• Maandag moet ik naar de oogarts en dan gaat die man/vrouw iets doen ofso
    Maar ik moet volgende week dus een bril
    En ik wil geen bril:(
    Maarr ik hoef een bril alleen in de klas aan te doen & als ik achter de computer ga & als ik tv wil kijken gelukkig hoef ik niet buiten ook een bril aan te doen..
    Wie heeft ook een bril?

    (...)
    njaa, ik kan geen laser-behandeling laten doen, omdat mijn ogen daar te slecht voor zijn. dat kan maar tot -9 of zoiets :S


    Oké nu hoop ik dat mijn ogen niet slechter worden dan negen wat dus wel gaat worden.


    *He's the one.

    ik mag geen lenzen omdat me oge nog veranderen dus ik snap het niet echt!!


    *He's the one.

    ik mag geen lenzen omdat me oge nog veranderen dus ik snap het niet echt!!

    dat is raar. ik ken zoveel mensen wiens ogen nog veranderen en die wel lenzen mogen, ik onder andere ^^

    Naja weetje ik blijf gwn maar met me bril^^


    *He's the one.

    Maar als ik nou een bril krijg moet je dan die je hele leven houden?

    (...)

    Oké nu hoop ik dat mijn ogen niet slechter worden dan negen wat dus wel gaat worden.

    er zijn nog andere behandelingen die wel kunnen als je ogen slechter zijn dan -9, ik weet alleen niet juist welke, maar dan moeten je ogen helemaal gestabilisseerd zijn. wat bij mij wss nog lang niet is, die zijn het laatste jaat weer meer dan -1 verslechterd :S

    Maar als ik nou een bril krijg moet je dan die je hele leven houden?

    wss wel, maar als je ogen zo weinig blijven, kan je die laten laseren, en dan heb je je bril mss minder nodig..

    (...)
    er zijn nog andere behandelingen die wel kunnen als je ogen slechter zijn dan -9, ik weet alleen niet juist welke, maar dan moeten je ogen helemaal gestabilisseerd zijn. wat bij mij wss nog lang niet is, die zijn het laatste jaat weer meer dan -1 verslechterd :S

    mjn ogen verlsechteren ook met iets rond de -1 elk jaar!


    *He's the one.

    (...)
    wss wel, maar als je ogen zo weinig blijven, kan je die laten laseren, en dan heb je je bril mss minder nodig..


    Me vriendin zegt dat laseren niet goed is ofso

    (...)
    mjn ogen verlsechteren ook met iets rond de -1 elk jaar!

    ik vind dat altijd zo irritant, dan denk ik dat ze nauwelijks zijn verslechterd en dan zegt de dokter dat ze weer -1 slechter zijn.

    (...)

    Me vriendin zegt dat laseren niet goed is ofso

    dat kan, ik weet er niet veel over omdat het bij mij toch niet kan. ik weet alleen dat dat kan...

    ja dat ehb ik ook altijd, maar dit jaar was het 2jaar geleden dat ik was geweest en de ene was -1 achteruit gegaan en de andere -1.5 >< nu moet ik elk jaar terug komen.


    *He's the one.

    ja dat ehb ik ook altijd, maar dit jaar was het 2jaar geleden dat ik was geweest en de ene was -1 achteruit gegaan en de andere -1.5 >< nu moet ik elk jaar terug komen.

    ik moet altijd elk jaar terug gaan, en dit jaar gaan ze heel mijn netvlies nakijken op scheurtjes en dat doet pijn, dat is met zo'n kei fel lampje dat ze in u oog schijnen :(
    ik hoop maar dat mijn ogen nu niet slechter zijn geworden, ik moet binen 2 maanden terug :S

    Neem lenzen?


    Polkadots are going mess you up..

    O MY FUCKING GOD!!
    Je bent echt een engel!
    ik moet binnenkort naar de oogarts, en ik wil niet:(
    ik zit helemaal achteraan en ik kan gewoon niet zien wat er dan op het bord staat, en als ik tv kijk, moet ik gaan turen of dichterbij gaan zitten, omdat ik het anders nie kan zien:(
    en echt, ik wil GEEN bril...
    en ik weet nie zeker of ik tegen lenzen kan, mijn moeder heeft ook een bril, die heeft lenzen geprobeerd, maar haar ogen zijn te gevoelig, volgens mij is dat erfelijk ofzo:S IK WIL HET NIET!!!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.