• Hoi!,

    Een tijdje terug plaatste ik dit topic (echt al heel lang geleden), en nu komt er aan dit verhaal toch nog een staartje. Hoewel ik had gezegd dat het klaar was - wat ook voor even zo was - is het nu weer helemaal uit de hand gelopen. Na dat verhaal, is het veel erger geworden. Inclusief naaktfoto's vanuit B zijn kant, en wat dat verhaal heeft ie helemaal verdraaid tegenover de club, waardoor nu heel het team me negeert, óf, en dat vind ik nog erger, haat opmerkingen naar me roept.

    Afgelopen woensdag was de laatste training, en er zou een gesprek plaats vinden met het bestuur, B en N, en E en ik over deze kwestie. We hadden hier al een halfjaar over lopen zeuren, maar het kwam er nooit van. Ook de twintigste van mei niet, terwijl het toen zou gebeuren. Daarom hebben we geklaagd bij het officiele bestuur van de vereniging, die dit meteen oppakte, en nu komt er dus toch een gesprek.

    Hoewel dit is wat ik wilde, twijfel ik nu zoooo hard. Na een tijdje ben ik er achter gekomen dat ik B echt leuk vind, maar hij negeert me natuurlijk de pest - en heeft me overal geblokt. Ik heb hem laatst nog een smsje gestuurd, maar niks nada noppes. Kan iemand me gerustellen over het gesprek, en alles wat er bij komt, want naast mijn examenstress, kan ik dit er niet ook nog bij hebben. Heeeeeelp.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Na alles van wat er gebeurd is vindt je B leuk? Ik weet dat je er niet voor kan kiezen maar meid, deze jongen is niet goed voor jou. Daarnaast horen die twee echt kei hard te waarheid te horen want hun gedrag slaat echt nergens op. Probeer met goede moed het gesprek in te gaan want zo wordt het voor niemand leuker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Na alles van wat er gebeurd is vindt je B leuk? Ik weet dat je er niet voor kan kiezen maar meid, deze jongen is niet goed voor jou. Daarnaast horen die twee echt kei hard te waarheid te horen want hun gedrag slaat echt nergens op. Probeer met goede moed het gesprek in te gaan want zo wordt het voor niemand leuker.


    Ja, stom he. Ik ben mezelf ook echt aan het haten hierdoor.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales