• Hello guys,

    Afgelopen tijd heb ik heel veel moeite gehad met schrijven van fictie. Ik heb wel blogposts kunnen schrijven voor mijn blog, (little plug-in, oops) en zelfs daar heb ik af en toe wel moeite mee.
    Nu ga ik deze zomer niet op vakantie en om toch nog iets anders te doen dan serie's kijken of lezen, vond ik het wel leuk om mijn idee van eind 2014 een nieuw leven in te blazen (Klik hier voor oude topic!). Om eerlijk te zijn is het me toen niet eens gelukt om 1 story af te maken, maar ik was toen druk bezig met school en alles, dus het schoot er een beetje bij in. Dus deze zomer gaat het goedkomen!
    Dus mijn plan is om steeds short stories te schrijven, in plaats van verhalen van 'normale lengte'.
    Hieronder kan je een short story aanvragen

    - de jongens van 5SOS
    - de jongens van 1D
    - de jongens van The Vamps
    - YouTubers (Alfie Deyes, Joe Sugg, Marcus Butler, Jack/Finn Harries, Cameron Dallas, Caspar Lee, etc.)
    - Justin Bieber
    - Cody Simpson
    - Zac Efron
    - Dylan O'Brien
    - Thomas Sangster
    - een aantal fictional characters (Four van Divergent, Augustus van tfios, Harry Potter and Ron Weasley, Aspen en Maxon van de Selectie-serie, Levi van Fangirl, Thomas van The Maze Runner, etc.)

    Geef je hieronder op met de volgende gegevens, zodat ik kan beginnen met schrijven. De persoon over wie je wilt dat ik ga schrijven, hoeft niet per se hierboven in het lijstje te staan. Maar ik denk niet dat ik een story kan/ga schrijven over iemand die ik niet ken, dus hou daar rekening mee. Het kan zijn dat ik je hier een berichtje over stuur (;

    Naam:
    Over wie?:
    Idee voor verhaallijn:

    Voor een idee voor verhaallijn, graag minstens twee of drie zinnen, zodat ik weet welke richting ik op moet. Als het me te vaag is, haak ik al snel af en dat wil ik voorkomen (;

    xoxo

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 16:15 ]


    Geen reclame, please.

    Naam: Nicole, 21
    Over wie?: Ashton Irwin
    Idee voor verhaallijn: Een beroemde actrice (Nicole Akkerman) ontmoet de boys op een première feest van haar nieuwe film in Australie. Ze is altijd al fan van 5sos geweest en ze heeft Ashton en Michael ook al wel vaak via Twitter gesproken. Ashton en Michael zijn een beetje haar fangirls en stappen op haar af met de andere boys. De afloop mag jouw romantische invullig zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 16:58 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Naam: Anne
    Over wie: Calum Hood ^^
    Idee voor verhaallijn: Anne en Calum daten elkaar stiekem (because her parents don't like him) en als hij haar 's avonds op komt halen voor een date (of zoiets), they get caught. Is dat lang genoeg? Als he meer details wil, moet je het even zeggen, dan verzin ik wel wat.

    Ik vind het trouwens helemaal prima als je hem in het Engels schrijft en op je blog zet!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 19:38 ]


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Naam: Iris
    Over wie?: Niall James Horan
    Idee voor verhaallijn: De eerste date van Niall en Iris hehe, verras me voor de rest

    Van mij mag die in het engels en op je blog , mag ik wel je blog dan kan ik er op kijken. I love blogs :3


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Naam: Iris
    Over wie?: Niall James Horan
    Idee voor verhaallijn: De eerste date van Niall en Iris hehe, verras me voor de rest

    Van mij mag die in het engels en op je blog , mag ik wel je blog dan kan ik er op kijken. I love blogs :3


    Link naar mijn blog staat hierboven, maar hier heb je 'm nog een keer (; booksofsprouts


    Geen reclame, please.

    Naam: Femke
    Over wie?: Zayn Malik
    Idee voor verhaallijn: Zayn en Femke zitten bij elkaar op school hij is populair zij niet. hij en zijn vrienden doen iets vreselijks in de klas en ze is het beu en trekt haar mond open. Daarna moeten ze samen het project maken en dan komen ze samen.


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    MT. Ik ga kijken of ik wat leuks kan verzinnen. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Mehri
    Over wie?: Mark (Youtuber: Markiplier)
    Idee voor verhaallijn: Ik ben een fan van hem verzin maar iets leuks over mij en hem hihi, I love this :Y)

    Naam: Noa
    Over wie?: Ashton Irwin of Michael Clifford (Wie je zelf beter bij het verhaal vind passen :p)
    Idee voor verhaallijn: Noa heeft een vriend, maar is er niet meer helemaal zeker over. Dan leert ze Michael/Ashton kennen. Haar ouders zijn hier niet blij mee omdat ze de eerste vriend beter vinden.


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Naam: Anne
    Over wie?: Levi (van fangirl)
    Idee voor verhaallijn: Levi krijgt een neiuwe roommate (eet niet of hij roomd met iemand, maar in deze short dan wel (: ), Anne. Ze worden vrienden, omdat Anne niet veel ander sociaal contact maakt en het klikt wel. Levi komt erachter dat Anne fanfictie schrijft. -niet per se romance-
    Engels en Blog is prima

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 13:53 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam: Jo-Anne
    Over Wie?: Hmm, dit is een lastige... Veel te veel fandom's :# Ik denk dat ik dit keer ga voor Joe Sugg!
    Idee Voor Verhaallijn: Jo-Anne zit bij Joe in de klas en ze gaan voor een jaarlijks klassenuitje naar Orlando toe. De eerste dag besluiten ze met de hele klas naar Universal Studio's te gaan. Jo-Anne besluit dus samen met haar beste vriend Caspar door het park heen te lopen en wat attracties uit te proberen. Alles gaat goed tot ze Joe tegen komen. Joe en Jo-Anne hebben de grootste hekel aan elkaar en kunnen elkaar niet zien of luchten. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar. (verder mag je zelf bepalen wat er gaat gebeuren, laat je fantasie de vrije loop :3 )

    Als je verder nog informatie nodig hebt (over m'n karakter, uiterlijk, verhaallijn of andere zaken) dan mag je me gerust een pb'tje sturen (:
    Oh ja, hij mag op je blog komen als je dat wilt!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Lena
    Over wie?: Calum Hood
    Idee voor verhaallijn:
          * In afwachting tot de resultaten van een routineonderzoek zoekt Lena haar rust op aan het meertje van het ziekenhuis. Daar ontmoet zij Calum Hood, een stagiair in de verpleegkunde. Het klikt heel goed tussen de twee en wisselen gegevens uit. Twee weken later spreken zij af in de stad en gaan ergens gezellig iets drinken, en dan slaan de vonken compleet over.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 19:06 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Naam: Fiona
    Over wie?: Louis Tomlinson
    Idee voor verhaallijn: Fiona is een eenzaam meisje zonder al te veel vrienden. Als ze op een dag met haar jongere zusje Felicity gaat kamperen op een kleine camping komt ze een jonge genaamd Louis tegen. Na een paar dagen vol awkward stiltes beginnen ze met elkaar te praten en komen ze erachter dat ze toch best veel gemeen hebben. Het enige probleem is dat Louis langzamerhand verliefd word op Fiona's zusje, Felicity.

    Als je hier iets mee gaat doen mag je hem best op je blog zetten :) (Zou je dan ook iets willen laten weten, ik zou hem graag lezen)


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Naam: Savitri
    Over wie?: JAMES mcvey ( just love him)
    Idee voor verhaallijn: Savitri is een uitwisselingstudent in Londen, ze raakt de weg kwijt en james besluit haar te helpen.


    -

    Naam : Hailey, 21
    Wie: Zac Efron
    Best friends: Dylan O'Brien, Ansel Elgort and Theo James (Four van Divergent)
    Verhaal: Hailey is one of the guys, maar toch echt een mooi jongedame. Ze is samen met haar vrienden op rondreis als ze op een feestje de DJ ontmoeten(Zac). Zac wilde eigenlijk een weekje weg en besluit mee te gaan naar volgende bestemming van de groep : Miami.

    Mag een lekkere romantische tint aan zitten vooral veel gezelligheid en een toffe tijd.
    Hij mag in Engels en op je blog! Als je een link hebt kan ik m volgen hihi.
    Heeel tof als je de mijne zou willen doen!

    xxxxxxx


    You Only Have One Life, Live Like You Own It<3 Don't T

    naam: Lauren
    wie: Danny O'Donoghue (zanger van The Script)
    idee voor verhaallijn: Lauren heeft niet veel vrienden en gaat met haar klas op reis naar Dublin. Als ze op een dag alleen over straat loopt besluit ze een pub in te gaan. Daar ontmoet ze Danny en zijn 2 vrienden. De reis waar Lauren tegen op keek begint nu pas leuk te worden.


    you got one life to live so love what you do