• Ik weet niet hoe ik het het deed, maar binnen twee uur had ik mijn kamer netjes én schoon!

    Before foto's heb ik niet echt en afters ook niet, maar ik heb twee foto's van hoe mijn bed er eerst uitzag en hoe hij er nu uitziet ;3




    Ondertussen was de kat er om mentale steun te bieden en voor hugs :"D
    Man, het was ook wel nodig! Wat een stofbende! Nu eet ik ook een appel in plaats van koekjes, dus ik vind dat ik wel goed bezig ben.


    26 - 02 - '16

    Een opgeruimde kamer is zoveel leuker :Y) Wees trots op jezelf (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 16:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Een opgeruimde kamer is zoveel leuker :Y) Wees trots op jezelf (:


    Ben er echt blij mee. Normaal ruimde ik een klein deel op, stopte ik halverwege door opgeven en kwam ik aan schoonmaken niet meer toe. Nu heb ik gewoon alles gedaan ;D


    26 - 02 - '16

    Goed gedaan hoor, Erieka!


    Pretty is just a pretty word.

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ben er echt blij mee. Normaal ruimde ik een klein deel op, stopte ik halverwege door opgeven en kwam ik aan schoonmaken niet meer toe. Nu heb ik gewoon alles gedaan ;D


    Echt goed dat het je gelukt is! (: Ik moet het ook nog eens doen :'D de stofmoppen vliegen me om de oren.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Velleity schreef:
    Goed gedaan hoor, Erieka!


    Thank you!

    Uptown schreef:
    (...)

    Echt goed dat het je gelukt is! (: Ik moet het ook nog eens doen :'D de stofmoppen vliegen me om de oren.


    Het was zonder de kat ook niet gelukt, hoe stom dat ook klinkt. Halverwege, toen ik weer op wilde geven, kwam hij langs. Hij keek me met zo'n doordringende blik aan van 'als je nu stopt, wil ik je nooit meer knuffelen' hahaha XD


    26 - 02 - '16

    Netjes! Mijn kamer zit nog vol rommel.
    Je bed lag toch niet elke dag zo vol hé? Anders sliep je vast ergens anders. :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Netjes! Mijn kamer zit nog vol rommel.
    Je bed lag toch niet elke dag zo vol hé? Anders sliep je vast ergens anders. :'P



    Nee haha. Alle spullen die ik uit moest zoeken pleurde ik op m'n bed ;3


    26 - 02 - '16

    Super mooi bed! Eigenlijk maak ik niet veel rommel in mijn kamer ik zit ook minimum 10 minuten om mijn nagels te lakken in mijn kamer dus er zit eigenlijk niet veel rommel in mijn kamer;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wat goed van je. ^^
    Ik wil ook zo'n poes. =(

    Thuis, moet ik ook eens aan de slag. Maar dan moet het grondig, ook meteen met winterkleren uitsorteren en dingen die ik niet meer gebruik in dozen op zolder te stockeren. Maar dat is voor na de examens.
    Ik zie er al tegenop wanneer ik in juni mijn kotkamer moet leeghalen (deze is wel opgeruimd steeds) en al die spullen thuis/op mijn kamer moet tassen. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meride schreef:
    Super mooi bed! Eigenlijk maak ik niet veel rommel in mijn kamer ik zit ook minimum 10 minuten om mijn nagels te lakken in mijn kamer dus er zit eigenlijk niet veel rommel in mijn kamer;)


    Houden zo! (:


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Wat goed van je. ^^
    Ik wil ook zo'n poes. =(

    Thuis, moet ik ook eens aan de slag. Maar dan moet het grondig, ook meteen met winterkleren uitsorteren en dingen die ik niet meer gebruik in dozen op zolder te stockeren. Maar dat is voor na de examens.
    Ik zie er al tegenop wanneer ik in juni mijn kotkamer moet leeghalen (deze is wel opgeruimd steeds) en al die spullen thuis/op mijn kamer moet tassen. D:


    Pim was ook echt een goede hulp. De hugs kon ik af en toe wel goed gebruiken (:
    Nou ja, wat mij hielp; focussen op het blije gevoel dat je krijgt als je klaar bent met opruimen. Als je - je daar op focust, lucht dat ontzettend erg op (;


    26 - 02 - '16

    Oef, dat is goed! Ik denk elke dag dat ik dat ook eens moet doen, maar ik doe het nooit, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oef, dat is goed! Ik denk elke dag dat ik dat ook eens moet doen, maar ik doe het nooit, hahaha.


    Er zat al een stoflaag van ik-weet-niet-hoe-hoog en ik heb op het internet gelezen dat een nettere kamer bijdraagt aan een betere nachtrust (:


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Er zat al een stoflaag van ik-weet-niet-hoe-hoog en ik heb op het internet gelezen dat een nettere kamer bijdraagt aan een betere nachtrust (:


    Ik slaap prima, dus dat maakt niet uit, hahahaha. Ik heb niet zoveel ruimte in mijn kamer, maar eigenlijk is het toch nog netter dan ik het vroeger altijd had, dus laat ik het toch maar. Alleen al dat stof, ja... Dat is iets waar wel iets aan gedaan moet worden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik slaap prima, dus dat maakt niet uit, hahahaha. Ik heb niet zoveel ruimte in mijn kamer, maar eigenlijk is het toch nog netter dan ik het vroeger altijd had, dus laat ik het toch maar. Alleen al dat stof, ja... Dat is iets waar wel iets aan gedaan moet worden.


    Ik slaap ontzettend slecht, dus dat was al weer wat motivatie voor mij (:
    Nu ik ietsje beter in m'n vel zit, lukt opruimen ook beter en bovendien had ik nog een hulp erbij voor hugs enz :W


    26 - 02 - '16