos tegen die van een ander aan te gooien. Hoewel rennen niet vaak gebeurde op het schoolplein trok ik nu een sprintje. Ik keek ondertussen op mijn mobiel. Mijn klok thuis had verkeerd gestaan, waardoor ik nu nog
    Ruim 5 minuten had. Ik vloekte binnensmonds en stopte mijn mobiel weer weg. Totaal in mijn wereldje knalde ik tegen een jongen op. Weer vloekte ik. Altijd die verdomde klootzakken.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 21:24 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    [Mijn topics]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [sorry,
    Ging iets niet jelemaal lekker]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 21:23 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    (Ik zend nog naar de personen die de jongens besturen, wie hun meisje is)

    (MT)


    I just caught the wave in your eyes

    (mt)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Adam William Holmes

    Kieskeurig sta ik voor mijn spiegel. Een middelbare scholier. Hoelang geleden was dat? Een pak ging het niet worden, dus hield ik het bij sport schoenen. Verder trok ik een witte broek en zwart shirtje aan. Vol afschuw keek ik naar mijn eastpack. Back to highschool. Afschuwelijk. Mopperend en met de nodige tegenzin verliet ik mijn huis en pakte mijn zwarte Vespa. Als ik de auto niet mocht pakken, dan maar de scooter. Ik parkeerde mijn scooter in de daarvoor bedoelde vakken en liep zelfverzekerd het schoolplein op. Ik moest me eerst melden bij een decaan, roosters had ik al gehad. Hoewel ik de middelbare school haatte, moest ik toegeven dat deze school er al beter uitzag dan de mijne in Italië. Wellicht werd dit toch nog leuk. Ik verdiende er jn iedergeval geld mee. Met grote stappen liep ik de aula in en begon mijn zoektocht door de gangen naar de kamer van de decaan.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 19:02 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Rafael Santiago



    De bus reed voor een keer op tijd. Met mijn oordopjes in mijn oren, luisterend naar Iggy Azalea.
    Bij de halte die het dichts bij mijn nieuwe school stopte, stapte ik uit. Ik woon hier nog maar net, maar ik heb de hele stad al uit mijn hoofd geleerd, zelfs het accent wat ze hier spreken, mezelf aangeleerd, zoals het lijkt dat ik hier al eeuwen woon.

    Mijn schoolrooster had ik al eerder opgestuurd gekregen en had deze in mijn agenda gezet. Ik hou van ordelijk te werk gaan, anders wordt het een en al chaos in mijn hoofd en daar houd ik niet zo van.
    Mijn horloge, wat mijn linkerpols sierde, gaf aan dat ik ruim een kwartier te vroeg was.
    Op de beat van mijn muziek liep ik richting het schoolgebouw en viste een rood-wit pakje uit mijn jaszak, waaruit ik een sigaret toverde.
    Deze stak ik tussen mijn lippen en liet het uiteinde oplichtten, waarna ik een flinke hijs nam.

    Ik vervolgde mijn tocht naar school. Het was niet zo druk op de weg, dus ik balanceerde over de witte lijnen, die over de weg liepen. Ondertussen bewoog ik mijn heupen op het ritme wat in mijn oor speelde.
    Ik kon al eerder dansen dan dat ik kon lopen, dus danste ik mezelf ook vaker voor dan dat ik aan het lopen was.
    Onderweg kwam ik wel wat leerlingen tegen op fietsen, scooters, met de auto, of net als ik, aan het lopen. Sommige van hen keken me aan, waarna ik ze een arrogante blik toewierp en ze weer verder liepen. Laat me met rust. Vooral in deze vroege ochtend.

    Zo'n vijf minuten voor aanvangstijd van mijn eerste les, liep ik het schoolplein op. De jongen voor mij werd omver gelopen door een brunette.
    Als ik aardig zou zijn geweest, vroeg ik aan de jongen hoe het ging. Maar in plaats daarvan, grinnikte ik even en liep ik door.
    Ik schoot mijn sigaret, door middel van mijn duim en wijsvinger, weg en liep het gebouw binnen.
    In de hal leunde ik tegen een paar kluisjes aan, wachtend totdat het tijd was.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Benjamin 'Ben' Malvarma
    Met een zucht loop ik richting het schoolgebouw. Ik dacht school vaarwel te kunnen zeggen maar nee hoor, hier sta ik weer met een te zware boekentas te vroeg op een maandagochtend.
    Terwijl ik langzaam richting de deur loop, neem ik alle gezichten goed in me op. Een van deze mensen hier is mijn toekomstige slachtoffer.
    De naam van mijn slachtoffer schiet even door mijn hoofd. Haar moet ik zien te vinden en ze zal in mijn greep komen al zal ze het zelf niet doorhebben.
    Ondertussen heb ik de ingang van de school bereikt. De lessen zullen zo wel gaan beginnen al heb ik best wel behoefte om te spijbelen. Dat is alleen geen slim idee want ze zullen ongetwijfeld de namen in de klas noemen, een perfecte kans dus om mijn slachtoffer te leren kennen.
    Opmaak van e post komt zodra ik een laptop te pakken heb.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Eléonore Elisabeth Danver



    Ik neem mijn handtas vast en loop de deur uit. "Tot vanavond!", roep ik door het huis en sluit dan de deur achter me. Ik woon helemaal niet ver van school dus kan ik evengoed te voet gaan. Het is goed voor mijn conditie. Maandagen deden altijd zoveel pijn. Daar heb je gewoon nooit zin in. Dit is weer zo'n typische maandag. Ik wandel de gangen in op weg naar mijn kluisje. Vandaag ben ik eens vroeg dat gebeurt amper. Ik zet mijn pet een beetje recht en open dan mijn kluisje om mijn boeken uit te halen. Daarna neem ik mijn Iphone uit mijn handtas, omdat ik nog niet direct iemand zie die ik goed ken. Dat is dan weer het nadeel aan eens vroeg op school zijn. Dan sta je zo alleen te staan alsof je geen vrienden hebt.

    [MT ik maak nu mijn perso af]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    (Ik post anders de verdeling hier, aangezien de verdeling die jullie hebben gekregen via privé bericht niet meer klopt mijn excuses hiervoor!)

    Rafael - Mia
    Alex - Lynn
    Blake - Maria
    Adam - Jessa
    Benjamin - Eléonore

    Nogmaals mijn excuses