• Maandag moet ik naar de oogarts en dan gaat die man/vrouw iets doen ofso
    Maar ik moet volgende week dus een bril
    En ik wil geen bril:(
    Maarr ik hoef een bril alleen in de klas aan te doen & als ik achter de computer ga & als ik tv wil kijken gelukkig hoef ik niet buiten ook een bril aan te doen..
    Wie heeft ook een bril?

    oeeeh ja, laseren:D:D
    ik ken echt een stuk of acht mensen die daar allemaal hele positieve dingen aan over hebben gehouden:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik heb - 1.75 & Donderdag krijg ik me brilxD

    Ik heb een bril maar die is bij een ruzie ( lees mijn blog ) kapot gegaan.

    Hij is gerepareerd en heb hem nu ook op.

    Maar toch krijg ik een hele mooie bril. Die gaan die gasten mooi dokken. 250 euro koste die van mij en die ik krijg ook. Hij is voor mij gereserveerd. Een hele mooie moderne van het merk Red or Dead. Ik heb hem op gehad. Mijn vriendin was er bij en die zei: OMG weetje wel hoe geil die bril staat? Ik keek in de spiegel bij de specsavers en omg ik heb nog nooit zo'n mooie bril op gehad. Ik moest serieus bijna huilen. Zo mooi vond ik hem. Ik vroeg OMG word dit mijn nieuwe bril misschien? Ik was zo blij man.

    En als ze je uitschelden voor brilaap ofzo zeg dan: Weetje waarom ik een bril draag? Omdat mijn ogen zo fucking heilig zijn dat ze achter glas mogen. Die van jou zijn niet heilig en mogen nooit achter glas.

    Een bril is niks om je voor te schamen als je maar een mooie uitkiest en bijpassende kleding draagt bijvoorbeeld een hele strakke moderne bril zonder rare fratsen en een kleur die bij veel kleding zou passen.

    Meer dan de helft van NL draagt een bril. Dus maak je serieus geen zorgen. Het is beter voor jou. Als jij geen bril neemt worden je ogen veel slechter en ik spreek uit ervaring. Ik begon met 0,75 en ik heb inmiddels 1,25. Dat komt puur omdat ik eerder ook nooit een bril wou dragen. Ik schaamde mij. Maar dat is verleden tijd.

    Toen ik hem net had werd ik wel heel onzeker. Ik ging in elke spiegel kijken die er was. Of het nou in een kledingzaak was of gewoon op straat. Zelfs in ramen. Sommige zullen je wel uitlachen maar dat bedoelen ze voor de grap. Niet verkeerd opvatten dus maar dat is alleen in het begin zo. Het went wel. En zeker word je vanzelf weer.

    Ik begrijp hoe kut je je ook voelt. Ik heb me ook zwaar gevoelt toen ik kreeg te horen dat ik een bril moest. Ik heb al meerdere brillen gehad en elke bril die je staat heeft wel iets leuks. En neem een vriend of vriendin mee die veel van mode af weet en vraag de opticien of de bril bij je past. Ouders kunnen meestal wel meer zeggen. Zo had ik ooit een bril op die mijn ouders mooi vonden maar ik vond hem keilelijk.

    En geloof me: Echte vrienden accepteren hoe je bent. Of je nou met of zonder bril aan komt zetten. Als iemand je laat vallen alleen omdat je een bril hebt is het ook geen echte vriend.

    Serieus je ziet alles veel mooier en helderder. Je hoeft niet meer te staren om de ondertiteling van de tv te lezen. Je ziet letterlijk de blaadjes van de bomen in plaats van een grote groene bol. enzovoort.....

    Dus wees maar niet bang. Ik begrijp je en heb me ook zo klote gevoelt omdat ik een bril moest. Dat zakt wel af nadat je hem ongeveer een weke hebt ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik heb net zelfde als jouw ('=
    maar alleen draag ik 'm nooit en heb ik veel pijn aan me ogen..
    en ik draag brillen gewoon NIET graag xs


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    ik heb bril en haat hem
    dus ik doe hem gewoon heel eigenwijs niet op(A)
    maar krijg ik wel koppijn van en alles.
    dus nu heb ik met mijn slimme hoofd bedacht dat ik hem allene op doe in lessen als ik van bord af moet lezen.

    want ik kan niet veraf leze =.='
    zo klote

    en ik mag pas over jaar lenze(huil)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb geen bril, maar er is toch niets mis mee met een bril te hebben? Wist je trouwens dat sommige mensen brillen dragen, ookal hebben ze die niet eens nodig?
    Tegenwoordig wordt de bril ook al een accesoire gezien, als je het mij vraagt. Dus het is niet zo'n big deal :)!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Volgende week krijg ik mij brilletje
    Gelukkig hoef ik van de oogarts niet hele dag aan houden
    Ik ging vandaag me brillen(1 bril moest je betalen en de andere kreeg je gratisxD) uitkiezen en ben der echt verliefd op ik kan niet wachten tot ik ze krijg!

    ik heb 3 jaar een bril gehad.
    maar ik vond het echt vreselijk dus heb ik nu ong 2 jaar lenzen ( :


    -

    ik heb 3 jaar een bril gehad.
    maar ik vond het echt vreselijk dus heb ik nu ong 2 jaar lenzen ( :



    OMG

    Waarom vind iedereen een bril vreselijk

    Ik ben helemaal verliefd op brillen

    Sins vandaagxD

    ik heb een bril en lenzen :P


    Real music is hidden behind the notes

    ik heb een bril en lenzen :P


    Kan je ze dan allebei hebben?