• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn

    Het begin:

    De jongeren stappen op de bus op weg naar hun verblijfplaats.




    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 20:34 ]

    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MT


    El Diablo.

    - Mt -


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eléonore Elisabeth McCourtney





    Ik ril een beetje. Het is nog vroeg in de ochtend en ik ben redelijk zomers gekleed. Vandaag is het niet zo'n warme dag hier maar de begeleiders hadden gezegd dat het heel warm is op onze verblijfplaats. Waar we verblijven weet niemand van ons en zullen we ook niet weten. Ik heb een kort rood shortje aan met een print op en een wit topje. Gelukkig heb ik een lange witte trui aan waardoor ik het iets warmer krijg. Alex ziet dat ik ril en slaat zijn arm rond me heen. Mijn mama zegt dat we moeten opletten en heeft ons nog een kus. Ik kijk even rond mij. Met deze mensen moet ik dus de komende weken overleven. Ze leken op het eerste zicht wel vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 20:52 ]






    Cristiano Adan el Amrani • 20

    Ik druk nog snel een kus op de wangen van mijn zusjes en kom weer omhoog zodat ik op ooghoogte sta met mijn ouders. 'Nou, daar ga je weer..' begint mijn moeder en ik glimlach even naar haar. Ze zet de kraag van mijn blauwe blouse goed en drukt nog een snelle kus op mijn wang. 'Veel plezier hé.' zegt ze en ik knik. 'Thanks.' glimlach ik en ik omhels haar even. 'Wat je moeder zegt.. Make some memories... Maak de dames gek.' grijnst mijn vader en ik schud mijn hoofd. 'Komt goed.' grijns ik en ik omhels hem kort. Ik kijk even naar de tijd op mijn telefoon en laat hem dan in de zak van mijn zwarte jeans vallen. 'Nou... Dan ga ik maar.' grijns ik met een snelle knipoog. Ik pak de grote sporttas en loop weg. Ik draai me kort om en zwaai nog even naar mijn vijf familieleden, voor ik echt weg loop.
    De bekende bus zie ik al snel en met een brede grijns loop ik door. 'Amrani is back, people.' zeg ik zacht en ik laat mijn tas vallen op een van de weinige bankjes die er staan. Zelf neem ik plaats op de rand zodat ik nog half sta en vis een pakje sigaretten uit mijn zak. Ik steek er een op en laat de sigaret nonchalant tussen mijn lippen hangen terwijl het pakje weer in mijn zak verdwijnt. Ik kijk om me heen, maar het gezicht waar ik naar zoek zie ik nog niet. Ik had een meisje leren kennen via het internet, Dulce. Het was een verassing toen ze zei dat ze ook met dit kamp mee zou gaan, maar het zorgde er wel voor dat ik meer zin had gekregen. Ik pak mijn telefoon en besluit haar een berichtje te sturen. Waar ben je Dul? Ik sta hier een beetje lonely (; stuur ik naar haar en grijnzend doe ik mijn telefoon weer weg.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 21:26 ]


    El Diablo.

    [MT]


    Tell me about it, stud.



    Dulcina • Dulce • Graciela de Santigo


    Onafhankelijk van het weer, had ik besloten een korte jeansshort met een groot shirt met een Nike logo (die in de erg korte jeansshort zat gepropt) aangedaan. Waarschijnlijk zou het mooi worden alhoewel je het nooit kon weten. Met haast, die waarschijnlijk onnodig was, was ik met blote voeten de taxi ingestapt. De sporttas liet ik naast me zakken, voordat ik in de sportschoenen stapte en een hoge staart van mijn lokken bond.
          Het weer was toch nog redelijk, al niet een beetje fris - dus ik had ook de leren jas aangedaan. Het was best spannend, gezien ik nu de jongeman van het internet zou leren kennen: Cristiano. Normaal was ik niet bepaald het persoon dat met mensen op internet omging, al was hij een uitzonderig - de enigste uitzondering. Waar ben je Dul? Ik sta hier een beetje lonely (; Grijnzend las ik het bericht door, en gaf de man fooi nadat de taxi gestopt was.
          Ik kende Cris best goed door het internet, al had ik hem nooit 'live' gezien. Mijn blik viel op een jongeman met een sigaret tussen zijn lippen, donkere haren: Cristiano.
          Ik begon sneller te lopen, niet rennen - gezien ik me dan zo zag vallen. Ik gooide de sporttas vlak naast hem neer, toen ik dichter in de buurt was en omhelsde hem zonder enige moeite. Na enkele seconden liet ik hem los, en bekeek hem grijnzend. "Hoe gaat het? Best gaaf je eens in echt te zien," zei ik met een grinnik voordat ik hem van top tot teen bekeek en uiteindelijk zelf een rondje draaide. "En, hoe ben ik zo in real?" Ik stopte met draaien, en keek hem met een glimlach aan.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 22:31 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Audrey Andreia DiAngelo • 18

    'Audrey, we zijn er. Wakker worden.' hoor ik gepaard met een zacht geschud aan mijn schouder. Langzaam open ik mijn ogen en ik duw mezelf omhoog. Ik had weinig geslapen omdat ik ergens toch vrij nerveus was, wat wil je dan ook met die verhalen.. Daarom had ik nog maar twee uurtjes slaap gepakt op de achterbank van de auto. 'Oké..' zeg ik zacht en ik doe de kimono weer aan, die ik tot nu toe als een soort deken had gebruikt. Het kleine kussen wat standaard in de auto ligt laat ik liggen en ik stap uit. Mijn kniesokken trek ik snel weer omhoog en ik check snel of de veters van mijn zwarte combat boots nog vast zitten. Een eerste indruk is nou eenmaal belangrijk. Ik hoor mijn moeder lachen. 'Er is niks om zo nerveus voor te zijn, Audrey. Het is een kamp met andere jongeren, geen zorgen.' zegt ze en ik knik licht. 'Je hebt gelijk.' zeg ik dan maar en ik lach net als haar. Het lijkt waarschijnlijk ook heel stom, nerveus zijn voor een kamp. Maarja. Ik loop naar de achterkant van de auto en haal mijn matzwarte koffer eruit, waarna ik weer terug loop.
    Ik haal een hand door mijn haar en glimlach naar mijn moeder voor ik haar omhels. 'Veel plezier en ga genieten, dit kamp was de beste tijd van mijn leven en dat gaat het ook voor jou zijn.' zegt ze en ze drukt een kus op mijn hoofd. 'Dankje mam.' zeg ik en ik laat haar weer los. Ik kijk even langs haar en zie verderop al de bus staan. 'Nou ja.. Dan ga ik maar.' zeg ik en ik druk nog een snelle kus op haar wang. 'Daaag' grijns ik en ik trek de koffer achter me aan. 'Have fun!' hoor ik mijn moeder nog roepen waardoor ik kort glimlach. Al snel kom ik aan bij de bus en ik leg mijn koffer op de grond. Ik neem plaats op de koffer en kijk om me heen. En nu maar wachten...









    Cristiano Adan el Amrani • 20

    Ik blaas de rook uit en kijk ondertussen naar boven, naar de lucht. Het was nog vrij fris, maar het was nog ochtend. Vorig jaar was het precies hetzelfde verhaal. Fris in de ochtend, maar zodra je aankwam was het bloedheet. Tenminste, als je je niet goed had gekleed. Zoals ik die het een goed idee vond om een sweater aan te doen. Wat ook gelijk de reden was dat iedereen me al in de eerste vijf minuten zonder shirt zag, maar ik hoorde niemand klagen dus zo erg was het dus niet. Opeens hoorde ik iets naast me vallen en voordat ik voor me kon kijken omhelsde iemand me al. Als ik de lange, donkere haren zie grijns ik en sla mijn armen ook om haar heen.
    Ze liet me na een paar seconden los en ik grijns even naar haar. "Hoe gaat het? Best gaaf je eens in echt te zien," zei ze met een grinnik voordat ze me van top tot teen bekeek. 'Goed, goed. En hoe gaat het met Dul?' zeg ik met een lichte grijns. Ik noemde haar bijna altijd zo, het was normaal geworden. Zelf draaide ze ook een rondje "En, hoe ben ik zo in real?" vroeg ze waarna ze stopte met draaien. Ze keek me glimlachend aan en ik glimlach terug. 'Beter, beautiful.' grijns ik met een snelle knipoog. Ik was nou eenmaal een flirt, dat wist zij ook wel. 'Eerste keer voor je eh? Wordt nog leuk, greenie.' plaag ik haar. Ik neem een laatste trek van de sigaret die ik tot nu toe in mijn rechterhand heb gehouden en gooi hem dan op de grond. Ik blaas de rook uit en kijk haar weer licht grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 22:16 ]


    El Diablo.



    Dulcina • Dulce • Graciela de Santigo


    Cris glimlachte terug, goed dat hij hier was - anders zou ik helemaal niet geweten hebben waar heen met al deze (nog) onbekende mensen. "Goed, goed. En hoe gaat het met Dul?" Ik keek hem grijnzend aan. Hij noemde niet bij mijn bijnaam, maar eerder de bijnaam van mijn bijnaam in dat geval Dulce.
          "Beter, beautiful." Ik trok mijn wenkbrauwen op, en begon uiteindelijk te lachen. "Jij bent precies zo als ik je via internet ken, charmeur." Ik gaf hem een speelse tik tegen zijn schouder, voordat ik op de bank ging zitten en wat omhoog naar hem keek.
          "Eerste keer voor je eh? Wordt nog leuk, greenie," zei hij overduidelijk plagend, waardoor ik grijnzend opsprong van de bank en voor hem ging staan. "Lieverd," benadrukte ik de koosnaam plagend. "Ik heb gebokst, ik zou uitkijken wat je zegt - want Supergirl doesn't like it als je haar greenie noemt. En tjah, ik ben nieuw: jij niet. Dus jij gaat me mooi alles laten zien, aangezien je de enigste bent die ik hier ken." Ik prikte met mijn vaker in zijn borst en keek hem doordringend, en met een lichte grijns om mijn lippen, in zijn grijze kijkers aan.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 23:34 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.







    Cristiano Adan el Amrani • 20

    "Jij bent precies zo als ik je via internet ken, charmeur." lachte ze en ze gaf me een speelse tik tegen mijn schouder waardoor ik weer grijns. Ze nam plaats naast me en ik blijf haar aankijken. "Eerste keer voor je eh? Wordt nog leuk, greenie," zei ik plagend, waardoor ze grijnzend opsprong van de bank en voor me ging staan. "Lieverd," benadrukte ze de koosnaam plagend en ik haal mijn wenkbrauwen wat op. "Ik heb gebokst, ik zou uitkijken wat je zegt - want Supergirl doesn't like it als je haar greenie noemt. En tjah, ik ben nieuw: jij niet. Dus jij gaat me mooi alles laten zien, aangezien je de enigste bent die ik hier ken." ze zei terwijl ze in mijn borst prikte en ze keek me doordringend en met een lichte grijns aan.
    Ik grijns breed en buig wat naar haar toe. 'Supergirl eh?' grijns ik en ik buig naar haar oor toe. 'Heb je ook zo'n pakje bij je dan?' zeg ik en ik buig weer terug. Ik geef haar een plagerige knipoog en kijk kort om me heen. 'Er zijn nog niet veel mensen eh? Vorig jaar kwam ik volgens mij als een van de laatste aan.' zeg ik en ik haal mijn schouders op. Vervolgens kijk ik weer naar Dulce en ik glimlach. 'Zin in? Geen zorgen, het is wel leuk. Zolang je niet mee gaat met de rare mannetjes in het bos.' plaag ik haar en ik grijns breed.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Mt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind



    Dulcina • Dulce • Graciela de Santigo


    Het was grappig om te zien hoe Cris zijn wenkbrauwen ophaalde - dat kende ik ook mede dankzij skypen. "Supergirl eh?" Cristiano boog gevaarlijk dicht naar me toe, totdat hij naast mijn hoofd stopte. "Heb je ook zo'n pakje bij je dan?" Hij boog dus naar me toe, om dat in mijn oor te fluisteren - waardoor ik hardop lachte. Hij was wel grappig, sinds ik hem ken is hij een goede vriend geworden.
          "Nou, nee. Jammer hè? Maar sowieso, aan mij zie je al dat ik gewoon dé Supergirl ben." Grijnzend hield ik mijn arm omhoog in de superman houding. "Er zijn nog niet veel mensen eh? Vorig jaar kwam ik volgens mij als een van de laatste aan." Ik grijnsde even. "Duh, je kende mij toen niet en nu ben je gewoon een gentlemen en komt voor me aan." Uiteindelijk had ik besloten toch weer op de bank te zitten, en keek Cris weer aan. "Zin in? Geen zorgen, het is wel leuk. Zolang je niet mee gaat met rare mannetjes in het bos." Ik moest weer lachen en keek Cristiano grijnzend aan. "Owh, jammer. Dat betekend dat ik je deze vakantie niet meer zie, raar mannetje."
          Ik zuchtte genietend en trok de leren jas uit, gezien ik het nu al warm had. "Cristina, heb je misschien nog een sigaret?" Ik rookte enkel af en toe, zoals nu en ik grijnsde door mijn perfect verzonnen naam voor hem.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."







    Cristiano Adan el Amrani • 20

    "Duh, je kende mij toen niet en nu ben je gewoon een gentlemen en komt voor me aan." zei ze waarna ze toch besloot om weer op het bankje te gaan zitten. Ik lach kort en schud mijn hoofd. 'Natuurlijk, je kent me. Een échte gentleman.' grijns ik. "Zin in? Geen zorgen, het is wel leuk. Zolang je niet mee gaat met rare mannetjes in het bos." plaag ik haar met een grijns en ze lacht waarna ze naar me grijnst. "Owh, jammer. Dat betekend dat ik je deze vakantie niet meer zie, raar mannetje." zei ze. Ik kijk haar even aan met een pruillipje en kijk kort weg, 'Nooo.' zeg ik zacht.
    Ik kijk haar weer aan, maar kan het niet lang serieus houden. Ik lach weer en kijk toe hoe ze haar leren jasje uit doet. "Cristina, heb je misschien nog een sigaret?" zei ze en ik rol mijn ogen kort. 'Die heb ik ja.' zeg ik en ik wacht nonchalant af. Na een klein minuutje haal ik het pakje toch tevoorschijn en pak twee sigaretten. Eentje klem ik tussen mijn eigen lippen en de andere bij haar. Vervolgens haal ik ook de donkerrode aansteker tevoorschijn en steek beide sigaretten aan. 'Ik wist niet dat je rookte? Je was toch altijd zo braaf?' grijns ik en ik doe de aansteker ook weg. Plagen vond ik geweldig, wat zij denk ik ook wel kon merken. Maarja, alsof ze dat niet allang gewend was van me..

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 0:09 ]


    El Diablo.