• Ik zoek een cover en banner voor mijn verhaal! Zouden jullie mij kunnen helpen? Alvast bedankt!

    × titel? Dear love, i need to kill you.
    × korte samenvatting Aurora is de dochter van Bellatrix Lestrange en is dan ook even trouwe dooddoener. Maar als ze begint aan haar laatste en zevendjaar op Hogwarts veranderen er vele dingen. Er is een jacht geopend op haar en samen met Draco Malfoy vlucht ze weg. Als Draco haar een geheim verteld over haar, dat ze nooit wist is ze ervan overtuigd zich te bewijzen aan de Heer van het duister, maaar lukt dat wel?
    x extra Verticaal en als het mogelijk is ook graag een horizontale banner


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Als jullie geen goede plaatjes vinden kunnen jullie misschien deze gebruiken voor Draco?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar dit heb ik geprobeerd


    hij is aanklikbaar voor een grotere versie, als je hem mooi vind maak ik er ook nog een banner bij


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar dit heb ik geprobeerd


    hij is aanklikbaar voor een grotere versie, als je hem mooi vind maak ik er ook nog een banner bij


    Hij is echt superleuk! Dankjewel, ik ga hem zeker gebruiken dus een banner is zeker welkom! :D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    PokemonSTOP schreef:
    (...)

    Hij is echt superleuk! Dankjewel, ik ga hem zeker gebruiken dus een banner is zeker welkom! :D

    Dankjewel!


    Is dit een beetje wat je in je gedachten had?


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Dankjewel!


    Is dit een beetje wat je in je gedachten had?


    Het is niet bepaald wat ik in gedachten had, want ik had verwacht dat Draco en Aurora erop zouden staan. Maar zo is het ook goed! Hartelijk bedankt!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    PokemonSTOP schreef:
    (...)

    Het is niet bepaald wat ik in gedachten had, want ik had verwacht dat Draco en Aurora erop zouden staan. Maar zo is het ook goed! Hartelijk bedankt!

    Oke geen probleem. Voor Aurora had ik een onbekende fc bij de andere cover dus dat lukte niet met het gezicht ^^
    Maar ja Als je hem toch nog veranderd wil moet je het zeggen (:


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Oke geen probleem. Voor Aurora had ik een onbekende fc bij de andere cover dus dat lukte niet met het gezicht ^^
    Maar ja Als je hem toch nog veranderd wil moet je het zeggen (:


    De banner is zo voor mij wel goed, maar misschien (als je er tijd voor hebt) zou je eens kunnen proberen om het meisje te veranderen voor Lily Collins?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    PokemonSTOP schreef:
    (...)

    De banner is zo voor mij wel goed, maar misschien (als je er tijd voor hebt) zou je eens kunnen proberen om het meisje te veranderen voor Lily Collins?


    Ik wil het wel, alleen mijn laptop is kapot en op die van mn moeder zit geen photoshop en ik heb het nu heel druk (school, RPG), dus als ik tijd en een laptop heb zal ik voor je kijken ^^


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Ik wil het wel, alleen mijn laptop is kapot en op die van mn moeder zit geen photoshop en ik heb het nu heel druk (school, RPG), dus als ik tijd en een laptop heb zal ik voor je kijken ^^


    Is goed, en haast je maar niet te veel want het duurd toch nog even voordat het verhaal online komt. ^^


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.